Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: luc2572
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. luc2572

    Laser Carbon uitlaat Honda VTR SP2

    Tekoop, laser uitlaten. Zelf via mp aangeschaft, de advertentie daar was voor een SP1. Thuis gepast, bleken ze niet te passen. (linker uitlaat een cm of 10 te ver naar buiten en rechts een cm of 3-4) Ik heb hiervan foto's in Het grote Honda VTR topic geplaatst, en daar wisten ze me te...
  2. luc2572

    Eisen motorkleding frankrijk

    Ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest op het internet omtrend wat ze in Frankrijk nou precies willen.. Ik vind over het algemeen alleen oudere berichten op het forum en tegenstrijdigheid op google.. Is er toevallig iemand niet al te lang geleden op de motor in Frankrijk geweest die...
  3. luc2572

    Hepco en Becker Baggagerekje

    Bij de koop van mijn vtr sp baggagerekje op ebay, kreeg ik van de verkoper nog een extra baggagerek erbij. Deze past echter niet op mijn vtr, en ik heb werkelijk geen idee op welke motor hij wel past. Weet iemand op welke motor deze past? Prijs, 30,-
  4. luc2572

    Yoshimura RS3 DB-killer

    Heb mijn oude motor verkocht, deze is blijven liggen. Prijs: 25,- Prijs is evt bespreekbaar, bij intresse stuur ff een pm :)
  5. luc2572

    CBR 600 F2 onderdelen

    Omdat ik mijn cbr600 verkocht heb, heb ik nog wat onderdelen thuis liggen.. Het betreffen de volgende: Rubberen lapje zijkap rechts, Prijs: Wat de gek ervoor geeft. Remleidingen, voor 30,- 25euro en achter 25,- 20euro. Destijds vervangen voor stalen remleidingen, deze zijn gewoon...
  6. luc2572

    Gezocht VTR sp1 onderdelen

    Voor mijn VTR SP1 ben ik opzoek naar: - Originele uitlaten of vervangingsuitlaten met E-keur en Db-killer.. (voor gebruik in de eifel) - Een duo-zadel kapje (kleur is niet belangrijk) - Power commander Als je wat hebt liggen, of iemand kent die dit heeft liggen, doe me ff een pm :)
  7. luc2572

    Ervaring met Motorcentrum roosendaal

    Ik heb intresse in een motor die tekoop aangeboden word bij mcr, heeft iemand ervaring met deze motorzaak?
  8. luc2572

    Cbr 600 f2 tankontluchting

    Mijn cbr 600f2 heeft sinds vandaag het probleem dat de tank "vacuum trekt", de motor begint wat te sputteren en slaat dan af.. :/ Als ik dan de tankdop opendoe hoor ik hem duidelijk lucht aanzuigen, en als ik met de dop openrijd is het probleem weg. Hoe los ik dit probleem op? Is het...
  9. luc2572

    Het grote CBR600F-op-25kw Topic deel 2

    Welkom in t 2e deel van hèt CBR600F-op-25kw topic! *O* De Honda CBR600F lijkt behoorlijk populair te zijn als motor voor de 25kw-jaartjes. Er is al een topic (of 100) voor de CBR600F (met als ondertitel "Ga eens deaud kut, klote, tering, tyfus, testosteron topic"), en daarom is hier nu het...
  10. luc2572

    cbr 600 met laser k1, hoeveel db?

    Ik ga 25 april voor de 1e x het circuit op (spa-francorshamps) en ik heb gelezen dat de max dB limiet 102db is.. Nu zat er een laser K1 uitlaat op mijn motor toen ik hem kocht, en heb geen orginele.. De uitlaat heeft e-keur en de tussenschotten zitten er nog in. (deze uitlaat heeft geen...
  11. luc2572

    1e circuitdag geboekt:)

