Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alter Ego
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Alter Ego

    Motorlaarzen Forma maat 45

    Verkocht
  2. Alter Ego

    Yamaha XJR1200 SP Sarron € 2500,00

    Bij deze biedt ik voor mijn vader een Yamaha XJR 1200 aan! Ze willen toch de overstap maken na een andere motor na 11 jaar trouwe dienst is het dus voor hem tijd voor iets nieuws Nu hebben ze al een andere motor op het oog en vandaar dat ik deze ook hier op het forum plaats. Hier is er vast...
  3. Alter Ego

    Cockpit cbr600 f4i/fsport

    Ik heb nog een cockpit liggen van een cbr wat hier ligt te verstoffen Wellicht dat iemand er nog belang bij heeft Doe maar een bod Eventueel ook nog een orginele kuipsteun Uploaded with ImageShack.us
  4. Alter Ego

    Honda CBR600 Fsport 2002 ( stuntuitvoering )

    Hierbij biedt ik mijn stuntmotor te koop aan. Ik heb deze motor eind december gekocht en deze in de winter volledig stuntklaar gemaakt Met alleen het beste van het beste dat op de stuntmarkt verkrijgbaar is, deze aanpassingen zijn een flinke investering geweest. Maar op den duur scheelt het...
  5. Alter Ego

    Racekont ( orgineel zadel behouden )

    Even een vraagje hier voor de circuitrijders Ik ben opzoek naar een kont voor een cbr600 fsport. Maar wel 1 waar je de orginele kont kunt behouden? Iemand misschien een site waat deze te verkrijgen zijn Heb het nu zelf zo gemaakt maar dit is toch niet zo netjes als ik het eigenlijk wil...
  6. Alter Ego

    Motorblok f4i/fsport en Uitlaatbochten

    Compleet blok in onderdelen minus injectieunit en er zit ook zo'n handmatige naks op nieuw... Zit een tik in het blok ik dacht eerst aan big end, niet 100 % zeker loopt verder prima Bochtjes, prima staat je mag ze zelf oppoetsen :clown: Samen voor 250 euro afhalen! MVG Danny
  7. Alter Ego

    Koplamp CBR 600 f4i/fsport

    Heb nog een koplamp liggen van mijn cbr fsport Rij SF dus hij is overbodig voor mij Heb nog geen foto's zal ze van het weekend even maken € 200,- PM of mail naar dannybeute@ hotm... Danny
  8. Alter Ego

    TK : Honda CBR f4i/fsport Powercommander 3

    Hierbij biedt ik mijn gebruikte powercommander aan voor een fsport/f4i Hij ligt hier maar om mijn kamer en word niet meer gebruikt Ik heb geen foto van die van mij, heb geen goede camera PM me voor een goed bod en dan stuur ik hem naar je op MVG Danny
  9. Alter Ego

    [1 week aanbieding] Honda Cbr Fsport 2002 [Belg, 2200 euro]

    Oke hierbij biedt ik mijn Fsport aan, het was de bedoeling om deze om te bouwen Heb deze in een flits gekocht ( dagen na verkoop van mijn vorige motor ) Nu ben ik van gedachten veranderd om toch weer een ander soort motor aan te schaffen Een SM namelijk! Vandaar dat ik deze motor weer...
  10. Alter Ego

    Power Commander + Superpole Cbr Fsport

    Heb nog een power commander liggen voor een f4i/fs Voor de liefhebbers 150,- ( gereserveerd tot 15-1-2010 ) Donker kuipruitje voor de f4i/fs € 40 Eventueel de passagierssteunen, kreeg er een extra set bij. Niet de stepjes maar de steunen dus! € 45 Een flitspaalverklikker zit er...
  11. Alter Ego

    Honda CBR 600 Stunt Motor '99 VP 1950 euro

    Bij deze bied ik mijn stuntmotor te koop aan. Verkoopreden: Ik wil wat nieuws kopen. De motor ziet er goed uit, loopt perfect, en motorisch niets mis mee. Het is een CBR 600 F3 met een 600RR kont, uniek dus. stuntaanpassingen: -Olieniveau verhoogd (voor ideale smering tijdens...
  12. Alter Ego

    Remklauw cbr600 f3 '98

    Hallo dames en heren ik ben opzoek naar een remklauw voor een f3 Linkervoorzijde ( als je ervoor staat de linker ) Als je erop zit dus de rechter Hoeft niet mooi te zijn als die maar goed is ! BVD
Terug
Bovenaan Onderaan