Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ProSpeed
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Dynamo deksel stator cover Cbr 929rr fireblade NIEUW

    Bij deze bied ik een dynamo deksel aan voor een 929rr. Ik had deze gekocht voor mijn 954rr, met de gedachte dat deze zou passen. Helaas past de dynamo zelf niet in dit deksel. Deksel past wel op het blok. Het is dus een nieuw deksel, enkel uit verpakking gehaald om te passen. Prijs 40€...
  2. P

    Honda fireblade 954 RR kont en kuipdelen

    Bij deze, Fireblade 954RR achterkant/kont Imitatie, nieuw! 50 EUR Binnenkapjes L+R 10 EUR Intakes 2x L, 1x R (van 1 kapje weet ik dat deze iets afgebroken was en weer gelijmd is.) 10 EUR Alles in 1 koop 50€! Bellen kan naar Nul Zes 15 83 92 70 Groeten Rob
  3. P

    Stalen remleidingen HEL voor + achter

    Bij deze bied ik een set stalen remleidingen aan. Ik had deze gekocht via MF maar ze pasten uiteindelijk niet op mijn F2. Dus bij deze zijn ze weer te koop! Ze passen op een Honda CBR600RR 2003-2004, maar vast ook op andere motoren. Ze passen niet op een Honda CBR600 F2! Het zijn 2...
  4. P

    Honda CBR onderdelen

    Originele spiegel set, afkomstig van een Honda CBR 600 F2. Rubber omhulsels zijn helemaal goed Spiegelglas ook 100%, geen barsten of afbladerend Inclusief bevestigingsbouten et cetera. 35 Euro exclusief verzending. Originele kuipruit, afkomstig van een Honda CBR 600 F2 Geen...
  5. P

    Hoe vaak aangehouden in Duitsland i.v.m. geluid?

    Hallo allen, :W Wat ik overal lees op t forum is dat iedereen bij koop van een uitlaat t constant heeft over DB-killers en E keurmerken ('want als je in Duitsland rijd heb je die echt nodig, daar zijn ze heel streng') Nu vroeg ik me wel is af hoeveel mensen daadwerkelijk zijn aangehouden...
  6. P

    Spanningsregelaar Honda

    Bij deze bied ik een nieuwe spanningsregelaar aan voor Honda motoren. Hij past op de volgende modellen; CB-1 (CB400FM) (NC27) CB250 CB400 CB400F (NC31) CB400SF (NC39) CB500 CB600 CBR250 CBR400 CBR400RR (NC23) CBR400RR (NC29) CBR500 CBR600 FN, FR, FR2 (PC25) CBR600F (PC25)...
  7. P

    Nieuwe spanningsregelaars Honda

    Spanningsregelaars te koop voor Honda motoren, NIEUW! Past op meerdere modellen. Vaste prijs van €50,- Ik zal morgen een lijst posten met alle exacte modellen, maar ze kunnen op de meeste honda modellen. Met vriendelijke groet, ProSpeed
  8. P

    Gereedschapswagen halen of losse sets van verschillende merk

    Heren (und damen), Ik wil graag een gereedschapswagen kopen (gevuld) en vroeg me af of het verstandig is overall gezien qua kwaliteit om een kar te kopen van 1 merk gevuld (dan heb ik het over merken als gedore, stahlwille of hazet) of om losse sets te kopen; bijv 1/2 set van hazet...
  9. P

    Dogbones/tailrisers cbr 600 f2

    Beste, Ik ben op zoek naar een setje tailrisers/dogbones om mijn F2 op te hogen. Heb je iets liggen? stuur me dan aub een PM. Met vriendelijke groet, Rob Meijer
  10. P

    Spanningsregelaar honda CBRf2/3

    Hallo, Bij deze bied ik een nieuwe spanningsregelaar aan voor een honda Cbr 600 f2 /f3. Hij past naar mijn weten op meerdere honda modellen. Vaste prijs van €50 Met vriendelijke groet, Rob meijer 0615839270
  11. P

    Louis tassen vs. Givi o.a

    Beste mede-forummers, Ik wil volgend jaar met een vriend op vakantie met de motor. Nu zou ik graag een set zijtassen willen aanschaffen en een bagagerol, wel waterdicht natuurlijk! 't gaat in eerste instantie om een week, anderhalve week. Wat adviseren jullie om aan te schaffen. Verder...
  12. P

    Monoseat honda cbr600f2 pc25 & ophanging uitlaat aftermarket

    Aangeboden, Monoseat voor Honda Cbr 600f2 91-94 Bieden Geen scheuren of andere mankementen. Moet opnieuw worden gespoten. Op de fotos's is het verschil te zien met orginele achterkappen. kap is er op de foto's los opgelegd. Op de foto's is ook te ophangbeugel te zien voor de...
  13. P

    standaard maat hoofdsproeier CBR600 F2

    Hallo, Weet iemand de standaard maat van de hoofdsproeier van een Honda CBR 600f2 uit '91? Ik heb het hele werkplaatshandboek/forum door gespit maar kan geen duidelijkheid vinden. Er zit nu 135 in (Keihin) en ik heb het idee dat hij te rijk loopt. Heb het gevoel als ik lage toeren draai, en...
  14. P

    Demper cbr600f2

    Beste, Ik ben op zoek naar een after market demper met linkpijpje voor mijn honds Cbr 600f2. Heb je wat liggen, stuur me dan aub n pm. Vr groet, ProSpeed!
  15. P

    vacuum schema Honda CBR 600 F2 '91

    Hallo, Mijn CBR krijgt geen tot weinig benzine in de carbs waardoor deze niet wil starten. Ik heb t idee dat t vacuum systeem niet juist is aangesloten en dat er daardoor geen benzine in komt. Als ik de aftapschroef uit de vlotterbak los draai, komt er maar heel weinig benzine uit de...
  16. P

    Koplamp

    Ha mensen, Heb me al voorgesteld in diverse onderdelen vh forum. maar nogmaals; Rob Meijer, 20 en kom uit Hengelo OV. As zaterdag ga ik een GS500 ophalen en ik wil hier een andere koplamp op zetten. Waar toveren jullie deze vandaan en is het aansluiten moeilijk? Met vriendelijke...
  17. P

    ProSpeed!

    He mensen, Ben nieuw hier en in deze wereld. Ben bijna 18 en hoop dan ook na mijn auto rijbewijs mijn motor rijbewijs te halen. Ik hoop via deze weg wat bekender te worden in de wereld van de motoren en een mooie tijd te hebben. Nou over mij dan, ben bijna 18, woon in Hengelo en heb nu...
Terug
Bovenaan Onderaan