Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: frank61
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    tka topkoffer nt700 bordeaurood

    te koop: originele Honda topkoffer, kleur bordeaurood vraagprijd € 150 informatie: 06 53 38 18 77
  2. F

    aandachtspunten bij het organiseren van een toertochtje

    ik wil op mijn werk een motortoertocht organiseren waarbij mensen met de bestuurders tegen betaling mogen meerijden om geld in te zamelen voor een goed doel dat vanuit het bedrijf wordt gefaciliteerd. Wie heeft aandachtspunten waaraan gedacht moet worden bij het organiseren van een dergelijke...
  3. F

    Euro 4

    Ik heb begrepen dat vanaf 2017 alle nieuwe motoren moeten voldoen aan de euro 4 norm. Ik ben benieuwd of dit gaat leiden tot een stortvloed aan nieuw modellen of updates komend jaar. Iemand hier al informatie over?
  4. F

    Woon werk verkeer

    wat vinden jullie de beste motor voor woon werk verkeer en waarom? Ikzelf rijd op een Honda Deauville 700 en dat bevalt me goed. Op zich genoeg vermogen voor het rijden in NL, bagageruimte meer dan voldoende; zitpositie redelijk beschut en cardan is voor mij een must bij mijn WW afstanden...
  5. F

    kopen motor in buitenland

    heeft iemand ervaring met het kopen van een nieuwe of tweedehands motor in het buitenland en deze importeren? Het valt mij op dat motoren in Duitsland of Belgie structureel goedkoper zijn dan in Nederland.
Terug
Bovenaan Onderaan