Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gjdelange
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gjdelange

    Suzuki met defect blok `96 CHEAP 1250EURO

    Goedemiddag! Hierbij bied ik mijn suzuki aan, de motor heeft een kapot motorblok voor de rest in zeer nette staat. motorblok zal vervangen moeten worden. de motor staat nu uit elkaar gehaald in de schuur. kuipdelen zijn in goede conditie. voor de handige motorrijder of doe een goed bod.
  2. gjdelange

    Suzuki GSX-R 750 `96 met defect blok

    Goedemiddag! Hierbij bied ik mijn suzuki aan, de motor heeft een kapot motorblok voor de rest in zeer nette staat. motorblok zal vervangen moeten worden. de motor staat nu uit elkaar gehaald in de schuur. kuipdelen zijn in goede conditie. voor de handige motorrijder 1600 of doe een goed bod.
  3. gjdelange

    Gezocht Motorblok GSXR SRAD 750

    Goedemiddag! Even voorstellen, mijn naam is Gert Jan Dijk en heb sinds 3 week een gsxr 750 srad gekocht. Super blij mee! liep als de brandweer.. en gister is er een lager gesprongen in het blok.. -O- Vandaag helemaal gestript en daar valt geen eer meer aan te behalen, die kan de schroot op...
  4. gjdelange

    Honda cbr600f2 voor 1100 euro!

    KenmerkenSoort motor: Sport Bouwjaar: 1991 Kilometerstand: 51.206 km Motorinhoud: 600 cc Honda CBR 600F2 - KM stand: 32004mls (51206km) - Bij 47500km: smeerolie ververst & smeeroliefilter vervangen, remblokken voor vervangen, wiellagers achter vernieuwd - Motorisch in goede...
  5. gjdelange

    Versnellingsbak CBR600f2 1991

    Goedenavond! ik ben op zoek naar een versnellingsbak voor mijn motor het gaat om een CBR600f2 1991,mocht iemand 1 over hebben hoor ik het graag!
  6. gjdelange

    tandwiellager universeel??? cbr600 pc25,

    goedenavond! had wat speling op mijn lager achter dus alledrie verwijderd en ga morgen nieuwe halen.. alleen zag ik dat de tandwiellager een langere binnenbus heeft dan de rest. Ik denk om aan te sluiten bij het wiellager :? is deze universeel of moet ik deze gaan bestellen bij een motorzaak?
  7. gjdelange

    B.O.S. motorpak

    Goedenavond! iemand ervaring met een B.O.S. motorpak?? ze zijn redelijk goedkoop namelijk, dat beviel me wel :9
  8. gjdelange

    Ombouwen: NL frame en buitenlandse delen ipv BPM betalen?

    Goedenavond iedereen, aangezien de motoren van veel van onze buurlanden vaak goedkoper zijn ben ik daar op zoek gegaan naar een leuk model... het enige wat mij nogal stoort is dat er natuurlijk bpm betaald moet worden, wat vaak duur uitvalt.. :( nou dacht ik even simpel :P een nederlands...
Terug
Bovenaan Onderaan