Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Remkokawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Onderdelen z750 2014 zx7r en zx6r 2008

    veel onderdelen van de zx7r nog een blok wel defect plus een achterbrug Cdi brandstofpomp bobines relais achterremklauw met stalen leiding voorspatbord onderhoudsboek koppelingspompen assen elektra inlaatrubbers blokbouten tandwielrubbers rem/koppelings potjes kmopnemer cockpitframe radiateur...
  2. R

    Zx6r 2009 2011 voorspatbord

    Hallo, Ik ben opzoek naar een voor spatbord van de zx6r 2009 tot 2011. Heeft iemand nog iets liggen in goede staat. Sibimoto en rpr hebben de mallen kapot dus worden niet meer gemaakt. Groet Remko
  3. R

    Zx7r en z750 2014 onderdelen

    Hallo Allen Hierbij te koop Zx7r Remschijven voor Dikte 4,1mm 320mm diameter prijs 75,00 euro 2x achterveer 1x nieuw zie foto prijs 75,00 1x gebruikt prijs 50,00 voor foto (app) Achterbrug gebruikt Goed prijs 30,00 Velgen (zonder banden) nieuw gecoat zwart met witte...
  4. R

    Steekas vooras velg zx10r 2004

    Hallo Ik ben opzoek naar een vooras voor een zx10r voorvelg 2004 deze zijn 20mm dik. Wie heeft er nog 1 liggen? Mvg Remko
  5. R

    zx7r velgen remschijven Fp radiale rempomp

    Hallo, hierbij wat onderdelen te koop aangeboden, Velgen set zx7r compleet met banden remschijven voor en achter tandwieldrager met tandwiel. Achterband 90 % voorband 50% prijs 250,00 Remklauwen voor zeszuiger zwart verkocht FD radiale rempomp verkocht Cockpit zx7r met carbon...
  6. R

    Zx6r 03/04 remschijven

    Hallo Allen Zx6r 03/04 Ik heb een setje voorremschijven liggen. Ik heb deze gekocht voor een velg alleen passen ze daar niet op. Dikte van de schijven is 5.5 mm Vraagprijs 90,00 euro Foto's kan via app. Mvg remko
  7. R

    Voorvelg zx6r 2006 tot 2012

    Opzoek naar voorvelg zx6r 2006 tot 2012. Met schijven en band mag allemaal. Liefst wel met schijven Mvg Remko
  8. R

    Gezocht draaier metaal werker omgeving zutphen

    Hallo Allen Ik weet niet of ik de titel goed geschreven heb. Maar ik zoek iemand in de buurt van Zutphen die met mij wilt mee kijken en het gelijk kan maken. Spacers voor een voorvork en spacers voor een achterbrug. Wie kent iemand hier en zou dat voor mij kunnen en willen doen...
  9. R

    Kroonplaat zx6r 2009/2012

    Gezocht kroonplaat van de zx6r 2009 tm 2012. Mag ook met clippons als je die hebt liggen. Mvg Remko
  10. R

    Zx7r akrapovic bochtenset

    Te koop Een akrapovic bochtenset met aangepaste linkpijp voor bolt-on dempers op te zetten. De orginele demper past erop als zowel aftermarket dempers. Voor foto's zie mp doe een goed bod geen onzin biedingen graag...
  11. R

    kroonplaat streetfighter en rem/schakelsetje LSL en meer

    Te koop passend op zx7r en misschien met aanpassingen op meer motoren. Kroonplaat lsl met risers en zwart stuurtje 175,00 Rem/schakelsetje lsl 165,00 Voorvork zx7r met kleine beschadiging rechter onderpoot poot verder recht 125,00 Voorspatbordje 20,00 foto op aanvraag zie...
  12. R

    Kroonplaat lsl met stuur voor bv streetfighter en meer

    Hallo Allen Ik heb nog een kroonplaat liggen compleet met risers en stuur. Komt van een zx7r af. Zal vanmiddag foto's maken. Prijs 150,00 eventueel met voorvork 125,00 euro extra lichte beschadiging buiten poot. Goede buitenpoot krijgje erbij. Verder nog knippers en koplamp en...
  13. R

