Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kohen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kohen

    TL1000R Parts (schuur opruiming)

    Tijdens de schuur opruimen ben ik nog wat tegen gekomen: Originele tank: Prijs: t.e.a.b [foto volgt] Originele rem/koppelingshendel Prijs: t.e.a.b Originele kettingbeschermer Prijs: t.e.a.b Originele rubberflap+kapje (ter bescherming van vuil voor de vering) Prijs: €5,-...
  2. Kohen

    Dames Evolution 2-delig maat:42

    Verkocht. Slotje
  3. Kohen

    Shark helm type S650 Maat:S 55-56 +hoes

    VERKOCHT -slotje-
  4. Kohen

    Aprilia Classic 50 (2 stuks+onderdelen van 3e)

    Te koop 2 Aprilia Classic's (red rose) 50. Één Aprilia is helemaal opnieuw in de originele kleur gespoten de andere is nog origineel. Beide brommers hebben onderhoud nodig. De gene welke nog helemaal goed is zijn we de sleutel van kwijt geraakt en de ander is rijdbaar maar er moet een lager...
  5. Kohen

    Motor hefboom /brug

    Verkocht!!!
  6. Kohen

    TL1000R

    TL1000R Bouwjaar 1998 KM stand: 39xxx (and counting) Paar dingen aangepast: -Helder glas koplamp -BiXenon verlichting (6000K) met projectoren -LED AngelEyes -LED strips in koplamp -Spiegels met LED RAW -Undertail met LED remlicht en RAW -Carbon heelpads -Carbonlook hugger...
  7. Kohen

    TL1000R

    TL1000R Bouwjaar 1998 KM stand: 35601 (and counting) Paar dingen aangepast: -Helder glas koplamp -BiXenon verlichting (6000K) met projectoren -LED AngelEyes -LED strips in koplamp -Spiegels met LED RAW -Undertail met LED remlicht en RAW -Carbon heelpads -Carbonlook hugger...
  8. Kohen

    GEVONDEN ! Koffer BMW

    BMW (ik denk model K1200) zijkoffer zoekt baasje ! Wie is er een zijkoffer van zijn BMW kwijt?! Dit werd ons vanavond (+-20.30 uur) toegeworpen op de Oirschotsedijk in Eindhoven : Wie o wie is 'm verloren??? :? Persoonlijk af te halen in Veldhoven Mailen naar koen.clement...
  9. Kohen

    TL1000R Originele vering

    2x Rotatie demper 2x Veer 1x beugel Vaste prijs €50,= excl verzenden
  10. Kohen

    Crash protector GSX/R 600 96-00 || GSX/R 750 96-99

    Crash protector Merk: metisse Met alle toebehoren. Ooit gekocht voor mijn GSXR maar rij nu op een TL1000R en met de garage opruimen kwam ik deze dingen tegen. Prijs met bouten en bus. (toen gekocht voor 84 euro) Nooit gebruikt ... Nu 50 euro excl verzenden. Ophalen mogelijk...
  11. Kohen

    Onderdelen TL1000R

    Tekoop: Achterkant met achterlicht en richting aanwijzers Ketting beschermer kleine pinkers van het merk Puig Prijs? bieden maar. Mag weg voor een prikkie. Let op! - Afhalen mogelijk. - Verzending ook mogelijk is uiteraard tegen meerprijs. Mail koen.clement@gmail.com...
  12. Kohen

    [Helm] Shark S650 Link maat 55-56

    Tekoop: Helm Merk: Shark Type: S650 Link Maat: 55-56 Gewicht: 1600 gram Garantie: nog 4 jaar Extra: opbergtas + boekje Reden verkoop: te groot slechts enkele malen gedragen. Beschadigingen: Geen Vraagprijs €155,= Telefoon 06-13392041 Mail koen.clement@gmail.com
  13. Kohen

    Stickerset Rizla Compleet!

