Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ielspiels
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ielspiels

    Te koop: Honda CBR600F 1996 PC31 - topmotor voor de beginnende motorrijder!

    Na 10 jaar in mijn bezit te zijn verkoop ik mijn honda CBR 600 F uit 1996. Een heerlijk handzame motor waar toch voldoende op te beleven valt. Hij heeft zo zijn gebruikssporen maar is motorisch in prima staat en daarmee perfect voor de beginnend motorrijder. Lekker vlot (rolde met 101pk uit de...
  2. Ielspiels

    Geen kwijtschelding waterschapsbelasting ivm bezit motor

    Allereerst even mijn intentie achter het plaatsen van dit onderwerp: ik ben op zoek naar mensen met vergelijkbare ervaring omtrent afwijzing van een bezwaar tegen waterschapsheffing. De bedoeling van dit onderwerp is niet om een discussie te starten met persoonlijke meningen over het al dan...
  3. Ielspiels

    Niet startende CBR 600F

    Ik heb een CBR 600F uit 1996. Heb er nooit problemen mee, maar nu ineens een raar geval. Had eergisteren een stuk gereden (geen vreemde dingen met starten). Toen bij een tankstation startte ik (geen problemen) om een stukje vooruit te rijden. Toen de sleutel weer omgedraaid om op iemand te...
  4. Ielspiels

    Plaatsen inlaatrubbers voor 25kW CBR600F

    Ik heb een aantal dagen geleden een CBR 600 F uit 96 gekocht. *O* Op het kenteken is deze 25kW, maar omdat de vorige eigenaar al een tijdje vol vermogen mocht rijden zijn de inlaatrubbers die deze motor 25kW maakten verwijderd. Degene die zijn motor heeft overgekocht (handelaar) heeft hem aan...
  5. Ielspiels

    Aangenaam kennis te maken

    Hoi allemaal, Ik loop hier al een tijdje rond te snuffelen en heb me, hoe onbeleefd, eigenlijk niet voorgesteld. Was vooral aan het neuzen op het TE KOOP deel. Sinds gisteren ben ik voorzien van een CBR 600F uit '96, dus ga nu lekker de rest van het forum ontdekken. Lijkt me erg leuk om af en...
Terug
Bovenaan Onderaan