Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GuidoVW
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GuidoVW

    Gasklep sluit niet goed > Honda VFR800 Vtec

    Beste heren en dames, Gisteren heeft mijn broertje zijn eerste motorfiets gekocht, een VFR800 uit 2003. Vlak voordat we thuis aankwamen bleef het gas hangen, waarop deze via de noodstop tot stilstand is gebracht. Vandaag heb ik gezocht naar het probleem (en dus de oplossing) alleen kom ik er...
  2. GuidoVW

    Circuitdag CRT 9 april a.s. > Groep ervaren

    Beste, Hierbij bied ik je mijn CRT circuitdag voor vrijdag a.s. aan. Gezien het kort dag is geef ik €20 korting op de originele prijs, voor 209,- is ie van jou! Meer informatie op hun website, groep ervaren > OWCUP Groet Guido
  3. GuidoVW

    Xenon set te koop (10.000K)

    Hallo, Wegens verkoop van mijn motorfiets, bied ik hierbij een nieuwe xenon set aan omdat ik hem nu toch niet kan gebruiken. Het betreft een Xenon-set met een slim ballast, waardoor deze op vrijwel iedere motorfiets is in te bouwen. Van de lamp (10.000K) komt ongeveer dezelfde kleur licht af...
  4. GuidoVW

    FI melding GSX-R 2001

    Hallo :W , Ik loop een beetje te stoeien met mijn GSX-R 750 uit 2001. Hij gaf van de week plots FI aan in met dahsbord, met bijbehorend rood lampje. Toen heb ik de motor in dealermodus gezet, en toen kreeg ik de foutcode C00: Dat betekende dus dat er niets aan de hand was, dus ik...
  5. GuidoVW

    Kawasaki ZX6R seat-cover en duoseat 94 t/m 97

    :W Vandaag tijden het opruimen van mijn ''motorhoek'' nog wat onderdeeltjes van mij vorige motor tegengekomen... Ik heb nog een seat-cover en een duo seat liggen, en nog wat ander klein spul. Ik zal zo even foto's maken van alles, en hopelijk kan ik er nog iemand blij mee maken. Seat cover...
  6. GuidoVW

    Dainese Combi-pak te koop, maat 50

    :W Hierbij wil ik mijn motorpakje aanbieden. Het betreft een Dainese combi pak, dus de broek en hij jasje kunnen aan elkaar worden geritst, of kunnen los worden gedragen. Het pak is van vorig jaar zomer, en heeft toenertijd meer dan 1000 euro gekost. In de tussentijd is het pak altijd goed...
  7. GuidoVW

    Loop of sloop, Kawasaki GPz 400, Customized

    :W Voor een maatje van mij bied ik hierbij zijn motor aan. Na wat technische probleempjes is het nu echt over en sluiten voor het onderblok, en dus mag hij in onderdelen weg. De gehele motor komt geheel overeen met zijn grotere GPz 600 variant, echter is de boring van deze wat groter heb ik...
  8. GuidoVW

    Alpinestars GP-Pro handschoenen te koop!

    :W Hierbij wil ik mijn alpinestars GP-Pro handschoenen aanbieden. Ik doe ze in de verkoop wegens overcompleet.... Ik heb zwart witte, en rood witte welke beide nieuw enkel is van de zwart witte het kaartje eraf omdat ik hier al mee heb gereden :] Beide maat XL, echter vallen...
  9. GuidoVW

    Dunlop SportMax band te koop!!

    Hoi, Hierbij wil ik mijn Dunlop SportMax 2 voorband aanbieden. Ik heb de band vorige maand gekocht, maar heb besloten om gewoon bridgestone banden onder mijn motor te houden dus deze mag de deur weer uit :9 Band is gloedjenieuw, haartjes zitten er nog op en de maten zijn 120-60-ZR17, het...
  10. GuidoVW

    Knee sliders

    :W Ik heb even een vraagje, weet iemand welk merk sliders het langzaamst slijten? Ik heb namelijk 2 á 3 weken geleden vanucci sliders op mijn pak geplakt, maar deze zijn nu al 1/3e versleten..... En dan rij ik nog niet eens doelloos een stel klaverbladen rond waar de slider iedere keer 10...
  11. GuidoVW

    Kawasaki Zx6R te koop! Slechts 1200 euro

    Hallo, Hierbij wil ik mijn zx6r te koop aanbieden. De motor komt uit 1996, heeft bijna 4500047000km gereden en de staat van de bekende slijtage delen als banden en ketting zijn redelijk goed, enkel de achterband is bijna aan vervanging toe (vervangen). De voorband is echter zo goed als nieuw...
  12. GuidoVW

    Motorisch probleem Zx6R uit 1996

    Hallo allen, alvast excuus voor het lange verhaal, maar ik hoop toch dat u het even doorleest :') ik heb ongeveer een maand geleden een Kawa Zx6r uit 1996 gekocht en sindsdien niets meer als gezeik ermee gehad. Ik ben de motor op wezen halen in Roosendaal, een rit van 100km naar...
  13. GuidoVW

    Circuit rijden mettet

    :W allemaal, Ik en een maatje willen op mettet gaan rijden. Nou kwam ik via de site (in het frans B| ) op deze pagina: http://www.mertensschool.com/?p=555 Nou snap ik niet of dit enkel voor bmw rijders is, of ook voor andere motorrijders.... Weet er verder iemand hier een site waar...
  14. GuidoVW

    laserguns

    Hoi, even een korte vraag, ik wil graag weten hoe ik de papieren kan opvragen om te zien of de lasergun is ge-ijkt i.v.m. een boete. alvast bedankt Guido
  15. GuidoVW

    Puntenrijbewijs

    Een goedenavond, Ik heb een vraag met betrekking tot het puntenrijbewijs. De eerste 5 jaar zit je aan het puntenrijbewijs vast, maar wat mij totaal onduidelijk is, wat zijn de gevolgen als je 3 punten hebt? Google bood mij geen uitkomst, omdat er meerdere verhalen over het internet...
  16. GuidoVW

    1 april grap van MF?!

    Hoi, het valt me op dat alle foto's op de kop staan.. Ligt dit aan mijn laptop, of is mf ons lekker aan het pesten met 1 april _O- Ik denk dat ik het wel weet :X :+
  17. GuidoVW

    Maat combi/overall

    Hoi, Ik heb een vraagje. Ik kan nergens op internet een goede maattabel vinden voor lederen combi's & Overall's. Als iemand een goede weet, graag even posten! alvast bedankt, Guido
  18. GuidoVW

    Honda VFR400R, 25kw te koop!

    Hallo *O* , Hierbij wil ik mijn honda te koop aanbieden. Ik heb hem nu een jaartje bereden (eerste motor) en ik wil nu gaan kijken naar een motor met iets meer cc's en een iets jongere bouwdatum. op de teller staat 24000mijl (=ongeveer 40.000km) en het betreft hier een vfr400r nc24. De...
  19. GuidoVW

    AlpineStars GP-plus handschoenen maat M/L

    Hallo, Hierbij wil ik mijn nieuwe handschoenen te koop aanbieden. Het betreft maat Large maar ze vallen klein! Ik heb zelf altijd maat large maar deze zitten te strak om mijn vingers en ik zit bij mijn middelvinger tegen het topje van de handschoen aan. Ik denk dat iemand met maat Medium...
  20. GuidoVW

    blokolie verbruik.

    hoi, mijn vfr400 (met 25 kw platen) verbruikt nogal wat olie, namelijk een liter per 2000 km. Mijn vraag is of dit schadelijk is en of ik er verstandig aan doe om dit (voor een belachelijk hoog bedrag) te laten maken? ik vind het zelf geen probleem maar ben niet bekent over evt. gevolgen...
  21. GuidoVW

    25 KW poser topic..

    Om te bewijzen dat je op een 25 kw ook lekker kunt doorrijden, hierbij het eerste 25kw poser topic *O* De enige regels hier zijn dat de foto''s die je plaats van een 25kw machine moeten zijn en verder zie ik wel hoe het hier gaat lopen... even aftrappen; :W
  22. GuidoVW

    Banden keuze

    hoihoi, Er met een nieuw setje banden onder me motor. Nou zat ik een beetje op internet te koekeloeren wat er zoal te koop is, maar ik heb geen idee welke band nou het beste is. Je hebt bij voorbeeld op bandenmarkt wel een soort van beoordeling maar lang niet van allemaal. Ik had er net...
  23. GuidoVW

    MF-sticker, heb jij hem? (poll)

    Hallo allemaal, ik vroeg me nou eens af hoeveel mensen hier een mf-sticker op hun kentekenplaat hebben zitten. Ik heb nu 3 weken het rijbewijs ( toch al bijna 3700km) en ik ben nog geen 1 motorrijder met sticker tegengekomen. nu weet ik dat er veel wel op het forum zitten, maar geen...
  24. GuidoVW

    Lasergun controle regels

    Hoihoi, ik heb even een vraagje, ik ben dus zoals enkelen van jullie weten dinsdag avond gelaserd door een motoragent met 123 waar 80 is toegstaan, domdomdom jah ik weet het maar nou zei een collega van mij dat als de agent die de lasergun controle uitvoerd geen opvallende kleding draagt (...
  25. GuidoVW

    Beginnersrijbewijs

    Hoi, ik heb een vraagje; ik ben vandaag gelazerd met 123 waar je 80 mocht door een motorjuut. Na correctie 39 te hard. Ik vroeg of het een punt was en de beste man zei nee. Na vragen te hebben beantwoord en alles was ingevuld zei die dat ik toch een punt kreeg, 30 te hard of harder overal...
Terug
Bovenaan Onderaan