Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R750

    Suzuki gsx-r motorhoes

    Ik heb nog een Suzuki Gsx-r motorhoes voor binnen te koop. Aangezien hij niet zo lekker om mijn KTM past. De hoes is zo goed als nieuw. Doe een leuk bod :) Linkje: suzuki gsxr motorhoes - Google zoeken:
  2. R750

    Bobbins M10 Alu

    Zoals de titel al zegt: Bobbins te koop M10 (zowel fijn als grof schroefdraad wordt erbij geleverd) Aluminium kleur. Ze zijn nieuw, maar ik heb ze verkeerd besteld. Doe maar een bod *D
  3. R750

    Aankooptips KTM super duke? 05'-07'?

    Ik ben van plan om te gaan kijken naar een KTM super duke. Het gaat dan om eentje tussen 2005 en 2007. Heeft iemand tips bij de aankoop waar ik op moet letten, naast het standaard banden/remmen/ketting-verhaal? Of zijn ze redelijk bullit-proof? Ook ben ik wel benieuwd naar de ervaringen...
  4. R750

    H7 Na-inbouw Xenon adapter (oa: Suzuki)

    Ik heb nog een adapter over voor het na-inbouwen van Xenon, aangezien ik een set voor een auto had besteld. Het is mogelijk om met deze adapter een 100% waterdichte afdichting te maken voor je koplamp. Ook het koplamprubber hoeft niet verknipt te worden. € 5,- ex verzendkosten Lince...
  5. R750

    Carbon tank cover GSXR 600/750 K6 K7

    Wegens verkeerde aankoop bied ik deze carbon tank cover aan. Dit is niet de cover die de gehele breedte van de tank volgt. Deze is bedoelt om over het midden van de gespoten "originele" cover heen te plakken. Als ik hem zo op mijn cover hou ziet de afwerking er perfect uit. Ook zal er niks...
  6. R750

    Xenon H7 adapter Suzuki

    Ik ben op zoek naar een adapter voor een na-inbouw xenon set. Het gaat om de H7 variant die ik in mijn GSXR heb gemaakt. Ben ze al tegen gekomen die er spreken op lijken, maar of dit ze zijn weet ik niet zeker... Lince xenon en leds webshop Mochten jullie weten waar ik ze nog meer kan...
  7. R750

    K7 Yoshimura vraagjes

    Ik heb even een paar vraagjes over mijn motor. Ik heb deze via mijn werk gekocht, maar weet niet alles ervan. Zo zit deze Yoshimura uitlaat eronder: Is dit een uitlaat met E-keur? Misschien een stomme vraag want het geluid is oorverdovend lekker :9, maar gewoon voor de zekerheid. Geeft...
  8. R750

    Te koop Suzuki GSX-R 750 K1 2000 zeer netjes

    Te koop: Mijn zeer nette Suzuki GSX-R 750 K1 uit 2000 met 141pk. Gekocht bij Goedhart Motoren in Bodegraven. KM-stand: 25000 Opties: - Laser Duotech Einddemper (origineel erbij) - Puig Donker Race Ruitje (origineel erbij) - Duozitje Bij +-22000 km (nov 2008) vervangen: -...
Terug
Bovenaan Onderaan