Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kleef
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kleef

    1x TT Hoofdtribune kaartje

    Aangeboden 1x een TT hoofdtribune kaartje voor de TT van aankomende zaterdag. Mooie plek t.h.v. start-finish. De gehele dag vermaak en iets te kijken (en je zit droog). Vak H, Rij 8, Stoel 11 Prijs is €93,- Alléén bellen s.v.p. 06-54251013 Omgeving Apeldoorn.
  2. Kleef

    2006 R6 in anniversary yellow

    Bron: www.moto73.nl Phoe duur geintje, maar wel supermooi !
  3. Kleef

    VTR 1000F (Deel 4)

    Hierbij het geheel nieuwe Topic over de Firestorm Vorige editie's: VTR 1000 F VTR 1000 F (Deel 2) VTR 1000 F (Deel 3) Foto van mijn Firestorm (vóór de aanrijding...) Mods: -BOS titanium dempers -Uitlaatophoogplaatjes -K&N filter -5mm Spacer -Stalen remleidingen...
  4. Kleef

    Yamaha TZR 125 info gezocht

    Ik ben op zoek naar informatie over de Yamaha TZR 125. Ik heb de zoek functie gebruikt maar kom alleen de TZR 250 tegen. Het gaat om een type uit '93 Ik kom er zeer weinig tegen op internet, een vriendin van mij wil zo'n motor aanschaffen, maar wil eerst natuurlijk een b-tje informatie...
  5. Kleef

    plaatje verwijderen

    Hallo even een vraag, hoe ik een plaatje moet posten weet ik inmiddels. maar hoe kan ik een plaatje weer helemaal verwijderen :? Als ik imgatt weghaal dan blijft hij nog rechtsonderin staan waardoor nog iedereen het plaatje kan zien. bij mijn bestanden heb ik hem ook weggehaald maar het...
  6. Kleef

    Europese commisie wil 16 jarige op 125cc motor

    Ik kwam dit vandaag tegen op de Bovag krant: "De Europese Commissie wil 16-jarige op lichte motorfiets toelaten Als het aan de Europese Commissie ligt, mogen 16-jarigen straks niet alleen op een brommer rijden maar ook op een lichte motorfiets. Ze moeten dan wel een echt rijbewijs halen met een...
  7. Kleef

    Vraag Vering ( ja alweer één )

    Na (bijna) alle topics over vering doorgelezen te hebben, heb ik nog geen zelfde probleem als mij gevonden. Als ik op een hobbelige weg rij dan schud ik zo wat van de motor af. De polsen schudden gigantisch en je ziet alleen nog maar wazig. Niet echt lang vol te houden... De voorband slijt...
  8. Kleef

    Wie ervaring met Carbon BOS dempers op VTR of TL??

    Wie heeft er ervaring met CARBON BOS dempers voor een VTR Firestorm (of een TL 1000). De carbon dempers waren in voorgaande jaren gewoon leverbaar maar het laatste jaar niet meer (nu alleen in RVS en titanium). Nu zijn de CARBON LASER dempers er dit jaar uitgegaan omdat ze niet tegen de...
  9. Kleef

    Restictie VTR Firestorm

    Vandaag heb ik mijn nieuwe bike opgehaald, een VTR 1000F Firestorm uit '98. Nu zag ik op het kenteken bewijs staan dat hij 72Kw is i.p.v. 81Kw (De motor is geimporteerd uit Duitsland). Natuurlijk wil ik die restrictie eruit hebben! *D *D Nu heb ik verschillende Topics doorgelezen over het...
  10. Kleef

    Verlengde leren jassen

    Ik rij met een leren MQP broek met sliders en een textiele jas, maar ik ben op zoek naar een leren jas. Maar ik ben 2 meter lang en heb bij elke leren jas dus een ''blote rug'' en ik kan hem dus niet aan de broek ritsen omdat de jassen gewoon allemaal te kort zijn. Weet iemand of er (standaard)...
  11. Kleef

    Niet starten Bandit

    Ik heb een Bandit 600 uit \'95. Na 3 weken stil te hebben gestaan wil hij nu niet meer starten. de startmotor draait rondt maar er komt elke keer een knal uit de uitlaat. Ik heb er nieuwe bougie\'s ingedraaid, maar zonder resultaat. Met choke of zonder choke het maakt niet uit, hij pruttelt een...
Terug
Bovenaan Onderaan