    Heb zojuist mijn 1e circuitdag geboekt op spa francorshamps *O* 25 april is het zover *D Heb me ingeschreven voor de experience groep van bikerschool :] Nog iemand anders aanwezig op 25 april? :)
  12. luc2572

    ervaringen met motorcycle-exhaust.com

    Heeft iemand ervaring met deze website? MotorcycleApparel.net Ik kan hier voor 287,99 dollar = 204,- euro een yoshimura slip-on demper kopen voor mijn cbr600f2. Zodra ik mijn adres invoer zegt de website dat de verzendkosten 0 bedragen, dus lijkt het me dat het gratis shippen is.. Een...
  13. luc2572

    Xenon H4 8000K

    Ik heb hier nog een ongebruikt xenon setje liggen waar ik eigenlijk niks meer mee doe, misschien heeft een ander er wel iets aan ;) Het betreft een H4 8000k set, met halogeen grootlicht en een kleine ballast die je makkelijk kunt wegwerken. Voor 30 euro gaat het setje de deur uit :)
  14. luc2572

    cbr 600 f3 carb > f2 vermogenwinst??

    Ik heb eens ergens gelezen dat de carburateurs van het f3 model groter zijn, weet iemand of deze zonder aanpassingen op een f2 model passen, en zou daar dan een vermogen winst uit te halen zijn? (natuurlijk na het afstellen op een testbank) Bedankt,
  15. luc2572

    Nieuwe/ongebruikte xenon set, h4 8000k

    Ik heb hier nog een ongebruikte xenon set liggen, een keer gekocht voor op de motor van m'n pa, maar omdat hij toch nooit 's avonds rijdt, blijft het setje maar liggen.. Het betreft een H4 8000k set, met een semi-slim balast, compleet met installatie instructies en bevestigings-materiaal...
  16. luc2572

    Spanningsregelaar Cbr 600 f2

    Hoi, Mijn probleem: Ik denk: een kapotte spaningsregelaar. ----- Ik was dus aan het rijden, opeens merkte ik dat het indicator lampje van mijn knipperlicht sneller begon te knipperen. (kapot knipperlicht dus) 100 meter verder, begon mijn motor opeens te stotteren op het gas...
  17. luc2572

    cbr 600 F undertail?

    Hoi, Ik ben sinds afgelopen zaterdag trotse eigenaar van een honda cbr 600f2. Nu heb ik op ebay een zogenaamde undertail gevonden voor de motor, maar nu had ik hier een paar vragen over. 1) Als ik deze bevestig, komt deze dan in de plaats van het spatbord(waar het kenteken en de...
  18. luc2572

    Nieuwe motor kopen : thundercat 600/ cbr 600 F

    Hoi, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe motor, maar twijfel nog tussen een thundercat en een cbr 600 f. Wat zijn de ervaringen met deze motors en welke is een beginnend rijder aan te raden? Rijd nu een jaar met een cb400.. Zijn er speciale punten waar ik op moet letten? Bekende...
  19. luc2572

    Kleppen laten stellen en Carburateurs synchroniseren

    Ik heb een honda cb 400 t uit 1978, en nu ik eindelijk een lekdicht uitlaatsysteem heb, wil ik mijn carburateurs laten afstellen en laten sychroniseren.. Ook wil ik de kleppen laten stellen, omdat dit zover ik weet nognooit gebeurd is aan deze motor.. hij heeft al ongeveer 42000 gelopen...
  20. luc2572

    Dunstall decibel uitlaten

    Hallo, Ik heb een honda cb 400 t uit 1978. Omdat de motor al redelijk wat jaartjes oud is, zijn mijn uitaat-dempers doorgeroest, en maken flink wat herrie. Ik heb gezocht naar nieuwe orginele uitlaten, en deze zijn bijna niet te krijgen, en als je ze al vind zijn ze niet te betalen.. (nu...
  21. luc2572

    Op vakantie; Waarop te letten?

    Zoals de titel al zegt, wilde ik graag met m'n motor op vakantie.. We gaan naar de vogezen in frankrijk, Dat is een +/- 400km hiervandaan. Het gaat om een Honda CB400-T uit 1978, hij heeft ong 42.000 gelopen. Motor heeft pas een grote beurt gehad, en de cdi is pasgeleden vervangen voor...
Terug
Bovenaan Onderaan