Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjengske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjengske

    Bredere voorband in een electra glide

    Deze kwam ik op Marktplaats tegen. Nu vroeg ik mij af? wat is de breedste voorband die zonder (noemenswaardige) aanpassingen in een 2006 electra glide past.
  2. sjengske

    Tyre routeplanner verdwenen?

    Ik kreeg laatst een mail dat Tyre routeplanner ophield te bestaan. Ook het programma werkt niet meer. Ik gebruikte deze op mijn Rider voor alles auto/motor, vakantie's enz. Nu kreeg ik wel een link voor een betaalde versie (myrouteapp) voor 29€ p/y. Omdat dit zo 'plots"zonder vooraanmelding...
  3. sjengske

    Maatje groter gezocht

    Beste mede MF members, FF een vraagje? Op het moment heb ik een Honda Transalp 600. Opzich een top bike. Ben er erg tevreden over. Alleen..... de kids worden groter, en merk nu dat ik om met 2 personen te rijden toch wat power mis. Dus opzoek naar een (in de lagere prijsklassen) zwaardere...
  4. sjengske

    Honda shadow vt600 apehanger/kabels..

    Beste techneuten onder ons. Voor woonwerk verkeer/rondje om de kerk te rijden heb ik een honda shadow vt600 gekocht. Mag hem vanmiddag ophalen. Het standdaard stuur vind ik niet zo spannend, dus wil er een apehanger opzetten. Nu heb ik al eens gegoogled maar kom toch behoorlijke bedragen...
  5. sjengske

    Motorcamping little creek dicht

    Lees net op hun facebook. Motorcamping little creek bestaat niet meer. Is overgenomen en word nu een gezinscanping. Erg spijtig. ;(
  6. sjengske

    motortrailer 1 a motoren

    Te koop mijn oerdegelijke/hufterproof motortrailer voor 1 a 2 motoren Transalp past er zonder problemen op een harley ook overigens (electra glide zonder problemen) http://link.marktplaats.nl/m785252252 vraagprijs €295 staat mij niet in de weg, vind het alleen zonde dat ik hem weinig...
  7. sjengske

    Winterkamperen, hoe warm te houden?

    Beste mede forum leden. Gezien de relatief warme januari maand, ben ik nog gewoon met de motor(transalp) op de weg. En hoop dit voorlopig ook nog op mijn heidenau's te kunnen blijven doen. Nu loop ik al voorop mbt kouder weer dankzij een topic op MF. [How To] Verwarmd vest! (home made)...
  8. sjengske

    15-17 Juli Bikes&Music Klimmen(limburg)

    BIKES&MUSIC FESTIVAL 2011 ]
  9. sjengske

    16-18 Juli Bikes & music festival klimmen(limburg)

    Leuk festival
  10. sjengske

    gestolen Maastricht 21/1-10 zwarte Harley electra glide

    Vanmorgen 21-01-10 vertrok mijn vrouw naar haar werk, echter zag wat vreemds aan de garagepoort. Bleek dat de poort opengebroken was, en mijn zwarte harley electra glide standard bj 1997 verdwenen was. Hoe is dit mogelijk?? laat de poort nooit openstaan, laat nooit mensen in de garage?? extra...
  11. sjengske

    TK yamaha Xj900 toerbuffel voor onder de 500eurie!!

    Mooie yamaha xj900, bouwjaar 1983 dus wegenbelasting vrij. cardanas zwaardere voorvorkveren koffers volle kuip. loopt als een trein, (niet met sneeuw/ijzel )dagelijks met veel plezier gebruikt. technisch goed, motorisch oersterk min punten; Ivm lek tank, professioneel...
  12. sjengske

    (bezochte) motorhotels duitsland

    Motorhotel Vulkanberg, Weer eens , een weekendje weg. Deze keer eens richting vulkaan eifel. Naar wat rond gemaild te hebben, kwam ik bij motorhotel vulkaneifel terecht. De site eens bekeken, het gastenboek en de foto’s(what the hell is this?!?!?!?) S’morgens vroeg de bike ingepakt, tanken...
  13. sjengske

    TK 89er Cbr1000f voor 1199euro

    Om dat ik toch liever wat anders wil. aangeboden! honda cbr 1000f bj 89 51dkm geen schade's in zeer goede staat HELAAS te laat
Terug
Bovenaan Onderaan