Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RBS
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RBS

    De “Knotjes” Trofee

    10 jaar geleden vol ambitie gestart met mijn 1e projectmotor. Deze na ongeveer 7 jaar afgebroken wegens onvoldoende kennis en kunde. Conclusie: mijn eigen verbouwde “droommotor” zat er gewoon niet in. Maar het blijft toch jeuken. Toen kreeg ik twee jaar geleden de kans om deze Triumph Trophy...
  2. RBS

    Isolatietape kabelboom

    Ik ben even benieuwd. Wat voor isolatietape gebruiken jullie voor werk aan een kabelboom? Iets speciaals of gewoon dat goedkope spul?
  3. RBS

    Triumph Tiger 1050 oververhitte startmotor

    Beste techneuten, Wie helpt mij uit de brand. Ik heb een Tiger 1050 uit 2007 met een ton op de teller die slecht/niet start bij warme start. De startmotor is dan loeiheet. Ik heb het internet/forum al afgestruind en starten bij warme motor is een bekend probleem van de Tiger. Op basis daarvan...
  4. RBS

    Demontage Triumph Daytona 955I T595

    Te koop: onderdelen Triumph Daytona 955I T595. Prijzen op aanvraag, stuur maar een PM.
  5. RBS

    Triumph koplamp street triple / speed triple

    Iemand nog koplamp liggen van een Speed of street triple? Dubbele koplamp, rond of het nieuwere type is beide prima. PM met foto’s en prijs graag.
  6. RBS

    Cockpit Tumbleton & Twist nieuw

    Cockpit van Tumbleton & Twist. Ongebruikt, mag weg wegens beëindiging project. Doe een acceptabel bod, nieuwprijs tussen 100 en 150 euro. Excl verzendkosten
  7. RBS

    Achterveer coaten

    Ik heb een paarse hyperpro/technoflex achterveer op de kop getikt. Deze zou ik graag in een andere kleur willen laten coaten. Iemand hier ervaring mee? Nadelen?
  8. RBS

    2x hittebestendige laser uitlaatsticker

    Twee hittebestendige uitlaatstickers van Laser. In de zeldzame zwart/witte uitvoering vaste prijs 40 euro incl verzending
  9. RBS

    Akrapovic demperset KTM

    Akrapovic demperset KTM Onbeschadigd en geen tot weinig gebruikerssporen. E-keur, geen DB killers Incl ophangbeugels Afkomstig van een 950 adventure, 3 gat aansluiting, hart op hart 55mm VRAAGPRIJS € 495,- excl 7,- verzendkosten Heb je serieuze interesse kom dan gelijk met een goed voorstel...
  10. RBS

    Uitlaatbeugel ovale demper

    Iemand toevallig nog een uitlaatbeugel voor een ovale demper ergens liggen?
  11. RBS

    Zadel Triumph Daytona/SpeedTriple 955i

    Iemand een zadeltje van een Triumph Daytona/SpeedTriple 955i ‘97 - ‘01 liggen voor een net prijsje? hoor het graag.
  12. RBS

    Linker Remus demper voor welke motor?

    Iemand enig idee voor welke motor deze demper is? Ik vermoed een BMW maar welk model.
  13. RBS

    Yoshimura RS3 carbon demper / ingekort

    Yoshimura RS3 carbon demper oval Ingekort door vorige eigenaar tot 30cm (huls) Aansluitdiameter ca. 49mm In gebruikte staat, wel netjes Laag in gewicht!! Vraagprijs € 125,- excl verzendkosten
  14. RBS

    2 DB killers Laser Duotech (mogelijk ook andere dempers)

    Twee Laser Duotech DB killers te koop. In één koop of als twee personen ieder één willen is dat ook prima. vaste prijs € 37,50 p.s excl verzending
  15. RBS

    Diverse Linkpijpen uitlaat

    Diverse linkpijpen te koop. Honda CB 900 Hornet (dubbele pijp) Suzuki GSXF 650 Yamaha R6 1999 Yamaha R6 2004 Yamaha TDM 900 (75 euro) Yamaha Fazer 800 Ducati Monster 1200 enkele pijp Ducati Monster 696 dubbele pijp (60 euro) Honda NC700 € 35,- per stuk, verzendkosten € 7,-
  16. RBS

    Ducati voorspatbord 20 euro

    Voorspatbord van een Ducati. Ik weet niet meer welk model. Komt van mijn project af dus ook daar goed voor te gebruiken. Vaste prijs € 20,- excl verzending
  17. RBS

    2x Triumph 1050 enkelzijdige achterbrug incl naaf, schijf, as

    Twee achterbruggen van een Triumph speed triple 1050 of Sprint 1050. Één achterbrug is volledig 1050. De andere achterbrug heeft een naafopbouw van een Daytona 955i. Maar volgens mij zijn ze identiek op de remschijf na. Leuk voor een project of gewoon in je Triumph. Vraagprijs € 150,- per...
  18. RBS

    Barracuda Yamaha knipperlicht adapterkabels en adapterplaatjes

    4 Yamaha knipperlicht adapterkabels en adapterplaatjes. Nieuwprijs € 22,-. Vaste prijs € 12,50 incl verzending
  19. RBS

    Gezocht: originele Triumph knipperlichten 4x

    Wie heeft nog 4 originele Triumph knipperlichten liggen en wil een paar euro verdienen voor een kratje bier? Graag aanbieden ongeacht welk model.
  20. RBS

    Spyball alarm, volledige set of niet?

    Bij mijn onlangs aangekochte Daytona T595 zat los in een tasje een Spyball alarmkastje en twee afstandsbedieningen. Ik wil deze niet gaan gebruiken en hem wel van de hand doen. Zijn dit universele kastjes of juist merk en model gebonden? Is mijn setje zo compleet of mist er nog iets? Ik heb er...
  21. RBS

    Koplamp KTM Duke 390/690 incl knippers en scherm

    Nette koplamp van een KTM Duke 390 / 690. Incl. knipperlichten en schermpje. Mag weg wegens beëindigen project. € 150,- excl verzendkosten
  22. RBS

    Teller Tumbleton & Twist zwart

    Vanwege stoppen met een projectmotor te koop een nieuwe tellerset van Tumbleton & Twist. Alle toebehoren aanwezig. Nieuwprijs € 120,- tot 150,-. prijs € 100,- Excl verzending
  23. RBS

    Zadelcover, verlijmen of niet?

    Momenteel ben ik bezig om een zadel voor mijn TDM aan te passen. Heb het model gereed in schuim en duik een deze dagen achter de naaimachine voor het dekje. Voor lopend op de uitkomst wil ik graag weten of je deze behoort te verlijmen of niet. Kan iemand met ervaring op het bekleden van zadels...
  24. RBS

    Ricambi Weiss > wie kan daar iets kopen?

    Hallo, Ik wilde een belly pan voor een TRX bij Ricambi Weiss aanschaffen. Maar omdat ik geen VAT heb is dat niet mogelijk? Iemand ervaring met Ricambi Weiss? Mogelijk iemand die mij kan helpen? Gr Ralf
  25. RBS

    Gezocht: schokbreker Yamaha TDM 850 4tx

    Wie kan mij helpen aan een nette en goed functionerende originele schokbreker van een Yamaha TDM 850 4tx?
Terug
Bovenaan Onderaan