Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hamamatsu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hamamatsu

    Suzuki T20 1967 Eddie Crooks Production Racer

    Eddie Crooks, een van de eerste Suzuki dealers in de UK. Afkomstig van de Isle of Man, coureur. De T20, eerste productie motor fiets met 6 versnellingen, met een voor die tijd ongekende vermogen-gewicht verhouding. Niet vreemd dat ze met enkele aanpassingen gebruikt werden als (productie) racer...
  2. Hamamatsu

    Boet, zweet en...tranen?

    Van de grote drie was hij toch wel de meest authentieke... Jack had ongetwijfeld veel talent en nog meer durf. Met zijn, laat maar zeggen, Amerikaanse rijstijl, knie aan de grond. Wil is nog steeds zeer voorkomend en goed gesoigneerd. Zo zat ie doorgaans ook op zijn fiets, de klassieke stijl...
  3. Hamamatsu

    Voor de Bakker's

    Een revival van de Bakker viertakten momenteel op Motor-Forum. Zou het niet gweldig zijn al die Bakker machines en hun rijders te verzamelen? Om te beginnen in een eigen topic en in 2012 in real life. :9 Niet alleen de endurance racers, maar ook de straatfietsen, de Bombers, de...
  4. Hamamatsu

    T20 Super Sport X6 Hustler een oneindige historie...

    T20 Super Sport X6 Hustler wat een mondvol voor een Suzuki waaraan ik leuke herinneringen heb. Vind de T20 gewoon een mooi gebouwd sexy jaren zestig tweetakt motorfietsje. Jaren gezocht. Ik moest er een hebben...... :Y Nu heb ik er een. Wil het plezier graag delen en nuttige tips...
Terug
Bovenaan Onderaan