Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: defcon4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    TTR 600

    hallo @ bolski hier even de vraag herhalen ,sorry dat het in een verkeerde topic stond de ttr draait koud zonder coke niet zoals het moet ,ook staat de garage onder de witte rook alleen als ie echt koud is ,na een min is het totaal over bolski weet raad volgens...
  2. D

    graag mening probleem TTR 600

    hallo , heb een ttr 600 van bj 2000 de motor start goed koud en warm maar loop bij koud starten slecht op choke het probleem als je de motor iedere morgen start kan het niet in de garage die staat dan vol witte rook ma een halve min tot minuut is dit compleet over klepseals ...
  3. D

    honda cb 750 FOUR sohc

    hoi ,zijn er onder de Honda freaks mensen die weten wat het kan zijn , als het neutraal lampje blijft branden in al zijn versnellingen die de motor neemt. in o stand brand het fel in 1 , 2 ,3 , 4 EN 5 brand het ook maar dan iets minder fel . Het dooft dus niet . alle andere elektra...
  4. D

    sloop motor honda cb 750 K7 OF F1 F2 gezocht

    hebt je een sloop of schuur vondst in het type Honda CB 750 soch K7 ,F1 ,F2 laat het even weten met je eventuele prijs . papieren mag maar hoeft niet is voor uit voer naar België.
  5. D

    husqvarna 610 te bj 2000

    heeft er iemand van jullie al een blok met olie pomp open getrokken van de husq 610 TE ? als je het slagetje demonteerd en het plaatje beneden je blok waar het achter zit dan ziet je enkel gaas filters en geen olie pomp. pomp zit andere kant karter gemonteerd . Ja maar hoe bouwd die dan de...
  6. D

    gezocht uitlaat bochten voor SUZUKI GS 400 (450)

    ik zoek uilaatbochten voor een suzuki van 79 gs 400 ik denk dat de 450 de zefde of passende bochten heeft als je wat heb geef maar een seintje
  7. D

    decals xr 500 bj 83

    hallo kan me iemand een adres geven om de honda logos die op de benzinne tank staan . geloof dat ze ongeveer 14 cm lang zijn. zijn er adressen in de benelux in de u.s. wel maar kan ze niet bestellen
  8. D

    honda xr 500 eind demper gezocht

    hallo ,op zoek naar een eind demper xr 500RD bauwjaar 83 mag herstelling aan zijn ,een orginele liefst
  9. D

    honda xr 500 RD 1983. bedradingschema A.U.B

    hallo kan me iemand een bedradings schema van een xr 500RD bauwjaar 83 door mailen of hier neer zetten
  10. D

    enfield caferacer

    hallo na een paar weken het hoofd er over gebogen te hebben , is de enfield al een beetje omgetoverd graag wat tips voor de kleur setting
  11. D

    Kan een polyester benzinetank tegen moderne benzine?

    hallo caferacers en andere moterfanaten bij het verzamelen voor onderdelen van men caferacer bouw,kom ik regelmatig de volgende waarschuwingen tegen . dat een poly benziene tank niet meer tegen de moderne benzien kan deze zouden er namelijk van kapot gaan !?. W el zonde als dat zo is ik...
  12. D

    wielen voor gs 1000 van 79

    hallo ben stevig op zoek naar goede wielen voor een GS 1000 het betreft wielen met spaken" dus geen gietwielen" als je iets in de aanbieding heb hoor ik het graag. ik weet niet als die van een 750 er ook in passen :Y :N
  13. D

    gs 750 van 79 of gsx van 81

    hallo allemaal is de eerste keer dat ik op dit forum kom,dat is hier dik in orde bij ons in belgie niet te bespeuren... graag had ik even jullie kennis aangesproken heb een gs 750 van 79 gekocht compleet in goede staat voor 250 euro enkel nog op testarten staat DRIE jaar stil doek voor...
Terug
Bovenaan Onderaan