Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chriskx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Chriskx

    Zelfbouw frame op kenteken

    Heeft iemand recentelijke ervaring met het op kenteken zetten van een special met zelfbouwframe? Heb de zoekfunctie al ff gebruikt, maar recentelijke info heb ik niet kunnen vinden. Alhoewel dat waarschijnlijk meer zegt over mijn digibetanisme dan over de beschikbare info waarschijnlijk... Waar...
  2. Chriskx

    Yamaha XT500 1981 startperikelen

    Heren en dames techneuten, Ik heb een heerlijke XT500, maar soms heeft ze het karakter van een Ducati...😊 Probleem is het volgende; een voor mij onverklaarbaar probleem met starten. De ene keer is het 1x trappen en lopen, de andere keer verrekt ze het. Vanmiddag een stukje gereden en deze...
  3. Chriskx

    Brembo M4 Monoblocs 100mm

    Te koop aangeboden een zeer nette set Brembo M4 remklauwen met 100mm boutafstand. Dus geschikt voor diverse types Ducati, Aprilia en Triumph. Prijs 300 euro.
  4. Chriskx

    Brembo M4 Monoblocs 100mm

    Te koop aangeboden een zeer net setje M4 Brembo monoblocs met 100mm boutafstand. Dus geschikt voor diverse types Ducati, Aprilia, Triumph etc. Prijs 300 euro Prijs 275 euro
  5. Chriskx

    Circuitkuip RSV Mille

    Hallo, Iemand nog belang bij een circuitkuipsetje voor de oer-mille? Setje bestaat uit topkuip met ruitje, onderkuip met bellypan en zitje. Met Bacardi sticker gegarandeerd 2 seconden sneller op welk circuit dan ook! Setje is niet nieuw, hoeft ook niet de hoofdprijs te kosten. Af te halen...
  6. Chriskx

    Motorheftafel gezocht

    Hallo dames en heren, Heeft er iemand nog een fatsoenlijke motorheftafel staan die er graag vanaf wil? ik hoor het graag!! Groet Chris
  7. Chriskx

    Wie herkent deze motor?

    Heren en dames klassiekerkenners, Onderstaand een foto van mijn opa als kleine jongen op een motor. Heeft er iemand enig idee wat voor motor dit is?
  8. Chriskx

    Ducati 848 EVO blok met droge koppeling

    Te koop aangeboden; het blok uit mijn Ducati 848 EVO van 2013. Helaas ben ik van achteren aangereden en was de schade aan de motor dusdanig,dat ik heb besloten om hem in onderdelen te verkopen. -O- Het blok verkeerd in prima staat en heeft ca 5600 km gelopen. Er is een droge...
  9. Chriskx

    Rem/schakelsetje CBR1000RR SC59

    Zat destijds op mijn SC59 die allang verkocht is. Setje is deels zelf gemaakt door vorige eigenaar van mijn Honda. Werkte prima overigens, omgekeerd schakelen. Af te halen in ruil tegen een fles Bacardi Reserva!! *D
  10. Chriskx

    Nieuwe Pirelli Diablo Supercorsa's

    Te koop aangeboden wegens beëindiging hobby: 2 nieuwe Diablo supercorsa's 180/55/17 BSB compound, week 11 2014 1 gebruikte nette Diablo slick 120/70/17 SC1, week 2 2013 Supercorsa's voor euro 145,- per stuk of euro 280,-- voor beide, ex verzenden. Superbike slick voor euro 65,--
  11. Chriskx

    AIM Mychron Light

    Te koop aangeboden; AIM Mychron Light laptimer in gebruikte, maar nette staat. Zonder baken. Prijs € 75,-- ex verzenden.
  12. Chriskx

    Kromme voorvork Yamaha XT500

    Hallo techneuten, Ik ben bezig met mijn geweldige XT500, het is inmiddels nogal een project geworden. :9 Lekker impulsief gekocht, niet lopend en de vering voor en achter naar de filistijnen. Blokje loopt inmiddels weer en verbazingewkkend genoeg loopt hij als een trein. Dus toen was de...
  13. Chriskx

