Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: supertip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. supertip

    3 pin lastonafvankelijk knipper relais aasluiten op 2 draden

    Beste mede mf'rs Ik heb na het bekijken van het bedrading schema een 3pin led relais gekocht. Nu wil ik het vandaag monteren blijken er maar 2 draden te zitten groen en blauw en dus een 2 pin relais. Is dus mijn vraag kan ik een 3pin relais nog hiervoor gebruiken, en welke draad moet op...
  2. supertip

    Het nieuwe A-rijbewijs vanaf 2013

    Als alles in Brussel door het EU. Parlement is worden dit de nieuwe regels. Nieuwe rijbewijscategorieën motor vanaf 2013 Er komen nieuwe regels voor het rijbewijs als gevolg van de derde Europese rijbewijsrichtlijn. Deze richtlijn moet worden opgenomen in de Nederlandse wet. De Tweede...
  3. supertip

    Wat wil je kopen of heb je gekocht op de motorbeurs 2012

    Het lijkt me leuk ons wensen lijstje met elkaar te delen. En zo misschien zo ook elkaar tips kunnen geven over de stands op de motorjaarbeurs. Ik wil zelf kijken voor een nieuwe Nolan n-85. Een puig/givi scherm 45 cm. Zijstandaard Ctek xms 5.0 lader. Een nieuwe dane textiel goretex...
  4. supertip

    Samenwerking Kymco en BMW nog hechter!

    07.09.2011 08:52 Leeftijd: 1 days Samenwerking Kymco en BMW nog hechter! Rick Berkhout Kymco en BMW hebben in de maand juli 2011 een nieuw contract getekend omtrent het produceren van motoren. Produceerde Kymco al de motoren voor de G450X, TE449 en de TE511 (Husqvarna), binnenkort zullen...
  5. supertip

    Motorscooter laarzen

    Ik zoek mscoot laarzen zonder allemaal van die rare doppen, ik ben al in verschillende motorzaken geweest en loop steeds tegen schakellaarzen aan. Ik gebruik nu voor de winter snowboots(hoogmodel loopt waardeloos) en in de zomer mijn gewone schoenen.( kan soms koude kuiten geven)...
  6. supertip

    Het 16" motorscooter banden topic&ervaringen

    Dit topic gestart om het overzichtelijk te maken voor alle 16" motorscooter berijders. :] :] :] Je ziet by bv. kymco agility city 16" met de zeer slechte standaard banden de vraag rijzen welke banden nu te kopen. Kan ook de vervanging zijn van de banden suzuki sixteen enz...... En de...
  7. supertip

    Kymco goedkoper in 2010

    Voor wie zijn slag wil slaan in 2010 sommige type's zijn verlaagd in prijs. Ik hoop zelf over een maandje of wat de Agility city 150 cc te bestellen. Helaas niet goedkoper, maar hij is al niet duur zullen we maar denken. :] Een klikje naar de prijslijst met is was prijzenlijst
Terug
Bovenaan Onderaan