Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BMW6267
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BMW6267

    Schokbreker voorveerspanning stellen BMW R1200RT

    Hallo allemaal, Ik rijd een BMW R1200RT (2005). De achterschokbreker is stuk en ik heb deze laten vervangen door een Wilbers. Nu moet ik als ik een passagier heb de veervoorspanning met de stelringen verhogen (schokbreker zonder hydroliek verstelling). NU is het onmogelijk deze ringen te...
  2. BMW6267

    Bij hoeveel kilometers distributie vervangen R1200RT?

    Hallo allemaal, Ik heb eigenlijk twee vragen: :} 1 Kan iemand mij helpen aan een onderhouds manuel voor een R1200RT? 2 en ik ben opzoek naar de gegevens mbt de kilometers waarbij de vervanging van de distributie gedaan moet worden? Bvd BMW6267
  3. BMW6267

    Lostrillen kopbouten R1200RT

    Hallo, Ik rijdt een BMW R1200RT 2005. Heeft nu 54K op de teller staan. na aanschaf van de motor (38K op teller)bij officiele dealer kreeg de motor na een kilometer of 4000 een sterk tikkend geluid aan de rechter zijde van de cylinder :( . Bij de dealer geweest en deze heeft e.e.a. weer...
  4. BMW6267

    Even voorstellen

    Hallo allemaal, Leuk om hier te zijn. Rijd momenteel BMW R1200RT. Toer vanuit het zuiden met regelmaat alleen, met ega en/of vrienden verder het zuiden in. Vind het super om door de Zwitserse bergen te toeren. Heb me aangemeld omdat ik regelmatig kijk en wellicht nu ook iets kan brengen...
Terug
Bovenaan Onderaan