Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jekabe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jekabe

    (Half)open uitlaten Highway Hawk

    Ik heb nog uitlaten over van het merk Highway Hawk. Ze zijn halfopen, maar kunnen ook helemaal open; er zit namelijk een verwijderbare db-killer in. Een uitlaat heeft een plekje opgelopen doordat er met de broek tegenaan gezeten is. Ze passen sowieso op de Shadow VT1100 c2 en c3...
  2. Jekabe

    Setje Pilot Power 2ct 180 en 120

    Ik bied aan een setje Pilot Power 2ct. De dotcodes zijn van 2012. De banden hebben nog ongeveer 3mm profiel, dus kunnen nog even mee. De maten van de banden zijn 180/55-17 en 120/70-17. Voor 70 euro mogen ze weg.
  3. Jekabe

    170/80/15 band gezocht

    Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een band in de maat 170/80/15. Als iemand wat heeft of weet, hoor ik het graag :)
  4. Jekabe

    Risers BT1100

    Ik heb een vraag betreffende risers voor mijn BT1100. Graag zou ik er een wat rechter stuur op monteren (fatbar), met lagere risers. De standaard risers die erop zitten, zijn belachelijk hoog. Weet iemand misschien welk soort risers passen op een BT1100? Is dit gewoon een standaard soort die...
  5. Jekabe

    Korte Laser GP demper

    Laser GP demper aangeboden. Wilde hem monteren onder mijn motor, maar vond het toch niet zo mooi staan. Vandaar de verkoop :) Demper heeft e-keur maar geen db-killer. Bied maar wat.
  6. Jekabe

    Gratis kuipen

    Gratis kuipen aangeboden. Komen af van een CB650 maar is niet origineel. Geen idee waar ze origineel vanaf komen. edit: Worden na kerst verstuurd :)
  7. Jekabe

    Cbr600 f3 houdt in

    Hallo, Een vriend van mij heft wat problemen met zijn f3. Onlangs heeft hij zijn motor een beurtje gegeven, waarbij hij de luchtfilter heeft gereinigd en de olie en oliefilter heeft vervangen. Na dit beurtje houdt de motor in en begint te stotteren en te haperen. In zn eerste versnelling...
  8. Jekabe

    Onderdelen voor weinig! Honda CB 650 nighthawk

    Allerlei onderdelen te koop voor een Honda CB 650 nighthawk, voor weinig!! Wil het allemaal kwijt. Achterband bijna nieuw! Verder heeft de motor ongeveer 60.000 km gelopen. Chrome heeft een beetje oppervlakkige roest. Valt goed weg te poetsen. De uitlaat is wel aan de onderkant...
  9. Jekabe

    Ex circuit banden te koop Bridgestone en Pirelli

    Ik heb nog 3 setjes ex circuit bandjes liggen. Waren aangeschaft voor mijn motort die ik vorig jaar nog had. Inmiddels een motor met een heel andere bandenmaat, dus vandaar de verkoop. Betreft de volgende banden: 3x Bridgestone BT003R type 3 (180/55/17) Dotcodes 08-10, 09-10 en 14-09...
  10. Jekabe

    Draadloos communicatie systeem

    Hola! Vorig jaar met de vakantie naar de Eifel heb ik een communicatiesysteem aangeschaft. Maar ben niet van plan hem vaker te gebruiken, ben niet zo spraakzaam... :] Het betreft een topcom twintalker 7100 sports pack. Alles zit erbij wat op de foto staat en heeft wat fijne opties, zoals...
  11. Jekabe

    Tasje aan stuur voor navigatie

    Hoiee, Weet iemand misschien weet of er iets bestaat als een tasje voor aan het stuur (waterdicht) waar een vaginatiesysteem in kan :? ? Of dat het makkelijk te vermaken is van een bestaand product? Heb een cagiva raptor, naked dus, dus genoeg bevestigingspunten aan het stuur. Cockpit ziet...
  12. Jekabe

    Retro leren Damen motorjasje (mt 40)

    Ik bied aan een leuk motorjasje voor vrouwen. Misschien leuk te dragen voor op caferacer, of chopper oid. Tegen elk aannemelijk bod, dus roept u maarrrr! :)
  13. Jekabe

    Gezocht: Open uitlaat dempers

    Hallo, Ik ben op zoek naar dempers voor onder mijn Cagiva Raptor 1000. Zolang het om twee dempers gaat (l+r) ben ik al geinteresseerd. Merk maakt mij niet uit, zolang er maar een mooi vol geluid uit komt. Mijn voorkeur heeft dempers met e-keur en db killers. Aansluitdiameter maakt ook niet...
  14. Jekabe

    Winterproject GS500 e 25kw van 1991 aangeboden!!!!

    De ideale motor tijdens economisch zware tijden! Voor de handige klusser die zijn handjes deze winter eens lekker wil bevuilen. Na twee jaar er met veel plezier op gereden te hebben maakte de motor plots een raar geluid. Ben gelijk langs motorzaak gereden. Na onderzoek bleek dat de...
  15. Jekabe

    Originele uitlaatbochten GS500e en arrow demper

    Hallo motorliefhebbers, Ik bied hierbij te koop aan voor de echte liefhebber (...) een, in niet al te goede staat verkerende, uitlaat. Het betreft een uitlaat voor de GS500. Hierbij zit een goedklinkende arrow demper . De reden dat ik de uitlaat weg doe is omdat hij er niet meer mooi...
  16. Jekabe

    carbon gedeelte van uitlaatdemper hangt "los"

    Hallo. Ik zit met het volgende probleem; Ik kwam er achter dat mijn uitlaatdemper lekt. Dit komt doordat er een verkeerde bevestigingsring omheen zit. Dit hoort met popnagels vast te zitten, maar is er waarschijnlijk door de vorige eigenaar afgehaald. Nu zit er als noodoplossing een...
  17. Jekabe

    25 kw op kenteken...

    Hallo motormuizen, Ik ben nieuw op het forum en ben van plan een gs500e te kopen die begrensd is op 25 kw. Alleen staat op het kenteken niet dat hij 25 kw is maar gewoon vol vermogen. Alle papieren zitten er wel bij van het overzetten op 25 kw. Ik vroeg mij af of iemand hier iets meer over...
Terug
Bovenaan Onderaan