Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PaulR1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PaulR1

    Shoei Neotec II Maat L. => VERKOCHT

    Te koop, Shoei Neotec II, met pinlock, maat L. Helm is van 6-8-2021. Is in de winter niet gebruikt, dus bijna nieuw. Prijs €350,- Nieuwprijs €699,- Reden van verkoop is een andere motor, en dus een andere kleur helm. Met pinlock. VERKOCHT.
  2. PaulR1

    Kleuren 2019 model

    Ik zit er over te denken om begin volgend jaar een nieuwe PCX aan te schaffen, alleen de kleur daar ben ik nog niet uit. Welke motorzaak heeft alle 4 de kleuren staan zodat ik daar een keuze kan maken? Kan iemand mij verder helpen?
  3. PaulR1

    Zaterdag 16 april VRO Oirschot

    Iemand van hier die er heen gaat?????
  4. PaulR1

    17-4 ONK Lenteraces Assen

    Wie gaat er komende zondag naar Assen naar de ONK Lenterace???
  5. PaulR1

    Ik wist het toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dat je hier niets mag zeggen!!!!!!!! das de reden waarom er hier al een heleboel vertrokken zijn en naar BLAAT gegaan zijn. Zie De waarheid mag je hier niet zeggen.....;-( En Viccie, ik vind jou hehoorlijk onbeschoft. Zie Post van Viccie in topic 'De waarheid mag je hier niet zeggen.....;-('
  6. PaulR1

    De waarheid mag je hier niet zeggen.....;-(

    Blijkbaar is een gezonde discussie hier niet mogelijk. Als je de modjes niet naar de mond praat en een beetje kritisch bent dan gaat meteen het slot er op. Als je uit het volgende topic deze 2 berichten leest dan weet je weer hoe het er aan toe gaat. Maar ook dit topic zal wel meteen gesloten...
  7. PaulR1

    Foto's Nordschleife 1-8-04

    Foto's staan online op www.motorcycle-nl.net (NS040801)
  8. PaulR1

    Foto's 25-4-2004 Nordschleife online.

    Het heeft even geduurd, maar hier zijn ze dan toch.... http://www.motorcycle-nl.net/ns040425.htm
  9. PaulR1

    Wie heeft morgen vrij????

    Wie heeft morgen vrij maar heeft niks te doen??? Ik wil morgen nog een dagje langs de Nordschleife gaan kijken, maar heb geen zin om alleen te gaan. Wie heeft er zin om mee te gaan? Wandelen, en auto's en moto's kieken???
  10. PaulR1

    14 september Nordschleife => verslag en foto's

    Alvast een selectie uit de 861 Pffffffffff foto's..... De Renntaxi in volle drift. Dit barst ook van de pk's..... Joeri..... Bart.... Maximum... Franek.. SilverGixx. Bart wordt gehuldigd voor zijn eerste knee-down.....
  11. PaulR1

    Nordschleife foto's online

    De foto's van de 30e en 31e augustus van de Nordschleife staan online op: http://www.motorcycle-nl.net/ns030830.htm
  12. PaulR1

    American Day Weert

    Tja, het is heel wat anders dan sportmotoren, maar ja, ik dacht kijken kan geen kwaad..... Toch :? :? :?
  13. PaulR1

    Nordschleife 28 juli => Foto's

    Ik ben terug, heb een kleine selectie gemaakt uit de 541 foto's die ik vandaag gemaakt heb. Na de WK rallye toch nog even een rondje Nordschleife.
  14. PaulR1

    Ik stop met motorrijden!!!!

    Ik stop met motorrijden!! De beslissing is gevallen, ik zal volgend jaar geen nieuwe motor meer kopen. Ik ben op mijn 18e met motorrijden begonnen, en tot mijn 22e heb ik gereden. Altijd met veel plezier, en ik heb 3 motoren gehad, de Suzuki T350, de Suzuki GS 750E en als laatste de Kawasaki Z...
  15. PaulR1

    3 augustus Nordschleife

    3 augustus moet voor mij weer de eerste dag worden na veel te lange tijd. Ik ga naar de Nordschleife, maar deze keer niet met de motor, maar met een camera in de hand. Het is de bedoeling om jullie die dag samen met Dexter op de foto te gaan zetten. Maar goed, we moeten natuurlijk wel wat te...
  16. PaulR1

    TT Isle of Man 2004/05 info gezocht

    Ik ben van plan om volgend jaar, of het jaar er na naar de TT races te gaan op het eiland Man. Ik zoek contact met iemand die daar al meerdere keren geweest is, en mij dus wat meer informatie kan verstrekken.
  17. PaulR1

    Joey Dunlop Memorial

    Ik ben er zelf nooit geweest. De foto's heb ik een keer gekregen van iemand, en ik weet niet eens meer van wie.... Door de dood van David Jefferies werd ik hier weer aan herinnerd, en ik ben op zoek gegaan naar de foto's. En gevonden.... Hoop dat de eigenaar van de foto's er geen probleem mee...
  18. PaulR1

    Bandelslijtage

    Op de Nordschleife blijkt dat SC2 banden last hebben van "aufreisen" ofwel openscheuren. Advies voor de Nordschleife is SC3, maar daar is weer zo moeilijk aan te komen. Ik heb alleen geen idee of dit er mee bedoeld wordt. Heren coureurs, kan ik hier nog mee verder of is het advies wisselen...
  19. PaulR1

    Crashes op circuit

    Afgelopen week zijn er weer enkele crashes op circuits geweest. Het lijkt me slim om daar hier in het forum geen vermelding van te maken. Het zou kunnen zijn dat verzekeringsmaatschappijen meelezen. Hier zou je de grootste problemen mee kunnen krijgen. Het lijkt me dus slim om hier in de...
  20. PaulR1

    Achterop op de Nordschleife

    Als er mensen zijn die het zelf echt niet aandurven, en het toch persé een keer willen ervaren, wie zou er een keer achterop willen tijdens een snel rondje Nordschleife?? ;)
  21. PaulR1

    Nordschleife donderdag 1 mei

    Donderdag 1 mei is de Nordschleife open van 08.00 tot 19.30 uur. Wie heeft zin om te gaan??
  22. PaulR1

    Nordschleife woensdag 23 april

    Woensdag 23 april is de Nordschleife open van 08.00 tot 19.30 uur. Wie heeft zin om te gaan??
  23. PaulR1

    Maandag 14 april Nordschleife

    Maandag de 14e april is de Nordschleife vanaf 13.00 uur open voor "Toeristenfahrt" Wie gaan er nog allemaal???
  24. PaulR1

    30 maart naar de Ring??

    Wie gaat zondag 30 maart naar de Ring?? Ik weet zelf nog niet of ik ga, eerst morgenavond het weer checken en daarna valt iig voor mij de beslissing. Maare wie gaat er nog??
  25. PaulR1

    Nieuw motorpak

    Mijn nieuwe motorpak, laarzen, handschoenen en helm. :9~ Gekocht bij Termaat. :} Wat een keuze..... Ben er erg blij mee, alleen zit alles nog behoorlijk stijf.. :?
Terug
Bovenaan Onderaan