Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dennisk89
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dennisk89

    Afdekplaten onder stuur Fireblade 96 (sc33)

    Ik ben op zoek naar de zwarte kunstof afdekplaten die onder het stuur zitten.
  2. dennisk89

    Gashendel fireblade 96 (sc33)

    Ik ben op zoek naar een gashendel voor mijn fireblade. Het is een fireblade van 96.
  3. dennisk89

    Originele stickers fireblade 96

    Ik ga binnenkort kijken voor een motor maar deze mist een aantal originele stickers omdat een deel is overgespoten. Zijn deze stickers nog te krijgen bij een honda dealer? Aan wat voor prijzen moet ik dan ongeveer denken? Het gaat om een fireblade van 96 ;) Mvg Dennis Kemp
  4. dennisk89

    Rijscholen in Haarlem

    Ik ben op zoek naar een rijschool in haarlem. Ik heb al wel 2 rijscholen op het oog, hus en proficiat maar ik ben op zoek naar ervaringen met deze rijscholen ;) . Dus als iemand mij wat tips kan geven over het zoeken van een rijschool graag. Vast bedankt, gr Dennis *D
  5. dennisk89

    Ook nieuw hier..

    Hey, Ik ben Dennis 20 jaartjes oud en ik woon in de omgeving van haarlem. Heb nu helaas nog geen motorrijbewijs maar hier ga ik in januari aan beginnen (ben dan inmiddels ook 21). Ik heb me hier dus aangemeld om wat info op te doen over motorkleding en mijn eerste motor. Gr Dennis
Terug
Bovenaan Onderaan