Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cloudini5
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cloudini5

    Weet iemand een adres voor zwart galvaniseren/verzinken/passiveren

    Hallo MFers Ik ben een oude Honda VFR400 aan het restaureren en wil daar een doos zwarte boutjes moertjes en beugeltjes van opnieuw zwart galvaniseren, zodat de boutjes er weer als nieuw uitzien. weet iemand hier een adresje voor, mag ook in het buitenland zijn, vanwege de nieuwe wetgeving...
  2. cloudini5

    Honda VTR SP1 Set Velgen

    Te koop aangeboden Honda VTR SP1 set velgen, Prijs: 275,- velgen zijn kaars recht maar moeten voor het mooie wel een nieuwe lak/coating krijgen, dus droom jij van goude velgen in je rode VTR of misschien wel Fluor Geel ? het kan allemaal ! Groeten Wesley
  3. cloudini5

    Set Nieuwe Gaskabels Honda CB1000R

    Te koop aangeboden, Honda CB1000R gaskabels NIEUW, 1x alleen gemonteerd maar paste niet helemaal op mijn project fiets, er is dus 0km mee gereden. Prijs: 40 euro Gr.Wesley
  4. cloudini5

    Brandstof tank VTR SP

    Hallowa, Wie kan mij helpen aan een deuk vrije vtr sp tank, Lak staat maakt me niet echt uit, Gr.Wesley
  5. cloudini5

    Gezocht: Panigale 899 Originele subframe,

    Gezocht Panigale 899 Originele subframe (of complete kont) voor een project wie kan mij hier aan helpen, misschien iemand die zijn fiets heeft omgebouwd tot circuit motor ? hoor jullie graag :) gr.Wesley
  6. cloudini5

    Koso xr-srn teller met analoog/digitaal adapter Jis type A

    VERKOCHT Tekoop aangeboden Koso teller (XR-SRN) met nog extra een adapter van analoog snelheid kabel naar digitaal signaal . teller heeft niet heel lang op mijn motor gezeten, ivm met ander project gaat hij de deur weer uit hij is helemaal compleet met handleidingen en magneetjes (nooit...
  7. cloudini5

    Honda VTR 1000 SP1 Kroonplaat

    Te koop aangeboden Kroonplaat van een Honda SP1, kleine beschadiging, nokje is afgebroken waar de clipon in valt. vraagprijs 25 euro
  8. cloudini5

    Honda VTR 1000 SP1 Frame met kenteken, frame heeft scheurtje

    Verkocht tekoop aangeboden Frame van een Honda VTR SP1 MET Kenteken, Echter let op !. er zit een klein scheurtje van Ongeveer 15MM in het frame door een las heen, of dit te repareren valt ? durf ik echt niet te zeggen, frame oogt verder gewoon recht ! Vraagprijs ? het spijt me mods ik zou...
  9. cloudini5

    Honda VTR 1000 SP1 SP2 Undertail

    Tekoop aangeboden Undertail voor een Honda VTR SP1 en SP2 Undertail is van glasvezel en is beschadigd. maar voor de handige man goed te repareren ! Vraagprijs 25 euro
  10. cloudini5

    Honda VTR 1000 SP1 Koplampen

    Te koop aangeboden Koplampen van een Honda VTR SP1 Alle bevestiging punten zijn in orde op 1 klein stiftje na, die is gelijmd. Vraagprijs 250 euro
  11. cloudini5

    Honda VTR 1000 SP1 Remklauwen (Optische beschadigingen)

    GERESERVEERD Te koop aangeboden Remklauwen van een Honda VTR SP1 ze hebben optische beschadigingen. vraagprijs 50 euro
  12. cloudini5

    Honda VTR 1000 SP1 Rempomp

    Te koop aangeboden Rempomp van een Honda VTR SP1 Vraagprijs 30 euro
  13. cloudini5

    Honda VTR 1000 SP1 Koppelingspomp

    Te koop aangeboden Koppelingspomp van een Honda VTR SP1 Vraagprijs 30 euro
  14. cloudini5