    Hardverchromen vorkpoten

    Hallo heren, Heeft iemand een goed adres voor het opnieuw hardverchromen van de vorkpoten van mijn XT500? Liefst in omgeving twente. Groet Chris
  14. Chriskx

    Damen raceoverall

    Te koop aangeboden; Damen raceoverall van eind 2013. Pak is nauwelijks gebruikt en is nog echt zo goed als nieuw. Ik ben 1.94 en ca. 85 kg. Prijs 400 euro
  15. Chriskx

    2x Damen racepak

    Wegens overcompleet te koop aangeboden; 2 Damen racepakken, 1x met perforatie en 1x zonder. Pakken zijn eind 2013 gemaakt en allebei nog zo goed als nieuw. Ik ben er niet mee gevallen en verder ook geen beschadigingen oid. Ik ben 1.94 lang en weeg ca. 84 kg. Prijs: teab...
  16. Chriskx

    20 juni Assen SGT

    Helaas wegens omstandigheden te koop aangeboden, circuitdag van CRT in de sportgridtime op Assen voor vrijdag 20 juni. Groet Chris
  17. Chriskx

    Pitbox 20 juni Assen

    Hallo, Iemand die toevallig de 20e ook op Assen is en die interesse heeft om een pitbox te delen? Groeten Chris
  18. Chriskx

    Paddockstand voorwiel voor Honda CBR1000RR

    Te koop aangeboden omdat mijn Honda verkocht is. Een zo goed als nieuwe paddockstand voor het voorwiel van Valtermoto, gekocht bij Ten Kate vorig jaar. Deze stand past niet onder mijn Ducati 848, dus als je wilt ruilen tegen een stand die wel onder mijn Duc past dan is dat ook prima...
  19. Chriskx

    Brembo M4 remklauwen 108mm en RCS pomp

    Te koop aangeboden wegens verkoop motor; - Brembo M4 remklauwen met een opname van 108mm, dus geschikt voor de meeste japanse motoren - Brembo 18/20 RCS pomp, lichte beschadiging aan de hendel maar nog prima bruikbaar. Betere foto's kunnen indien gewenst per mail gestuurd worden. Liefst...
  20. Chriskx

    Hoe gaan jullie de MotoGP volgen op tv in 2014?

    Nu de BBC voor 2014 de MotoGP niet meer uitzendt, heb ik nog geen idee hoe ik de GP's ga volgen. Hoe gaan jullie dit doen?
  21. Chriskx

    Honda SC59 CBR1000RR

    Te koop aangeboden: Ik heb inmiddels een Duc op het oog en de Honda moet er dus helaas snel uit. Ben je geïnteresseerd, pm me dan even en wie weet komen we er uit qua prijs. Honda SC59 CBR1000RR uit 2008 met de volgende opties: - HK expert pro vering aan de voorkant - Achterdemper...
  22. Chriskx

    Welke laptimer?

    Hallo heren racers, Ik zou graag van jullie horen met welke type gps laptimer jullie goede ervaringen hebben. Ik overweeg er zelf één aan te schaffen maar weet niet goed welke. Aim sporthorloge, Aim solo, Starlane, etc.. Alvast dank voor de reacties! Groet Chris
  23. Chriskx

    Gezocht GPS Laptimer

    Hallo, Zoals de titel dus aangeeft ben ik op zoek naar een gps laptimer. Als iemand iets te koop heeft of een goed adres weet hoor ik dat graag. Ook hoor ik graag met welke laptimer men de beste ervaringen heeft. Groet Chris
  24. Chriskx

    Pirelli Diablo Superbike slicks

    Te koop aangeboden: 2 sets nette gebruikte Pirelli Diablo Superbike slicks. Alle van dit jaar. Prijs € 70,-- per set. excl. verzenden. Banden zijn netjes afgesleten en zeker goed voor nog enkele sessies. Groeten Chris
  25. Chriskx

    Rem schakelset Honda CBR1000RR

    Te koop aangeboden: Rem/schakel setje voor een Honda CBR1000RR. Komt van mijn SC59 van 2008. Ik heb een TKR setje gemonteerd, deze is dus overbodig. Ik heb geen idee welk merk dit is. Prijs € 125,-, ex verzenden. Groeten Chris
Terug
Bovenaan Onderaan