Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: m-eijkholt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. m-eijkholt

    Suzuki T500 '72 electronica

    Vraagjes aan de kenners, Ik heb een Suzuki T500 uit '72 welke ik ombouw naar een classic racer/ caferacer voor op straat. Nu ben ik bezig met de electronica, ik wil een motogadget M- unit gebruiken icm een M lock en de originele stuur schakelaars. Er komt een nieuwe New tronic electronische...
  2. m-eijkholt

    Honda CR750 Racer

    Sinds november 2017 heb ik een nieuw project in mijn garage staan, een Honda CB750 OHC '77 met kickstarter en electrische startmotor. Ik heb de motor gekocht toen er een tankzitcombinatie op zat en hij liep niet. Ik ben van plan het blok volledig te reviseren en een Honda Cr750 race...
  3. m-eijkholt

    RSV MILLE Immobiliser problemen?

    Hallo, Ik heb sinds dit jaar een aprilia mille uit 2004. op een bepaald moment bleef als ik de sleutel uit het contact haalde het lampje van de startonderbreker(immobiliser) branden ipv knipperen. ik heb er geen acht op geslagen en dacht niet meteen aan problemen. na een tijdje startte de...
  4. m-eijkholt

    waarschuwings disk 3 stuks

    Ik heb een stel waarschuwings disks over, drie stuks nieuw in verpakking. Het liefst in een keer alle drie kopen! Handige dingen voor pech onderweg. gaat weg voor het hoogste bod dingen kosten bij de meeste motorzaken €14,95
  5. m-eijkholt

    Koso RX2

    Hallo, Ik heb op mijn Fireblade sc28 een Koso RX2 zitten. Het ding ziet er netjes uit en werkt prima, op de toerenteller na. Deze doet het over het algemeen goed maar de wijzer wil nog wel eens een andere 0-waarde aangeven dan de echte 0. De lampjes geven dan wel de echte 0 waarde aan...
  6. m-eijkholt

    Brembo Radiale Klauwen KTM,DUC,APRILIA 100mm

    Ik heb hier een stel remklauwen liggen van Brembo ze komen van een KTM 990 Superduke uit 2008. de steek is 100mm, ze passen volgens mij op de meeste Europese merken. de klauwen zijn in goede staat!! excl. blokken, borgpennen en borgveertjes en bouten.
  7. m-eijkholt

    Aprilia RSV Mille 04 powercommander

    Ik ben op zoek naar een powercommander voor een RSV Mille 2004. Het moet een dynojet powercommander zijn en het liefst met USB.
  8. m-eijkholt

    Dan Moto GP demper carbon

    Ik heb een Carbon demper liggen voor de liefhebber. ø linkpijp extern 53mm ø linkpijp intern 51mm lengte demper 42cm lengte linkpijp ±42cm Demper is als nieuw, weegt zo goed als niks en maakt een heerlijk brutaal geluid. Vraagprijs: € 150,-
  9. m-eijkholt

    Honda CBR 600 pc25 onderdelen

    Hallo, Ik heb een Honda CBR600 staan die in onderdelen weg mag. de kuip is al weg, het blok loopt goed en heeft 42000 gelopen. als je iets nodig hebt dan hoor ik het graag. Mag tegen een goed bod ook in een keer weg
  10. m-eijkholt

    Honda CR500 Kickstart veer zit in de weg

    Beste techneuten, Ik wilde vandaag even de keringen uit de waterpomp van mijn CR500 vervangen vanwege wat lekkage. de rechter carterhelft moest er af om een kering aan de binnenkant van het carter te zetten. klus was voor zover geklaard en de carterhelft kon er weer op. Het probleem is...
  11. m-eijkholt

    Zelfbouw Li-ion accu

    Ik heb twee accu's over van mijn oude laptop, helaas hield de laptop er mee op net nadat ik een nieuwe accu gekocht had. hierdoor weet ik zeker dat de li-ion batterijen die er in de accu zitten nog goed zijn. mijn vraag is: Kan ik de li-ion batterijen uit deze accu packs zo schakelen dat ik...
  12. m-eijkholt

    App WeRide, routes delen en afspreken met andere rijders etc

    Beste mede forumers, Een tijd geleden heb ik de App WeRide gedownload uit de google play store. Met deze app kun je een profiel aanmaken en vervolgens je favoriete routes toevoegen. Andere gebruikers kunnen je route liken en gebruiken natuurlijk. Verder is het mogelijk contact te maken...
  13. m-eijkholt

    supermotard Hengelo (o) en omstreken

    Beste mede rijders, Sinds kort rijd ik supermotard. Ik rijd een CR500 uit 1992 en ben zo goed als onervaren in het sliden en driften. Nu ga ik om te oefenen vaak in het weekend naar een semi afgelegen afsvalt weg die tussen een paar grasveldjes doorloopt. Ideale omgeving om te trainen dus. Ik...
  14. m-eijkholt

    uitlaat verloop flexibel?

