Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Scozz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Scozz

    Ongebruikt rubber (T30, s20 evo)

    Te koop: Wegens veel te weinig tijd, ongeveer 2 jaar geleden aangeschaft. T30 180/55/zr17 en s20 evo 120/70/zr17. Geen meter mee gereden, stickers zitten er nog op. Netjes donker bewaard op zolder. T30 DOT: 0913 S20 evo DOT: 0714 Omgeving Bergen op Zoom. Verzenden kan, wel kosten koper.
  2. Scozz

    GIVI Wingrack II + koffers (inclusief montagekitje rf900)

    Te koop, Givi Wingrack II n140 inclusief knipperelementen + 2 passende Givi e45 koffers. Het montagekitje is voor een Suzuki rf900 maar er zijn diverse te monteren afhankelijk van welke motor je hebt, het rack zelf is dus universeel. Een koffer is in gebruikte staat, andere is z.g.a.n. en...
  3. Scozz

    loopt op 2 van de 4 cilinders

    Korte geschiedenis: na een tijdje van geen rijden (5 maanden) start ik de motor en hij loopt slecht. Blijkt op 2 cilinders te zijn. Dit blijft, ook altijd dezelfde: cilinders 1 en 3 doen het, 2 en 4 niet. Wat nu inmiddels gedaan: - vonken gecheckt met nieuwe bougiedoppen: geeft een prima...
  4. Scozz

    (ontstoorde) bougiedoppen

    Toch maar even een apart topic hiervoor dan. In het kort: ik vraag me af of de combinatie ontstoorde bougiedoppen (zijn origineel, meten allen rond de 9 kilo-ohm dus ontstoord) en ontstoorde bougies (NGK cr9e R) wel wenselijk is. Nu zijn er schijnbaar 2 'meningen', waarbij er volgens mij...
  5. Scozz

    bougiekabel/doppen doormeten

    Omdat de motor op 3 cilinders loopt wilde ik om de ontsteking uit te kunnen sluiten de vonk testen. Deze blijkt bij 3 bougies goed te zijn, en bij 1 matig: wel blauw, maar als er al een vonk zichtbaar is (heel onregelmatig) dan geeftie een zwak vonkje. Er komt dus maar af en toe een vonk en niet...
  6. Scozz

    FLM Greyhound Mt 48

    FLM Greyhound combi, broek en jas beiden maat 48. Erg weinig (keer of 4 à 5) gedragen. Ondertussen pas ik het allang niet meer. Geen beschadigingen, nieuwstaat. Te bezichtigen/passen in Tholen.
  7. Scozz

    FLM GREYHOUND MT 48 ZGAN

    FLM Greyhound combi, broek en jas beiden maat 48. Erg weinig en alleen vlak na aanschaf gedragen, omdat ik iets te klein gekocht heb. Ondertussen pas ik het allang niet meer. Geen beschadigingen, nieuwstaat. Te bezichtigen/passen in Tholen. Combi mag weg voor €150,-
  8. Scozz

    FLM Greyhound, ZGAN maat 48

    FLM Greyhound combi, broek en jas beiden maat 48. Erg weinig en alleen vlak na aanschaf gedragen, omdat iets te klein gekocht heb. Geen beschadigingen, nieuwstaat. Te bezichtigen/passen in Tholen. Combi mag weg voor €150,-
  9. Scozz

    RK ketting raadsel

    Ik sta voor een raadsel(tje). Is hier iemand een beetje bekend met kettingen, en dan vooral die van het merk RK? Ik heb namelijk een RK 530 50GSV3 ketting. Nou blijkt die 530 voor de dikte (deze is geloof ik tot zo'n 8000 pond breekkracht, doet er niet zoveel toe). Dat staat op de sluitschakel...
Terug
Bovenaan Onderaan