    Stickerset Rizla Motor merk stickers Suzuki GSV zie afbeelding (heb je niet nodig voor de totale motor) Prijs 30 euro excl verzenden Mail koen.clement@gmail.com bel 06-13392041 weg = pech!
  14. Kohen

    Universele tank camera beugel

    Camera beugel universeel bovenste deel zelf gefabriceerd kan je ook weg gooien :9 MF vraagprijs 25 euro excl verzenden mail koen.clement@gmail.com of bel 0613392041
  15. Kohen

    Samenkoop actie Banden Rodamoto

    Ik wil banden gaan bestellen bij rodamoto Inschrijven met naam en welke banden +maten Als er 6 banden totaal zijn zal ik het rekening nummer vermelden zodat het geld daarnaartoe overgemaakt kan worden. De banden zijn dan in Eindhoven en/of Veldhoven af te halen. Verzenden mogelijk...
  16. Kohen

    Pirelli Diablo banden

    Te koop gebruikte pirelli diablo banden achter 190/50/17 voor 120/70/17 Banden zijn gebruik op de weg niet op circuit! Reden verkoop geen fijne banden voor onder een tl1000r (vind ik) Achterband is gratis Voorband zo goed als nieuw Mailen naar koen.clement apestaart gmail.com...
  17. Kohen

    TL1000R verbouwing / rapportage

    Hi MFers, In dit topic laat ik de verbouwing zien van mijn TL1000R, ga proberen zoveel mogelijk uit te leggen zodat er hopelijk mensen zijn die er iets van opsteken. Kreeg zelfs laatst een mail binnen, met de reactie op mijn kuipenset, waarin stond dat hij 0,0 ervaring had met kuipen. Via...
  18. Kohen

    Yoshimura 2-1 set + trioval RVS demper SV1000 en ..

    Tekoop wegens verkeerde bestelling Prijs 500€ excl verzenden Yoshimura met bochten voor een SV1000 volgens de beschrijving voor een 2003 model, misschien ook voor andere motoren, moet ik nog uitzoeken. - 2-1 bochten - Demper Mailen koen.clement@gmail.com bellen 0613392041...
  19. Kohen

    Spyball Alarm

    Spyball Alarm Komt van mijn vorige motor, Suzuki GSXR 750 SRAD uit 97 Geen idee op elke motoren het nog meer past. Er zal nog wel een nieuwe kabelboom aangeschaft moeten worden. Degene die er nu nog aan zit komt wel uit mijn vorige motor maar het is verstandiger een nieuwe aan te...
  20. Kohen

    TL1000R Rizla kuipen set

    In het TL topic heb ik het één en ander verteld hoe ik aan deze set ben gekomen, via ebay verkeerd geklikt en als je ingelogd bent en je klikt op buy is het meteen van jou! Wilde kijken voor de verzend kosten waren maar klikte op buy. En kon niet meer onder de koop uit komen. Dus had besloten...
  21. Kohen

    Nieuwe handschoenen Rev'it maat L

    Nieuwe handschoenen 1x gedragen verkeerd gekocht zijn te klein. Heb nu maatje XL ;) Prijs 85€ excl verzenden (ophalen is ook mogelijk) Beetje wazige foto's.... mail: koen.clement@gmail.com tel: 0613392041
  22. Kohen

    TL1000 stuurdemper

    Stuurdemper voor een TL1000 Prijs T.E.A.B. mail: kohen@wanadoo.nl tel: 0613392041
  23. Kohen

    Originele Rechter spiegel GSXR TL1000

    Spiegel origineel Rechts met extra voetje Prijs T.E.A.B. Meer info kohen@wanadoo.nl 0613392041
  24. Kohen

    Spybal Alarm

    Spybal alarm komt van een GSXR 750 SRAD uit 97 die total loss is gereden kabelboom appart bijbestellen 3 afstandsbedieningen + beschrijving in pdf Prijs T.E.A.B. Mail: kohen@wanadoo.nl Tel: 0613392041
  25. Kohen

    Undertail Topline TL1000 incl LED + LED RAW

    Voor een TL1000 van Topline een zwarte undertail incl LED achterlicht en LED RichtingAanWijzers (RAW) Prijs: T.E.A.B excl verzendkosten Voor meer info Mail: kohen@wanadoo.nl tel: 0613392041
Terug
Bovenaan Onderaan