    Ik ben bezig met een project en heb een uitlaat link pijp nodig. Toen ik aan het zoeken was hiervoor zag ik dat dit nog al kostbaar was. Nu zag ik als alternatief een flexibele RVS buis. Nu is mijn vraag, is dit wat? Of is het niks? En als het niks is waarom niet?
  15. m-eijkholt

    Overgehouden Onderdelen Van Projecten!

    Hallo, Ik heb diverse onderdelen te koop welke ik over heb uit mijn projecten. Voor Prijzen/Biedingen even een PM sturen! Voorwiel met schijven van Honda CBR 900 Fireblade SC28 Voorwiel Met schijven van Honda CBR 600 17" Nieuw (ooit verkeerd besteld) Honda CBR900 Fireblade...
  16. m-eijkholt

    Dainese Avro

    Ik ben op zoek naar een gebruikte maar in goede staat verkerende Dainese Avro div in de maat 50 of 52
  17. m-eijkholt

    Remschijf bouten?

    Ik ben bezig met een projectje, helaas zoals gewoonlijk loopt het qua kosten weer een beetje uit de klauwen..(student) :+ Ik heb remschijf boutjes nodig maar die krengen zijn zooow ontzettend duur. Dat moet goedkoper kunnen, dacht ik.. Ik vond de volgende link: Zeskantbouten en -schroeven...
  18. m-eijkholt

    Balhoofdlagers op maat?

    Hallo, Ik ben bezig met een Honda Fireblade projectie. hier wil ik een voorvork van een KTM Superduke plaatsen. de balhoofdpen van de KTM is bij beide lagers 29mm dik. nu het probleem, ik heb de volgende lagers nodig die ik nergens kan vinden: 29x47x15 29x55x17 na wat brainstormen over het...
  19. m-eijkholt

    Onderhoud? Echt niet!?

    Ik ben benieuwd, wat het gros van de motorrijder doet met het onderhoud van hun motor. Doe je het zelf? Alles? Of is kleppen stellen al te veel? Ga je naar de dealer? En als je naar de dealer gaat laat je dan alles doen? Of spreek je vooraf af welke zaken er gedaan worden en welke zaken je...
  20. m-eijkholt

    Ducati Eprom Chip

    Hallo, ik heb een Ducati Biposto 916 uit 1998 en heb er onlangs een setje open Arrow uitlaatdempers opgezet. Om te voorkomen dat hij te arm gaat lopen wil ik er een andere chip in hebben, welke chip moet ik hebben? Ik heb iets te snel op Marktplaats een chip gekocht, waarop staat 916 ECE...
  21. m-eijkholt

    Dainese Laguna seca of Avro div?

    Hallo mede motorrijders, Ik rijd al enkele jaren met een tweedehands alpinestar pak en heb hier inmiddels al aardig wat schaafplekken op verzameld. Nu is het tijd voor een nieuw pak! Ik ben er al uit dat het een dainese wordt. Ik twijfel tussen de dainese Laguna seca en de Avro div. Heeft...
  22. m-eijkholt

    Dainese Laguna seca

    Hallo ik ben op zoek naar een combi, Dainese, laguna seca maat 50 of 52 als je er een hebt liggen die je wilt verkopen, of je weet iemand die hem in de kast heeft hangen laat maar weten. Mvg Martijn
  23. m-eijkholt

    Ovaal uitlaat linksysteem?

    Ik ben bezig met het bouwen van een streetfighter van een Honda CBR900RR uit 1993. Hierbij heb wil ik de motor voorzien van twee "slash-cut" open pijpen onder het kontje. Natuurlijk heeft de motor wel ergens demping nodig, ik wil de uitlaat onder het blok door laten lopen en dan langs de open...
  24. m-eijkholt

    17" voorwiel CBR 600 Nieuw met schijven!

    Ik heb voor mijn project een nieuw voorwiel van een CBR600 kunnen kopen. Het bouwjaar wat in de velg staat is 96p of het is 98... Ik had het wiel gekocht omdat ik het in mijn CBR900 SC28 wilde bouwen. later liep ik tegen een eenarmige achterbrug aan waarbij een velg met 5 spaken zat. De...
  25. m-eijkholt

    Balhoofd as inkorten?

    Hallo, Ik ben bezig met een fireblade project, hier ben ik een usd voorvork in aan het bouwen. De voorvork van de KTM superduke is het geworden, dit om het 5 spaakswiel wat KTM in deze motor gebruikt, de radiale rem bevestiging en de zwarte kleur. bij het passen van het t-stuk in het balhoofd...
Terug
Bovenaan Onderaan