    Honda VFR 750 RC36 Compleet Motorblok incl inlaat

    Te koop aangeboden Honda VFR750 RC36 Blok loopt goed, Incl Carburateurs,Luchtfilter, dynamo, startmotor. km stand ong 65000km Alleen op te halen ivm gewicht. Vraagprijs: 200.- Groeten Wesley
  15. cloudini5

    Honda VFR 750 RC36 CDI / ECU Unit

    Tekoop aangeboden een CDI / ECU unit van een Honda VFR750 RC36-1 is werkend van de motor afgehaald. Vraagprijs: 50,- Gr.Wesley
  16. cloudini5

    Honda VFR 750 RC36 Set bobine's met bougiekap

    Tekoop aangeboden 4 maal bobine's met bougie kap van een Honda vfr750 rc36-1 Alle 4 werken zoals dat hoort ! Vraagprijs : 50,- Gr.wesley
  17. cloudini5

    Honda VFR 750 RC36-1 Frame met Kenteken

    Te koop aangeboden, wegens stop bouw VFR streetfighter, gaat alles in onderdelen weg. Honda VFR 750 rc36 type 1 Frame met kenteken, Frame is recht, maar ietsjes aangepast voor electra bekabeling, (zie foto 3) maar hier zie je niets van ! met kuip er omheen, Vraagprijs: 125,-[ 50,- Kan...
  18. cloudini5

    Honda VFR750 RC36 Ketting tandwiel set (nog geen 300KM oud)

    GERESERVEERD Tekoop aangeboden Tandwiel ketting set voor een vfr750 rc36-1 Set is nog geen 300km oud, heb besloten mijn motor toch in onderdelen te verkopen, tandwiel verhouding 16-43 Vraagprijs:50 euro. Gr.Wesley
  19. cloudini5

    Honda VFR 750 Achterbrug met Velg Streetfighter / Project

    Verkocht Tekoop aangeboden Vfr 750 achterbrug Compleet met Velg, vfr schokbreker en linksysteem,achter remklauw en kettingkast Alle assen en bouten ook inbegrepen ! Leuk voor een project zoals streetfighter of voor origineel opknappen ? Vraagprijs 300,- (sta open voor een goed bod)...
  20. cloudini5

    VFR750 RVS uitlaat systeem en Akrapovic Hexa demper

    GERESERVEERD ! Tekoop aangeboden RVS uitlaat systeem voor een VFR750 RC36 1 en 2 (rvs systeem ong 600km oud) met Akrapovic Demper (unieke combi) Akrapovic demper heeft E keur en een demonteerbare DB killer vraagprijs totaal : 400euro Kan ook los van elkaar verkocht worden...
  21. cloudini5

    Gezocht Honda VFR 750 hugger

    Tekoop gevraagd Een hugger voor een honda vfr 750 Hoor graag van jullie Groeten Wesley
  22. cloudini5

    Beschadigde/kapotte Akrapovic hexagonal demper met E-keur

    Beste! Ik zoek een kapotte/beschadigde akrapovic Hexagonal demper, Waar een E-keur popnagel ring omheen zit, die nog wel heel is, Die van mijn demper zijn beschadigd en los verkopen ze geen popnagel ringen waar een e-keur al op staat of E-keur plaatjes Ik hoor graag wat van jullie...
  23. cloudini5

    Gezocht Beschadigde/kapotte akrapovic hexagonal demper

    Excuus, topic in de verkeerde ruimte aangemaakt. ! Zou een mod hem misschien voor mij willen verplaatsen ? Beste! Ik zoek een kapotte/beschadigde akrapovic Hexagonal demper, Waar een E-keur popnagel ring omheen zit, die nog wel heel is, Die van mijn demper zijn beschadigd en los...
  24. cloudini5

    Spiegler Superbike kroonplaat Kawasaki ZX10-R 04/05

    te koop aangeboden Spiegler Superbike Kroonplaat van een Kawasaki ZX10-R voor bj 04/05 of andere modellen passen durf ik niet te zeggen, gat voor vorkpoot is 50mm en de H H maat van poot tot poot is 21cm vraagprijs 50euro Groeten Wesley
  25. cloudini5

    Honda VTR1000 SP1 T-Stuk

    te koop gevraagd Honda VTR-1000 SP1 T stuk alvast bedankt :) Wesley
Terug
Bovenaan Onderaan