Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maikel64
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Maikel64

    '98 ZX-6R valt uit/ houdt in bij gasgeven

    Beste forumleden, Vandaag hebben we bij de dealer een '98 model ZX-6R opgehaald, welke bij het ophalen gewoon liep zoals het hoort. Zowel mijn vriendin als ik hebben beide een stuk van de rit van ongeveer 170KM naar huis (waarvan 95% alleen snelweg) gereden, waarbij we niet direct iets...
  2. Maikel64

    Lekke pakking vervangen '92 ZZR600

    Goedemorgen, Bij de ZZR600D van mijn vriendin lekt er wat olie langs de pakking op de locatie hieronder omcirkeld. Wat ik kan vinden wordt dit omschreven als "Motordeksel" (Het is dus niet de deksel waar je ook olie bijvult, maar ervoor): Nu weet ik dat wanneer je de...
  3. Maikel64

    Rev'it! Apollo combi maat 56

    Aangeboden: Rev'it! Apollo combipak maat 56 in de kleuren zwart/wit. Prijs: €250,- De reden dat het pak weggaat is omdat het voor mij te groot is geworden nadat ik in korte tijd veel ben afgevallen. Toen ik het pak kocht was ik 99KG bij 1.88M. Het pak is ongeveer 1,5 seizoen gedragen. De...
  4. Maikel64

    Maikel64

    Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben Maikel, 23 jaar en woon in Oosterhout (NB). Sinds zaterdag ben ik de gelukkige eigenaar van onderstaande Yamaha YZF600R Thundercat uit 2001. De Thundercat is voorzien van een Laser HotCam Carbon einddemper. Verder is de motor nog...
Terug
Bovenaan Onderaan