Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The Fox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The Fox

    Rechter kuipdeel KTM 690 SM Prestige

    Ik ben op zoek naar het rechter kuipdeel voor de SM 690 Prestige. De verf is beschadigd op de randen aan de voorzijde (verf bladderd af... zucht..) Wie weet er eentje te vinden? Zou ook blij zijn als iemand de juiste kleurcode weet, zodat ik die kan bestellen. Dan airbrush ik het zelf wel...
  2. The Fox

    Origineel leren Ducati jas geel

    Te koop Origineel leren Ducati jas :} 1 heel kort ! seizoen gedragen Maat XL (ben zelf 1.80 normaal postuur) Inclusief binnenvoering (rits-sluit-ding mist helaas '( maar die probeer ik nog te vinden), 2 binnenzakken met ritssluiting en aan de onderzijde een complete ritssluiting om hem...
  3. The Fox

    The Dude is terug

    Zooo, lang geleden, maar ik is weer terug in het MF land. Zo lang geleden dat ik nu vast wel hier ffies mag posten *D Nooit ook zo heel veel te vertellen gehad, behalve dan dat ik mijn vorige brommert wilde ombouwen. En ik kan zeggen, je kent m niet meer terug!! Oud: en na een beetje...
  4. The Fox

    Olie verbruik Hornet 900

    Aloha allemaal, Eind vorig jaar (okt/nov) mijn nieuwe Hornet 900 :} gekocht. Een tijdje geleden heb ik er ongeveer 300ml olie bij moeten doen. (tot aan het max. niveau) Een dag daarna heb ik een korte vakantie gehad in Duitsland en in totaal rond de 1600 km gereden. Nu blijkt dat ik weer rond...
Terug
Bovenaan Onderaan