Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. F

    TomTom Tyre en Garmin

    Hallo, Ik ben bezig om een motorrit uit te zetten. Startpunt mijn cafe in Baarle-Nassau. Aangezien ik zelf een TomTom heb, zal ik gebruik maken van Tyre. De route wil ik ook aan kunnen bieden voor Garmin. Hoe kan ik de route goed converteren naar Garmin en deze ook controleren? Kon...
  2. F

    motorblok en voorvork opknappen

    Hoi, Mijn cb500 schijnt in het verleden wat pekel gezien te hebben.o.a. de voorvork is wat aangetast en het blok. Hoe is dit netjes op te knappen en wat gaat dat kosten? Zal proberen ook nog wat fotos te plaatsen.
  3. F

    Urban Rider software installeren op TomTom Rider

    Hallo, Ik heb vorig jaar de eerste TomTom rider gekocht voor een paar euro. Ergens had ik gelezen dat de software van de Urban Rider op de Rider kon installeren. Zo werkt mijn TomTom nu dus ook en kan nu dus ook zelf gemaakte routes laden. Alleen een maatje van mij, kan voor een paar...
  4. F

    TomTom rider 1e edition, laden via USB/12 volt

    Hallo, Ik heb heel het forum afgezocht maar kan mijn antwoord niet vinden. Mijn tomtom rider, eerste editie met nieuwste Navcore laadt niet op als ik bv via USB aan mijn laptop heb hangen. Mijn motor heeft een 12volt stekker en wil eigenlijk mijn tomtom hier aan koppelen via...
  5. F

    Wat voor hotel zoeken jullie?

    Hello, Als jullie op reis gaan naar bv. De Eifel, wat vinden jullie dan belangrijk behalve goed eten en goede bedden :) Waar letten jullie allemaal op? Groet, Flugel
  6. F

    Chopper

    Hallo, Ik zoek een chopper welke nog wat aandacht kan gebruiken. Daarnaast mag hij niet te duur zijn. Begin met hobbyen dus als ik iets sloop , moet de pijn niet te groot zijn ;-) Iets van een LTD of een leuke Rebel. Prijs max 500 euro? Groet,
  7. F

    E-keur ja of nee?

    Hallo, komende dagen een paar dagen naar het buitenland. Kan dat met onderstaande uitlaat zonder problemen?
  8. F

    FZR 400 uit 1989met 35.5xxx KM 1250,- EURO

    Hallo, Bij deze zet ik mijn eerste motor te koop. Motor is vorig jaar gekocht en heb er tot nu toe erg veel plezier van gehad. Als eerste motor is hij top, lekker stuurfietsje waarop het trucje goed te leren is. Paar jaar geleden is de motor zwart gespoten door de vorige eigenaar. Topic...
  9. F

    Tomtom Navigator

    Hallo, Excuses als ik het in een andere topic moest maar kon het niet vinden :) Ik heb een HTC tytn2 en wil deze gebruiken als navigatie op de motor. Nu het gebeurt het volgende. Ik start Tomtom en krijg gewoon een GPS fix. Maar om de accu te sparen wil ik graag het scherm dimmen zodat...
  10. F

    FZR 400 uit 1989 met 35.xxxx KM

    Na een jaar mijn rijbewijs vind ik dat het tijd is om naar een zwaardere motor te gaan kijken. Daarom ga ik, met gemengde gevoelens mijn FZR 400 te koop zetten. Ik heb er 1 seizoen super veel plezier van gehad en motor is nog helemaal TOP. Dit seizoen kleine beurt gehad en vorig seizoen...
  11. F

    Dames Laarzen, merk Puma maat 37

    Mooie, bruine, reeds 1x gedragen Puma laarzen te koop. Vraagprijs 100 EURO
  12. F

    Spiegels zwart FZR

    Hallo, Ik zoek zwarte spiegels voor mijn FZR 400. Mogen de vierkante zijn, of de Mickey Mouse types.... Als iemand iets heeft, of weet waar ik ze kan krijgen. Dealer schijnt ze niet meer te hebben. Groet, Patrick
  13. F

    Yamaha Vintage Lederen jack

    Afgelopen seizoen gekocht, maar is helaas net ietsje te klein voor mij. Waardeloos gepast dus :) Doe een goed bod en hij is van jou!
  14. F

    Te Koop: Helm HJC IS-16 met geïntegreerde zonneklep maat M

    Helm, 1 seizoen gebruikt. Maat M = +/- 58 CM Voor mij is hij helaas net te klein. Doe een goed bod en misschien heb je een mooie nieuwe helm!
  15. F

