Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: K1100LTse
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K1100LTse

    Het Mijnenjagerstopic

    In navolging van het Kerkenjagerstopic, het Molenjagerstopic, het Kastelenjagerstopic, het Sluizenjagerstopic en het Wolkenjagerstopic, vond ik het tijd worden voor een Mijnenjagerstopic. Hiermee bedoel ik niet die bootjes die vanuit Den Helder vertrekken, maar de jacht naar steenkoolmijnen...
  2. K1100LTse

    Goed nieuws uit BE?

    Krantenartikel Ik vraag me af of dat, naast het flitsen, ook in andere gevallen geldt (zoals bijvoorbeeld bij een staandehouding). Iemand meer bekend met de Belgische wetgeving op dit gebied?
  3. K1100LTse

    Vriendin wil een Deauville. Gaarne advies

    Mijn vriendin moet volgende week (31-07, 09.50) afrijden en is al geruime tijd aan het uitkijken naar een Honda Deauville NT650V. Er zijn inmiddels al enkele motoren waar wat meer interesse naar uitgaat. Ik ben in zijn geheel niet bekend met de rijeigenschappen en -eigenaardigheden van dit...
  4. K1100LTse

    Zal ik me dan ook maar even voorstellen?

    Hallo Ik heb me op 22-12-2009 aangemeld om op een topic te kunnen reageren. Dat ene topic werden er meer, maar ik ben zo onbeschoft geweest mij nog steeds niet fatsoenlijk voor te stellen. Dus bij deze! Ik ben Ronald, bouwjaar 1966, kom uit Heerlen, en ben sinds 1985 in het bezit van mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan