Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dakota71
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dakota71

    Kawasaki EN500 / 454 ltd

    Over deze ondergewaardeerd choppertje is maar weinig te vinden? Terecht? Denk van niet. Aangezien zo'n motor veel te klein is voor mij zal ik er zelf niet veel op rijden. Een jaar of 2 kocht ik een 454 ltd uit 1986. Als eerste motor voor mijn vrouw die nogal klein van stuk is. Ik betaalde...
  2. Dakota71

    7 juni FreeBirds Zeeland Tour 2014

    Vanaf de Karolingenburcht in Oost Souburg. Alle motoren en trikes welkom. Tourtocht en Rock/Blues live in de open lucht! Kijk voor meer informatie ook op www.mtc-freebirds.nl Graag ook op de WIWTD kalender!
  3. Dakota71

    KZ440 ratje

    Vorige week dit vehikel gekocht, voor weinig. Blokje loopt, de rest vond ik niet zo belangrijk aangezien ik toch andere plannen had. Een Kawasaki KZ 440 uit 1981. Jammer dat er geen kickstarter op zit, voor de rest een leuk blok
  4. Dakota71

    ZEELAND zaterdag 17-8: Motorrit voor de Molukken

    Komende zaterdag 17 augustus, opbrengst voor schooltje op de Molukken. Meer info op www.rit-rockvoordemolukken.nl
  5. Dakota71

    Originele uitlaat VT1100 ACE bj 1999

    Mooie originele uitlaat voor een VT1100 ACE uit 1999. Chroom als nieuw, geen roest of krassen. Vraagprijs 200 euro
  6. Dakota71

    9 juni FreeBirds Zeeland Tour 2012

    Op 9 juni a.s. organiseert MTC FreeBirds Zeeland de Zeeland Tour 2012. Vertrekpunt is Cafe/Restaurant De Roode Leeuw, Veerstraat 25 te Nieuw en Sint Joosland. Inschrijven v.a. 10:00 ride out om 12:00 Inschrijfkosten €10 per persoon. Inbegrepen is voor vertrek een bakje koffie met een wafel, na...
  7. Dakota71

    Opstapplaatsen Zeeland 5 mei bevrijdingsrit

    Bevrijdingsrit 5 mei 2012 ROTS-DHC.NL organiseert dit jaar de 5 mei bevrijdingsrit. Vorig jaar verzamelde ruim 800 motorrijders zich op het Waterlooplein in Amsterdam als protest tegen het huidige beleid van diverse gemeenten in Nederland met betrekking tot motorevenementen. Vorig jaar werd...
Terug
Bovenaan Onderaan