Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobbF
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RobbF

    Hornet 2004, inhouden & olie waarschuwingslampje

    Hallo, Reed net over de A2 naar huis met mijn Hornet, rond de 100 km/h, en ineens begon hij in te houden en te sputteren. Kreeg een beetje het gevoel alsof ie op 3 cylinders begon te lopen. Hij reageerde niet meer op het gas, dus ik heb hem richting vluchtstrook gedirigeerd. Toen ging...
  2. RobbF

    Hornet 600 uit 2004 start slecht

    Hallo allen, Vanochtend dacht ik op de hornet naar het werk te gaan. Het is een Hornet 600 uit 2004 met carburateurs. De laatste tijd start hij al wat minder snel, dwz. 3-4 seconden starten met de choke open voordat hij loopt. Vanochtend startte hij helemaal niet meer. De startmotor...
  3. RobbF

    Originele uitlaat en kuipruit CBR600F4i 2003

    Te koop aangeboden: - Originele uitlaat (demper + linkpijp uit 1 stuk) van een CBR600F4i (injectiemodel) uit 2003 vraagprijs 75 euro. - Originele kuipruit (helder) van diezelfde motor. vraagprijs: 25 euro. Beide onderdelen in goede staat.
  4. RobbF

    CBR600F4i, ratelend geluid tussen 5000-5500 toeren

    Hallo, Ik merk aan mijn motor dat hij een ratelend geluid maakt tussen de 5000-5500 toeren (en alleen in precies dit toerengebied), klinkt een beetje zoals hoe je vroegah een speelkaart aan een wasknijper aan je fietswiel vastmaakte als je snapt wat ik bedoel. Ik hoor het vooral goed als...
  5. RobbF

    CBR600F4i, open uitlaat, afstellen?

    Ik heb net een open uitlaat onder de CBR geschroefd, een Laser Hotcam. Klinkt natuurlijk heerlijk (zonder db killer :+ ) maar ik merkte net dat als hij warm is, hij stationair wat onregelmatig loopt (schommelt tussen de 1000-1200 toeren, niet heel erg dus). Betekend dit dat de injectie...
  6. RobbF

    Ongeluk op de lekdijk thv Klein-Scheveningen

    Ik reed net op de dijk vanaf nieuwegein, wou richting schoonhoven gaan. werd ik tegengehouden door een stel agenten, mocht er niet langs want er was een ongeluk gebeurt tussen een motor en een fietser.. Zag er niet goed uit, enkele ambulances erbij en zo'n "party tent" geval.. -O-...
  7. RobbF

    Vlotte tiener.

    Tiener rijdt 105 km/u te hard Een 19-jarige Hoofddorpse motorrijder reed gisteravond met 185 km/u over een weg, waar maar 80 km/u is toegestaan. De tiener werd gepakt toen de politie bezig was met een snelheidscontrole. Na een korte achtervolging kon de jongeman door een motoragent worden...
  8. RobbF

    RobbF

    Hey forummers, Ik las al een tijdje mee hier op het forum, nu toch besloten om ook een accountje aan te maken. Ben inmiddels bezig met lessen, AVB zit er hopelijk binnen afzienbare tijd aan te komen! Ik les nu bij Safety in Houten op een ER-5 voor de geinteresseerden :) Groetjes, Rob
Terug
Bovenaan Onderaan