Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gemojo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gemojo

    olieafscheider voor carterontluchting vfr rcII

    Ik ben op zoek naar een oplossing voor de carter ontluchting van mijn vfr RCII. Ik wil niet meer de warme carterdamp met olie erin in mijn inlaattraject. Ik heb inmiddels begrepen dan het om verschillende redenen niet verstandig is het luchtfilterhuis af te stoppen en de ontluchting al dan...
  2. Gemojo

    Welke Mosfet Spanningsregelaar?

    De spanningsregelaar van mij VFR750FS heeft de geest gegeven. Ik wil nu een Mosfet spanningsregelaar monteren type FH008, omdat die minder warm worden en langer heel blijven. Ik weet niet welke het best past wat aansluiten betreft. Ik weet dat er een FH800EE en een FH800EB(zit dacht ik op 06/07...
  3. Gemojo

    GPS radar informatiesysteem

    Wie heeft er ervaringen? Het is een legaal systeem dat je waarschuwt als je radar snelheidscontrole apperatuur nadert. Lijkt mij handig; je wordt ruim op tijd gewaarschuwd. Rijhulpsysteem - Coyote
  4. Gemojo

    OSRAMlampjes(H4-64193NR, 12V 60/55W)

    OSRAM Nightracer Wie gebruikt deze halogeenlampen(ervaringen) en waar kan ik deze lampen kopen?
  5. Gemojo

    vfr750fs

    L.S. Sinds een paar maanden ben ik de trotse bezitter van een rode honda vfr 750 uit 1995(55.000 km). Na vijf jaar motorloos door het leven te zijn gegaan.. Daarvoor 4 jaar en veel kilometers lang vfr750(1993). Daar weer voor Kawasaki z650, een tijd motorloos, Yamaha RD350, Honda CB500 en op...
Terug
Bovenaan Onderaan