    Performance bikes magazine

    Hallo Ik ben opzoek naar de editie van april of mei 2012. Daarstaat een zx7r in met een engine swap van een zx10r blok. Heb je deze liggen dan wel ik hem graag van je overnemen. Mvg Remko
  14. R

    Gezocht ecu met contactslot en sleutel zx10r 2004

    Zoals de titel al zeg Ecu met contactslot en sleutel zx10r 2004 2005. Met vriendelijke groet, remko
  15. R

    Zx7r onderdelen

    Hallo Allen Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van de 7. Voor alles geld in goede staat tenzij anders vermeld. Foto's kan via email stuur een pb. Motorblok 40000 (met startmotor en dynamo) 250,00 Voorvork usd 175,00 Carburateurs 2 stuks waarvan 1 schoon gemaakt moet...
  16. R

    zx10r 2004 tot 2007 frame gezocht

    Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een zx10r frame vanaf bouwjaar 2004 tot 2007. Het liefst met kenteken of in ieder geval met frame nummer. Mvg Remko
  17. R

    Zx10r 2004 motorblok met defect gezocht

    Ik ben opzoek naar een zx10r blok liefst met een defect of onderdelen die missen. Heb je wat liggen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Remko
  18. R

    Zx10r 2004 motorblok met defect

    Ik ben opzoek naar een zx10r 2004/05 blok. Met defect of een niet compleet blok is welkom. Heb je wat liggen/ staan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Remko
  19. R

    supermoto/motard vraag/ vragen

    Hallo Allen Ik heb gisteren een husqvarna 610 te gekocht heerlijk velle motor. Nu wil ik de motor gaan om bouwen naar een supermoto/motard, alleen dit is de eerste keer dat ik dit ga doen. Dus had wat vragen. Wat zijn de meest gangbare banden maat, en welk type van b.v. michelin. Moet...
  20. R

    Carbon remus opendemper en masker voor streetfighter

    Carbon remus opendemper met iets schade leuk om in te korten of iets anders van te maken. Vraagprijs 30,00 Masker voor streetfighter of enduro vraagprijs 25,00
  21. R

    kontje R1 1998 rood wit

    Hallo Allen Ik ben opzoek naar een kontje van een R1 uit 1998 de kleur rood wit. Ik heb al op mp en sloperijen gezocht maar dat gaat hem niet worden daar zijn ze allemaal beschadigd. Dus wie heeft er nog één liggen tip toppie in orde. Mvg Remko
  22. R

    dempers ducati 900 monster

    Ik heb nog een setje origenele dempers liggen. heeft aan één kant een streepje aan de kant die je niet ziet. En op de andere lijkt op steenslag zie foto's Voor 60,00 euro mogen ze weg of een goed bod natuurlijk.
  23. R

    zxr 750 velgen met michelins pilot power 175,00

    Zxr velgen voor de bouwjaren 1993 tot 1995. Met bijna nieuwe michelins pilot power. achterband 180/55 zr17 voorband 120/70 zr 17 zonder schijven en tandwiel. Ze zijn een beetje vettig maar dat is eraf te halen, voor wie ze komt halen zorg ik ervoor dat ze gepoetst zijn. 175,00 euro...
  24. R

    zx7r motorblok

    Te koop Zx7r motorblok bouwjaar 1997 kmstand ongeveer 45.000 kleppen net gesteld plus laten inslijpen nieuwe pakkingen voor kop en kleppendeksel met caburateurs, startmotor en dynamo. Gaat weg omdat ik de motor in onderdelen verkoop, is tot vrijdag nog lopend te horen...
  25. R

    zx7r motorblok

    Te koop Zx7r motorblok bouwjaar 1997 kmstand ongeveer 45.000 kleppen net gesteld plus laten inslijpen nieuwe pakkingen voor kop en kleppendeksel met caburateurs, startmotor en dynamo. Gaat weg omdat ik de motor in onderdelen verkoop, is tot vrijdag nog lopend te horen...
Terug
Bovenaan Onderaan