Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Remco met een K

    Postbit wordt getoond in nieuwe opmaak, terwijl deze uit staat in voorkeuren.

    Hoi @Duderuud nu de nieuwe huisstijl geactiveerd is, zie ik bij iedereen de gebruikersinfo in de linkerbalk naast posts, terwijl ik dat juist uit heb staan. Ook het uitzetten van die functie (opslaan, andere pagina laden) en weer aanzetten, verandert dit niet.
  2. Remco met een K

    €500,-Challenge 2021 Dr. Big "Love"

    Zo, het gaat dan echt gebeuren. Remco doet (zonder K) mee aan de €500,-Challenge! Gisteravond de motor opgehaald bij @dolfijneflipper, de K mocht mee: Het was al aan het schemeren, mijn iPhone is daar kennelijk niet zo van en de lantaarnpaal helpt ook niet mee, maar het gaat om het idee...
  3. Remco met een K

    Cardo Packtalk Slim, nieuw in verpakking, €165,-

    Hoi, Ik kon onlangs voor een hele scherpe prijs €330,- een Duo-set Cardo Scala Packtalk kopen, als "tweedekans" bij Coolblue. Dat betekent dat het doosje open is geweest, verder zag het er niet uit alsof het uit de verpakking was geweest. Ik had er maar 1 nodig, maar ga er vanuit dat er vast...
  4. Remco met een K

    Wild Chocolate

    Hoi allemaal, De nick slaat (bijna) nergens op, maar dan hoef ik hem tenminste niet te wijzigen als ik een andere motor koop... Ik ben Remco, werk als productontwikkelaar in de bakkerijsector. Ik rijd een Yamaha XJ600S Diversion uit 1992, die sinds 1998 de mijne is. Inmiddels ruim een...
Terug
Bovenaan Onderaan