Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DanoSM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DanoSM

    Gratis op te halen frame+ kenteken KLE500 1998

    Iemand nog interesse in een KLE500 frame mét geldig NL kenteken uit 1998? Wel flink verroest, dus handig voor de verbouwers of voor het kenteken. Achterbrug mag in principe ook mee, ook flink roestig. Gratis op te halen (wel even overschrijven natuurlijk) :) Gaat waarschijnlijk volgend...
  2. DanoSM

    Dogbones om KLE500 te verlagen

    Te Koop: Verlagingsetje voor een KLE500. De dogbones verschillen in lengte vergeleken met de originele dogbones, waardoor de motor ongeveer 3,5 cm lager kom te staan. Ze zijn in prima staat, er zitten geen groeven in, wat op de foto wel zo lijkt. Hart-oog – hart-oog afstand is 14 cm. Klein...
  3. DanoSM

    TRX850 4 zuigerremklauwen + nieuwe AP Racingremblokken

    Te koop: Beide remklauwen van een Yamaha TRX850. Ik heb de remklauwen gekocht voor een project, maar ga ze toch niet gebruiken. Kijkend naar de conditie van de verf lijkt het erop dat ze pekel gezien hebben. Er zitten 2 setjes nieuwe AP Racing remblokken bij in de verpakking, type LMP 306...
  4. DanoSM

    CBR1000F SC24 79000km bouwjaar 1990

    Te koop, mijn CBR1000F SC24 uit 1990. De motor mag in de verkoop ivm uitbreiding van het gezin. Daarnaast staan er nog een paar andere motoren in de garage. Deze is met name gebruikt voor de motorweekenden Duitsland, Ardennen en als back-up woon-werk verkeer motor in de zomer. De motor is...
  5. DanoSM

    Carbtune Pro

    Gezocht carbtune pro. Ik weet dat ze te koop zijn op internet voor ongeveer 70 euro inclusief verzenden. Maar er zijn vast wel mensen die hem 1x gebruikt hebben en stof ligt te verzamelen. Die zou ik graag over willen nemen ;)
  6. DanoSM

    Schok via contactsleutel

    Hallo techneuten, Gisteravond na een stuk gereden te hebben met mijn DR500, wilde ik de motor uitzetten middels het contactslot. Bij het pakken van de sleutel, kreeg ik een geweldige optater. De schok was zo sterk dat ik mijn arm/hand in een noodgang/reflex heb teruggetrokken. De...
  7. DanoSM

    Schokbreker voor een KLE500

    Ik zoek een schokbreker in goede staat voor een KLE500. Heeft iemand deze liggen? :)
  8. DanoSM

    GS500E 1990, vraagprijs 425 euro

    Gisteren heb ik een KLE 500 gekocht ( KLE 500 met ervaring ), waar ik reteblij mee ben *O* Dus mag mijn woon-werk GS500 de deur uit. Bouwjaar is 1990. Er staat nu +/- 59.500 km op de teller, waarvan ik de laatste 3.500km er op gezet heb. Ik heb de motor gekocht met een kromme voorvork. Deze...
  9. DanoSM

    Remschijven Honda CBR1000F (1990, SC24)

    Hallo medeforummers, Ik zoek een setje voorremschijven voor een CBR1000F (SC24) uit 1990. Nieuw zijn de originele (en aftermarket) nogal aan de prijs. Ik kan natuurlijk een setje chineze schijven kopen, maar dan koop ik liever een ander goed 2e hands setje. Als iemand ze over heeft voor een...
  10. DanoSM

    Gezocht: rechte en lekvrije voorvorkpoten GS500E

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar rechte en lekvrije voorvorkpoten voor mijn Suzuki GS500 uit 1989. Het oude beestje gaat deze winter dienst doen als pekelfiets. Voorvork hoeft niet mooi te zijn, maar wel in orde. Dus geen butsen in het chroom, geen lekkages bij keeringen en recht. Ik...
  11. DanoSM

    Opknapper DR500s uit 1981 voor 250 euro

    Hallo allemaal, Ik heb een Suzuki DR500s uit 1981met kenteken in de garage staan die weg kan ivm het hebben van te veel projecten. Hij is dus belastingvrij. Kilometerstand is rond de 31.500. Ding staat nu een jaar in de schuur, maar ik heb door de andere projecten er nog niets aan gedaan...
  12. DanoSM

    XJ900F met wat werk

    Na 2,5 jaar trouwe dienst zet ik mijn XJ900F te koop. Ik heb nu een CBR1000F die hem heeft vervangen. De motor heeft me zomers en in de winter nog nooit laten staan. Op de teller staat momenteel net onder de +/- 62000km. Het vermoeden bestaat dat er nog een 1 voor moet, maar dat is niet zeker...
  13. DanoSM

