Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Drieske81
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Drieske81

    Achterspatbord Suzuki sv650(x) 2021

    Te koop omdat ik mijn Suzuki sv650x reeds heb verkocht. Het spatbord is exclusief verlichting. Vraagprijs: tegen elk aannemelijk bod. Afhalen, of verzenden. Bij verzenden zijn de kosten voor de koper.
  2. Drieske81

    Oxford Patriot schijfremslot compleet met 3 sleutels

    Oxford Patriot schijfremslot compleet met 3 sleutels. Te koop omdat het slot helaas niet op mijn nieuwe motor past. Vraagprijs: tegen elk aannemelijk bod. Afhalen, of verzenden. Bij verzenden zijn de kosten voor de koper.
  3. Drieske81

    VERKOCHT

    Originele uitlaatdemper Suzuki sv650(x) 2021 in nieuwstaat. Te koop omdat ik mijn sv650x reeds heb verkocht met een aftermarket einddemper. Vraagprijs: tegen elk aannemelijk bod. Afhalen, of verzenden. Bij verzenden zijn de kosten voor de koper.
  4. Drieske81

    Terug naar naked, plezier terugkrijgen in het motorrijden :)

    Goedemiddag, Ik ben ooit begonnen op Honda CB-1 400cc naked. Klein gedrongen fietsje, heerlijk sturen, maar die vond ik destijds voor mijn lengte (1.93m) te klein. Na de verkoop van de Smurf heb ik een Suzuki Bandit GSF650s gekocht. Prima voor langere afstanden, maar zwaar. Ik heb met deze...
  5. Drieske81

    Honda CB-1 start problemen en valt uit

    Ik heb mijn verhaal reeds ook in het CB-1 topic geplaatst, maar lijkt mij geen typisch CB-1 probleem, vandaar ook hier geplaatst. Mijn Smurf laat mij de laatste tijd een beetje in de steek. Hij slaat af en toe niet aan. Ik kan starten totdat ik een ons weeg, maar hij slaat niet aan. Vandaag...
  6. Drieske81

    Honda CB-1 valt uit bij het afremmen

    Goedemorgen, Mijn Honda CB-1 valt uit in de 1ste en in de tweede versnelling bij het afremmen. Hij valt zonder stotteren uit en start gelijk weer met 1 druk op de knop. Tijdens het rijden geen centje pijn. Hij heeft net een beurtje (olie + filter, bougies, koelvloeistof + o-ringen...
  7. Drieske81

    Honda CB-1 lekt koelvloeistof

    Mijn Honda CB-1 heeft afgelopen weekend een beurtje gehad, daarbij is onder andere de koelvloeistof ververst. Bij het verversen viel mij op dat de vloeistof nogal erg blauw was. Ik had het idee dat er door de vorige eigenaar een 'pil' in de vloeistof is gemikt om een mogelijk lek te dichten...
  8. Drieske81

    Koppelingsplaten Honda CB-1 gaar?

    Goedemiddag, Mijn Honda CB-1 heeft de laatste tijd problemen met 'vol gas' na het schakelen. Hij lijkt zich dan even te verslikken. Tevens heb ik zo af en toe dat de toeren(teller) vanaf 8000 toeren ineens als een malle omhoog schieten. Wijst dit er op, dat mijn platen aan vervanging toe...
  9. Drieske81

    Kontje van een Honda CB-1

    Gezocht: het kontje van de Honda CB-1 (alias de Smurf). Het kontje mag geen scheuren bevatten en als het even kan in de originele Smurf blauwe kleur! Wie maakt mij blij? O-)
  10. Drieske81

    Naald snelheidsmeter trilt..

    Gister viel mij op, dat de naald van mijn snelheidsmeter (Honda CB1) begint te trillen (snel op en neer) bij hogere snelheden (vanaf 120km/u). Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn? :?
  11. Drieske81

    Motor gevallen, start niet meer :(

    Zaterdag pech gehad met mijn motor (Honda CB1). Ik maakte een bochtje naar rechts, voorband gleed weg en daar lag ik. Ding weer overeind gezet en eerst de schade maar eens bekeken. Ik heb er valdoppen op zitten, waardoor de schade echt enorm mee viel(stuurgewicht bekrast en valdop lichtelijk...
  12. Drieske81

    Nette en originele Honda CB1

    Ik ben op zoek naar een Honda CB1, die in een nette en originele staat verkeerd. Hier versta ik het volgende onder : - originele kleur - niet verbouwd (andere knippers, spiegels, demper/uitlaat = GEEN probleem) - geen pekelfiets - geen (noemenswaardige) schade - goed onderhouden...
Terug
Bovenaan Onderaan