Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. moreneedforspeed

    Vmax knipperlichten voor werken andersom

    Net een Vmax 1200 uit 2000 aangeschaft. Prachtige motor, maar bij thuiskomst bleken de knipperlichten voor precies tegenovergesteld te werken. Geen zin om hiervoor weer terug te rijden naar de vorige eigenaar (80km). Kan iemand mij helpen hoe ik dit zelf op kan lossen?
  2. moreneedforspeed

    Te koop, 10 maanden oude Nolan N103 systeemhelm met bleutoot

    Te koop, nog geen jaar oude Nolan N103 systeemhelm met bleutoothvoorbereiding. Kleur matzwart. Pinlock systeem en ingebouwd zonnevisier. Prijs 250 Euro. Eventueel te koop met Nolan N42 en bluetooth set. Totaal voor beide helmen en bleutooth dan 550 Euro. Helm maat 58-59.
  3. moreneedforspeed

    Te koop Shuberth c2 maat 58-59 matzwart met intherphone bleu

    Te koop, 3 jaar oude, maar zeer weinig gedragen Shuberth c2 met interphone bleutooth set. Mat zwart. Prijs 250 Euro.
  4. moreneedforspeed

    Groeten we niet meer in 2010?

    Vandaag weer een rondje gereden en dat leidde tot de volgende vraag: Heeft iedereen zoveel moeite om z'n fiets onder controle te houden en kunnen de handjes dus niet van het stuur......... Of groeten we elkaar niet meer? En ja, ik had mijn helm op, dus daar kan het niet aan liggen...
  5. moreneedforspeed

    Welke motorzaak is er a.s. zondag open?

    Omdat ik het leuk vind om een doel te hebben als ik er zondags op uit trek met de motor zoek ik eigenlijk een manier om er achter te komen welke motorzaak er die zondag open is. Altijd leuk om daar even rond te kijken en een bakkie te doen. Als je dus een zondags opening tegenkomt, laat het...
  6. moreneedforspeed

    Wanneer is de weg weer pekelvrij

    Omdat ik mijn motor niet wil blootstellen aan pekel, maar het door de nu al veel te lange winterperiode toch echt begint te kriebelen om te gaan rijden vraag ik me af of het mogelijk is ergens te achterhalen wanneer er waar nog gepekeld wordt. Of is de enige mogelijkheid dat we zelf op dit...
  7. moreneedforspeed

    Rondje Nederland?

    Eind maart wil ik met een aantal vrienden een motorweekend plannen. Omdat we vanuit het midden van het land starten denken we aan een rit richting limburg met wellicht een stuk door Belgie en Duitsland. Er zal 1 overnachting gepland worden die natuurlijk op een plek moet zijn waar ook wat te...
  8. moreneedforspeed

    Hoe neem je een ART4 kettingslot mee?

    Wie heeft handige tips om een kettingslot mee te nemen op een motor zonder plaats onder de buddy en zonder koffers en tassen? (en ja, een rugzak heb ik al:-))
  9. moreneedforspeed

    Originele nieuwe binnentassen voor R1150RT zijkoffers

    Te koop wegens verkoop motor: Ongebruikte, originele BMW binnentassen voor de zijkoffers van de R1150RT (passen ws op meerdere BMW typpen die dezelfde koffers hebben) Nieuw waren deze tassen (ong 6 mnd geleden) 79 Euro per stuk. Nu 2 voor 75 Euri.
  10. moreneedforspeed

    Wie rijdt er een BMW K1300S

    Vanaf zaterdag a.s. ben ik de eigenaar van een nieuwe K1300S. Wie rijdt er al een en wil zijn/haar ervaringen delen?
  11. moreneedforspeed

    Motor verzekering tips?

    Ik ben op zoek naar een motor-verzekring voor mijn BMW waarbij de premie betaalbaar is en er geen clausule aanwezig is waarin staat dat ik de motor 's nachts binnen moet stallen. Iemand tips?
  12. moreneedforspeed

    Schitterende R1150RT eind 2003 voor inruilprijs

    Omdat in deze tijd van kredietcrisis bij ons allemaal het geld niet op de rug groeit en handel handel blijft bied ik mijn R1150RT te koop aan tegen de mij geboden inruilprijs. Dit geeft mij meer onderhandelingsruimte bij aankoop van een nieuwe motor en zijn we beiden (de koper van mijn RT en ik)...
Terug
Bovenaan Onderaan