Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mrhp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mrhp

    B500/Schwarzwald hochstrasse

    Iemand al concrete ervaring op de B 500 met snelheidsbeperkingen of afsluitingen? Geldt het voor de hele weg of alleen het deel tussen Baden-Baden en Freudenstadt of het laatste deel tussen Titisee (de aardbei) en Waldshut. Blijft een fantastische weg, maar max 50 km/uur is niet echt Freude am...
  2. mrhp

    Navigator IV in 'loop'

    Mijn navigator IV zit in een soort 'loop' Na het aanzetten verschijnt startscherm met loading maps en gaat vervolgens weer uit. Aan computer leggen heeft alleen tot gevolg dat dit zich continu herhaalt. Is begonnen nadat accu van mijn motor bijna helemaal leeg is gelopen. Is er een...
  3. mrhp

    trip naar Ierland

    Wil in augustus naar Dublin Ierland. Iemand ervaring met de trip via de kanaaltunnel: - in 1 dag te doen vanuit Rotterdam - route rond Londen - alternatief via HvH- Harwich of Ijmuiden - Newcastle, duurt lang en kost meer - overtocht Holyhead - Dublin van te voren boeken of je gewoon...
  4. mrhp

    nucleaire top

    Echt geweldig die top, moeten ze vaker doen. Nog nooit zo snel van Rotterdam naar Amsterdam gereden, net geen drie kwartier. Geen file gezien. En je komt veel meer motorrijders tegen! Vanmiddag terug maar even afwachten. Maak er een mooie dag van. Peter 8-)
  5. mrhp

    koppelingshandel Moto Guzzi Le Mans 4

    Voor een vriend in het buitenland (Afrika) zoek ik een koppelingshandel. voor een MG le Mans 4 uit 1982. Ding is afgebroken en zelfs in Rwanda is geen bushmechanic die een alternatief kan ritselen. Ook hier in Nederland liggen ze echter niet voor het oprapen. (bijv. via Theo Lamers). Heeft...
  6. mrhp

    tunnels Den Haag: links of middendoor

    Vanochtend in de file door de spoor- en parktunnel naar Wassenaar. Middendoor is soms wat krap en aan de linkerkant ligt een mooie brede strook. Wat doen jullie? Koekblikkers zijn niet gewend aan de linkerkant motorrijders te treffen. Cu Peter
Terug
Bovenaan Onderaan