Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Rodger the Dodger

    Gestolen!!! GSX-R600 K7 Isle Of Man Nr 96 / 150

    Afgelopen maandagavond is mijn Suzuki GSX-R600 Isle Of Man Limited Edition Nr 96 van de 150 gestolen uit mijn voortuin in Sliedrecht op de Chr. Huygensstraat. Kenteken MX-DV-76 TT Isle of Man logo op kroonplaat gegraveerd. TT logo's in de R van GSX-R Leovince GP uitlaat Fel oranje...
  2. Rodger the Dodger

    GT Racing HID xenon conversieset voor motor

    H1 8000K In absolute nieuwstaat. Nog nooit uit de verpakking geweest, niet mee gerommeld en absoluut niet aangesloten geweest. Alles nog in de originele verpakking, en voor de handige Harry's onder ons mag je het ter plaatse testen. Ik heb zelf 2 linkerhandjes, dus ik kan het helaas niet...
  3. Rodger the Dodger

    Koplamp cover GSX-R600 2007

    Goedemiddag!!! :W Ik ben op zoek naar een zwarte koplamp cover voor mijn GSX-R600 K7 En dan bedoel ik zo'n ding die je voor je standaard unit monteert waar dan nog wel het licht doorheen schijnt. Of als iemand weet waar ik die nieuw kan kopen ben ik je ook heel erg dankbaar! Thanks!!!!
  4. Rodger the Dodger

    Suzuki handschoenen

    Hallo allemaal! Bij deze even een vraag. Ik ben op zoek naar deze handschoenen Heeft iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen in Nederland? Ik kan ze wel bestellen uit de VS, maar dan ben ik meer kwijt aan verzendkosten dan de kosten van de handschoenen zelf -O- Alvast...
  5. Rodger the Dodger

    Partypooper stelt zich voor

    Hallo allemaal! Na vorige week mijn eerste motor te hebben gekocht leek het mij wel leuk om mij ook op dit forum aan te melden :) Mijn echte naam is Rodger, ben 29 jaar oud en kom uit de omgeving van Dordrecht. En zoals gezegd sinds een week eigenaar van een GSX-R 600 K7 Isle of Man...
Terug
Bovenaan Onderaan