    Opknapper Kawasaki El 250

    Te Koop Kawasaki El 250 ui '91 Vaste prijs 100 EURO Echte dames fiets, dit zullen jullie zien aan de foto's welke ik later toevoeg. Motor heeft +/- 51800 KM gelopen. Motor loopt, maar start moeilijk. Echt een motor welke de nodige aandacht nodig heeft, maar als je hem opknapt en dit...
  16. F

    Olie en luchtfilterkamer

    Hallo, Net een klein ritje gemaakt op de kawa EL 250 van mijn vriendin. (20km) Bij terugkomst liep er ineens een hele plas olie uit het blokje. Zadel er af, luchtkamer open geschroeft en hier lag een laagje olie in, lijkt me niet helemaal goed! Waar moet ik nu verder gaan zoeken...
  17. F

    GPS Tracks aanpassen

    Hallo, Van een collega van mij heb ik een TOMTOM 740 overgenomen en gemonteerd op mijn motor. Nu zit ik een beetje te klote met wat routes welk ik bv. download op gpstracks.nl Ik heb daar bv. de 5 pondjes route gedownload welke start en eindigt in Dongen. Wat ik eigenlijk wil, is de...
  18. F

    Parkeren Olympisch Stadion

    Hallo, Morgen moet ik naar het Olympisch stadion in A´dam. Eerste keer met de motor naar onze hoofdstad. Is er een speciale plek daar voor motoren, of moet ik hem in de garage knallen daar? Iemand een idee :$
  19. F

    Motor valt stil

    Luitjes, Nadat ik maandagmiddag te zijn geslaagd voor mijn rijbewijs *O* Vandaag rondje gereden en mijn FZR 400 lijkt niet helemaal lekker te lopen vooral aan het begin. Ik gebruik uiteraard de shoke tijdens het starten, maar het lijkt alsof mijn motor er niet altijd gebruik van maakt...
  20. F

    2 probleempjes..

    Hallo, Na het vervangen van de bochtenset op de Kawasaki El 250 heb ik een 2 tal probleempjes. Toerenteller werkt niet meer, en bij mijn weten zit alle stekkers gewoon goed. Wat ook niet lijkt te werken is het koelsysteem. Ik heb de radiator moeten verwijderen tijdens het vervangen van...
  21. F

    demper probleempje

    Hallo, Ik ben de bochtenset van een Kawa El 250. aan het vervangen waarbij ik ook de demper los heb gehaald. Nu was het "overloop"stuk van demper naar bocht helemaal rot en is afgebroken. Probleem is dus dat er een gedeelte van de bochtset in de bocht van de demper zit. Hoe ga ik dit er...
  22. F

    Mounting Bolt Kawasaki EL 250, olie verversen

    Luitjes, Vandaag bezig geweest met motor van mijn vriendin, een Kawa EL 250 uit ' 91. Deze heeft nog wat aandacht nodig, ben nu bezig met vervangen van de bochtenset, wat een klote werk zeg. Dan moet je nog het 1 en ander los maken wil je daar bij komen. Maar aangezien koelvloeistof nu ook...
  23. F

    Rokende uitlaat

    Hallo, Ik heb een FZR 400 met een klein gaatje in de uitlaatbocht. Hier drupt met regelmaat vocht uit? Mijn motor staat nu al week in de tuin, onder een afdak en is een paar keer gestart. Kan dit de oorzaak zijn van wat vocht in de bochten en een zeer rokende uitlaat? Groet, Patrick
  24. F

    GSX 600 F vs. Honda VFR 750

    Beste mensen, Ik ben druk bezig met lessen en wil graag een leuke motor in de schuur hebben staan, zodat het moraal hoog blijft :) Nu heb ik mijn oog laten vallen op 2 motoren. Wat zijn de voor en tegens van de GSX versus de VFR? Hopelijk kunnen jullie mij wat duidelijkheid verschaffen...
  25. F

    Nieuw, nieuw, nieuws

    Beste mensen, Ik ben Patrick, bijna 30 nog 14 daagjes ;( en heb net mijn 2e les gehad. Helemaal verliefd op het motorrijden en ben op zoek naar leuke motor. Heb er 2 op het oog een Honda VFR of een Suzuki GSX. Ik kom jullie vast nog wel tegen op het forum. Groeten, Patrick
Terug
Bovenaan Onderaan