    Suzuki 2-takt twins Clymer werkplaatshandboek uit 1977

    Te Koop: Een Clymer werkplaatshandboek uit 1977 voor de Suzuki 125cc tot 500cc twins van 1964-1976. Boekje is in zeer redelijke staat, geen losse bladzijden en geen vette vingerafdrukken. 146 pagina's. Boek is voor de volgende modellen: -T125 -S32-2 -GT185 -T200 -T10 -T20 -T250...
  14. DanoSM

    XJ900F achterrempomp

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een achterempomp voor mijn xj900f uit 1986. Sinds de kou van de afgelopen paar dagen kan ik pompen wat ik wil, maar mijn achterwiel vertraagt niet. Ik heb een goede stalen remleiding. Achterremklauwzuigers zitten los, dus moet wel de rempomp zijn. Als...
  15. DanoSM

    Rollend frame XJ900F op te halen tegen vrijwaringsbewijs

    Een rollend frame van een XJ900F met kenteken uit 1986 is gratis af te halen. Zie de foto, wat aan het frame zit krijg je erbij. Wat er op zit: - kromme voorvork, met goede buitenpoten - beide wielen, met nog redelijke voorband bt 45 - achtervering koni’s met wat roest op de veren - kapot...
  16. DanoSM

    Voorvork XJ900F 1987

    Gevraagd voor mijn trouwe woon-werk-verkeer motor: Voorvork in goede staat voor een XJ900F uit 1987. Chroomwerk van de binnenpoten moet in goede staat zijn. Ik hoor het graag als iemand er eentje heeft liggen.
  17. DanoSM

    XT500 onderdelen te koop

    Ik had een berg XT500 onderdelen te koop en heb nu nog een paar spullen over: - complete koppeling, inclusief platen en veren. Er zit inkeping op 1 tandje op de buitenkorf 25 euro -xt500 cilinder met een scheur in de cilinderbus. Dus nieuwe bus erin en je hebt een goede cilinder 15 euro -...
  18. DanoSM

    Voorvork+kroonplaten Honda CMX450 Rebel

    Te koop: Voorvork en kroonplaten Honda CMX450 Rebel. De zijreflectors op de buitenpoten zitten er niet bij. Er moet nog vorkolie in. De vork gaat weg omdat de motor waar deze op zou komen al verkocht is. Ik hoef er niet aan te verdienen, alleen de kosten er weer uit krijgen, dus wil ik...
  19. DanoSM

    Opknapper Honda CM 450 choppertje

    Te koop: Leuke chopper om op te knappen en om te bouwen of om origineel te houden. De motor staat te koop op speurders en op tweedehands.nl : http://www.2dehands.nl/honda-cm-450-e-opknapper-50205059.html?qq=cm%20450 Even de tekst van de advertentie gekopieerd: Honda CM 450 E. Ik heb...
  20. DanoSM

    Benzinetank DR500 S

    Gevraagd een bezinetank voor een DR500 uit 1981. Hij hoeft niet mooi te zijn, als hij maar niet roestig is van binnen. Wel graag met kraantje en tankdop. Ik hoor het graag :)
  21. DanoSM

    XJ900F rechtervoorknipperlicht

    Gezocht knipperlicht rechtsvoor (vanuit zittend perspectief), voor een XJ900F. Het zijn vierkante lelijke dingen, maar wel goed zichtbaar ;) Wie heeft er eentje voor mij liggen?
  22. DanoSM

    Gezocht: Yamaha TDM 850 vanaf model 1997

    Hallo TDM rijders, Ik plaats deze advertentie voor een goede kennis die op zoek is naar een TDM vanaf 1997. Hij zoekt een goedlopende, niet te veel olienuttigende TDM rond de prijs van 3000. Als je iets in de aanbieding hebt, laat het hier weten of stuur een mailtje naar...
  23. DanoSM

    Spyke tweedelig pak, maat jas 56, broek 54

    Te koop: Wegens aanschaf van een ander motorpak te koop een Spyke tweedelig motorpak. Maat van de motorjas is 56, maat van de broek is 54. De broek is nauwelijks gedragen en in zeer goede staat. De jas is regelmatig gedragen en heeft wat meer gebruikerssporen. De protectie is eruit, deze...
  24. DanoSM

    KTM GS600 uit 1985, type met Rotax blok

    Hallo allemaal, Ik heb een KTM GS600 uit 1985 met kenteken te koop. Dit is het type met het luchtgekoelde Rotax blok. Het is voor een sleutelaar of voor iemand die onderdelen zoekt voor zijn KTM met Rotax blok. Ik heb de KTM gekocht toen deze 10 jaar in een garage heeft stilgestaan. Hij...
  25. DanoSM

    Te koop XT500 1979

    Te koop, Yamaha XT500, bouwjaar 1979, kilometerteller staat op 19.000, maar er is meer mee gereden ongeveer +/- 25 a 30.000km. - Blok loopt goed - K&N luchtfilter - bandjes prima - cbr600 demper - Dikke achterbrug - langere voorvering - Nieuwe olie+filter in het blok, 300km oud...
Terug
Bovenaan Onderaan