Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DirtDiver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DirtDiver

    Eindhoven FF foto topic

    Dit topic is gemaakt om alle foto te dumpen die worden gemaakt op het FF. De fotos worden hier geplaatst en niet op het eindhoven topic omdat deze dan heel langzaam laadt. Houdt er dus rekening mee paginas kunnen langzamer worden geladen sorry daarvoor :j Bij aanvraag worden er fotos...
  2. DirtDiver

    Het grote GSX-F topic deel 7

    Aankomende evenementen: GSXF Eifelrit 2011 05-08 t/m 07-08 GSXF Eifelrit 2011 Afgelopen topics Deel 1: Het grote GSX-F topic Deel 2: Het grote GSX-F topic – Deel 2 Deel 3: Het grote GSX-F topic – deel 3 Deel 4: Het grote GSX-F topic - deel 4 Deel 5: Het grote GSX-F topic...
  3. DirtDiver

    Hoorn en omstreken [part 4]

    HOORN en OMSTREKEN Welkom in het Hoorn en omstreken regionaal topic. De mooiste stad aan het IJsselmeer met een rijke geschiedenis van een groots V.O.C. verleden. Hier is een plek om te verzamelen, terrasjes te pakken op de Rode steen na een mooie rit of gewoon te chatten...
  4. DirtDiver

    Donormotor/opknapper GSX 600F '94 "TEAB"

    Op 18 mei om 8.00 sochtends heb ik een ongeluk gehad op de A7->A8 Tijdens het file rijden ben ik gesneden door een auto en was ik genoodzaakt om hard te remmen om een botsing ter vermijden. Helaas moest ik zo hard remmen dat mijn voorwiel blokkeerde en met als resultaat dat ik over de kop...
  5. DirtDiver

    Oproep aan alle motorrijders van Stichting Doe een Wens

    Oproep: http://www.motorfreaks.nl/algemeen-nieuws/doe-een-wens-stichting-doet-oproep-aan-alle-motorri.html Tekst: "Om de wens van een zestienjarige meid met een levensbedreigende ziekte, die helemaal weg is van motoren en motorrijden, te willen vervullen doet de Doe een Wens Stichting een...
Terug
Bovenaan Onderaan