Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ed00
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ed00

    cbr 900 rr velgen +regenbanden 17inch

    ik heb hier nog een set komplete verlgen met metzeller rain lige=150euro
  2. ed00

    cbr oververhite motorblok

    help . ik heb een sc28 nou had ik last van een slipende koppeling op het forum heb ik koppelings platen kunnen overnemen deze heb ik nu geplaatst de motor pakt nu weer mooi op maar heeft nu last van warmte problemen de koel vin slaat gewoon aan maar het koelwater in het resevoir...
  3. ed00

    sc28 motorblok of koppelingsplaten

    wie kan mij helpen aan koppelingsplaten of een motorblok van een sc sc28 of als het past sc33 :}
  4. ed00

    marchesini 0f pvm

    wie heeft er ervaring met wielmaten van een fireblade uit 95 ik heb mijn cbr omgeboud naar een circuitracer alles zo licht mogelijk gemaakt behalfe de wielen nou ben ik opzoek naar velgen van het merk marchesini of pvm maar weet niet van welk tijpe motor deze moeten/kunnen zijn heeft...
  5. ed00

    laptimer

    wie kan mij helpen aan een laptimer :} :}
  6. ed00

    laptimer

    wie heeft nog een laptimer liggen voor een niet al tegeke prijs :9
  7. ed00

    past achtervelg cbr fireblade bj99 op een 95

    wie kan mij de info geven ik heb een blade uit 95 nou kan ik voor een leukeprijs een achtervelg kopen maar deze is van een 99 heeft iemand hier ervaring mee :?
  8. ed00

    stuurdemper sc28

    ik ben opzoek naar een stuurdemper wie kan mij eraan helpen het is voor een cbr 900 uit 95
  9. ed00

    racekuip gezocht

    racekuip gezocht van een cbr 900
  10. ed00

    tekoop gevraagd circuit kuip sc28/33

    hallo wie kan mij helpen aan een circuitkuip voor mijn cbr 900 ik hoor het graag :W
Terug
Bovenaan Onderaan