Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vlegel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vlegel

    Te koop Ducati Multistrada 950 Touring

    Niet meer te koop
  2. vlegel

    Storing motormanagement Honda CBR 1000rr 2009

    Het lampje van mijn motormanagement brand continu als ik rijdt. Zodra ik de motor op de zij standaard zet krijg ik de code 3x lang knipperen en 5x kort knipperen. Weet iemand wat deze code inhoud bij een cbr1000rr fireblade van 2009? Groet Vlegel
  3. vlegel

    Yamaha FZ1 Fazer ABS

    Dealer onderhouden Yamaha FZ1 Fazer met ABS. De motor is van September 2007 en heeft 28150 km gereden. Alle beurten zijn uitgevoerd en de laatste grote beurt was bij 20.000km. Stand van zaken nu, banden, remmen, ketting en tandwielen zijn alle in goede staat. De volgende (kleine) beurt moet bij...
  4. vlegel

    Honda ST 1100 Pan European

    Zeer nette Honda St 1100 Pan European rechtstreeks van eerste eigenaar. Motor is van bouwjaar Maart 1993, is geheel origineel en absoluut schadevrij. De kleur is bordeaux rood metallic. Er staan slechts 81700km op de teller, de staat van de motor is zo netjes omdat de motor alleen in de...
  5. vlegel

    Yamaha FZ6 Fazer S2

    Mooie en goede zilvergrijze Yamaha FZ6 Fazer S2 bouwjaar Augustus 2008. De motor heeft 7975 km gereden en is in zeer goede staat van onderhoudt. Banden, ketting en tandwielen zijn alle in goede staat. Als extra zitten er originele valblokken op deze motor die door de dealer gemonteerd zijn...
  6. vlegel

    Mooie Honda Fireblade in rood/wit/blauw

    Te koop mijn Honda Fireblade in de originele Honda kleuren Rood/wit/blauw. Deze motor heeft slechts 21000km gereden en is van Oktober 2001. Als extra zit er een hugger op en een ruit in kleur van de motor. Afgelopen November zijn de ketting en tandwielen vervangen, de banden en remblokken...
  7. vlegel

    Sjieke zwarte BMW K1200s

    Te koop mijn zwarte BMW K1200s bouwjaar 2007. De motor is voorzien van de volgende opties: ABS, Boordcomputer, handvatverwarming en een middenbok. Huidige kilometerstand is 20400km. Deze motor is dealer onderhouden en heeft de 20.000km beurt al gehad waar bij ook de remblokken en de banden...
  8. vlegel

    Wijzerplaat voor K1200s tot 340km/U

    Te koop een vervangings wijzerplaat voor de BMW K1200s in zwart die tot 340km/uur aangeeft. Een montage handleiding is bijgesloten. Vraagprijs 25 Euro. Groet Vlegel :)
  9. vlegel

    Origineel BMW bagagerek voor K1200-K1300 R-RS vanaf 2004

    Dit mooie bagagerek is compleet met bevestigings middelen en kunststof kontstuk. Het verkeert in zeer goede staat en past op de nieuwe types BMW K1200/1300 R/RS vanaf 2005. Prijs 115,00 Euro exclusief verzendkosten of afhalen in Eindhoven. Groet Vlegel ;)
  10. vlegel

    Te koop BMW R1200s in de mooie kleur geel/zwart

    Te koop mijn BMW R 1200 s. De motor is van oktober 2006 en heeft 13250 km gereden. De motor heeft de volgende opties: ABS, handvatverwarming, cilinderbeschermers, sportpakket met ohlins vering en 190 achterwiel, BMW fabrieksalarm. De motor is volledig dealer onderhouden en in zeer mooie staat...
Terug
Bovenaan Onderaan