Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Baba-san
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Baba-san

    koplamp Yamaha FZ1n ook voor naked ombouw

    originele Yamaha koplamp incl frame, stuurkuipje en knippers, in zéér goede staat. prijs 200 euro
  2. Baba-san

    crash pads Honda CBR1000RR SC59

    te koop: valdoppen voor Honda Fireblade, plug and play, inclusief bouten die de originele blokophanging vervangen. ik heb er jaren mee gereden tot ik de Bl08 terug ombouwde naar origineel. prijs 40 euro
  3. Baba-san

    einddemper voor KTM LC4 of zelfbouw

    Merk Rino racing, veel lawaai: 65 euro
  4. Baba-san

    rammount bol supersport

    Voor een supersport heb ik een rammountaansluitknobbel: zat op m'n blade maar sinds die een superbikestuur heeft past dat niet meer daarom te koop voor 20 euro incl versturen. (was nieuw 27.50 euro zonder versturen)
  5. Baba-san

    berik racelaarzen maat 45

    te koop wegens overcompleet, gebruikt maar nog lang niet versleten. voor klein budget, voor student, voor duogebruiker misschien? 17.50 euro lokatie amsterdam
  6. Baba-san

    biketronics gear indicator

    Ik heb een niet eerder gebruikte bike indicator in de aanbieding met magneetje. prijsidee zelfde als elders op MF: 30 euro, opsturen 6 euro.
  7. Baba-san

    kuipruitje honda racing CBR1000RR SC59

    origineel honda vervangingsruitje ivm ss ombouw naar naked, licht getint: prijs halve nieuwprijs: 60 euro
  8. Baba-san

    rammount, ledweerstanden, yamaha koppelstukken

    De rammount is verkocht! de vermogensweerstanden hebben een tijdje op m'n motor gezeten, nu een ledknipperrelais. Worden heet dus zaten ze bij mij op een stalen plaatje onder de duoseat. prijs voor twee 10 euro. heb honda stekkertjes voor mijn kabelboomgepruts, dus de...
  9. Baba-san

    Rizoma remvloeistofreservoir (rempotje) CT27A nieuw!

    te koop vanwege voorkeur voor zwarte kleur. (once you go black, you'll never go back. ;)) met kijkvenster: nieuwprijs 59 euro. prijsidee 50 euro of ruilen tegen een zgan zwarte met kijkvenster.
  10. Baba-san

    voorjaarsmeet 600RR en 1000RR seizoen 2012

    Kogel is door de kerk, wij hebben er ook één: datum geprikt: maandag 9 april it is :Y voor wie: iedereen met (een verhaal over) een 600RR of een 1000RR. waar: Harderwijk Wanneer, 9 april, op een maandag, geen motorraces, geen moeder- of vaderdag, geen winkeldag. wel een paasdag *D...
  11. Baba-san

    stuurkuipje van monster laatste type

    te koop vanwege andere keuze op de zelfbouw, origineel Ducati stuurkuipje met ruitje. zo goed als nieuw, geen krassen dus. prijs 100 euro.
  12. Baba-san

    stalen remleiding naar sbk ombouw

    verlengset voor superbikestuurombouw prijsidee 65 euro, bieden mag.
  13. Baba-san

    akrapovic demper + db-killer

    ovalen demper zonder schade, wel met gebruikssporen, inclusief carbon beugeltje en db-killer. aansluitdoorsnee 50 of 52mm, (had mn schuifmaat niet in de buurt) prijsidee 100 euro maar moet niet blijven liggen. :)
  14. Baba-san

    Uitlaat Taylormade CBR1000RR SC59 2008 -->

    Zoals in de titel genoemd: Honda CBR1000RR (2008-2011) TaylorMade Exhaust | FREE UK DELIVERY Weinig gereden, slechte zomer. compleet met carbontrim. prijsidee: 375 euro
  15. Baba-san

    Oxtar racelaarzen maat 46 nieuw

    Ik ben op mn vakantieadres in italië tegen nieuwe laarzen aangelopen. Ik dacht een maat groter wel te overbruggen met dikke sokken. Helaas is het gevoel op de motor niet goed met de te ruime laars. winkelwaarde 189 euro. mogen weg voor 130 euro :') 1 keer gedragen en toen weer m'n oude als...
  16. Baba-san

    Raceboots Berik maat 45 zwart/wit prijsje 30 euro

    Wegens aanschaf nieuwe laarzen, te koop: 2 jaar oud, naad los geweest maar weer vastgenaaid. (zie foto). reacties graag via pm. :)
  17. Baba-san

    akrapovic hexagonal titanium

    Heb vanwege een niet doorgaand projectje een nieuwe akrapovic slip on te koop, is oorspronkelijk voor een 2006 Gixxer1000, aansluiting 60mm: is dus eenvoudig passend te maken. nieuw uit verpakking, prijsidee 385* euro :W *hier verlies ik op dus de rek is er al aardig uit. :/
  18. Baba-san

    Howto: tanktasmod voor op een supersport

    Hallo mensen, Ik heb hier op t MF een idee opgedaan van een collega Fireblade-rijder thnx Nosmo King wat ik met jullie wil delen. Voor de supersportrijders onder ons is het wel bekend. De bagagemogelijkheden zijn beperkt en het is telkens keuze maken tussen comfort, veiligheid, capaciteit, in...
  19. Baba-san

    motorlaarzen gaerne maat 45

    ze zijn nog niet versleten. vervangen vanwege sportlaarzen. studentenprijs 30 euro prijsje 20 euro, ligt in de weg! omgeving amsterdam
  20. Baba-san

    Akra Hexagonal slip-on voor GSX-R 1000 K5 - K6

    wegens afgeketst projectje te koop: nieuw gekocht en nooit gemonteerd, vraagprijs € 500,-
  21. Baba-san

    Alpinestars SMX laarzen mt 46-47

    Hierbij mijn overtollige laarzen in de aanbieding, niet versleten wel gebruikt: geen vreemde luchtjes meer, ;) prijs 45 euro kan ik hier imand blij mee maken, staat mij in de weg.
  22. Baba-san

    earplugs alpine

    hallo, Omdat ik op de beurs naar nieuwe oorbescherming op zoek ga heb ik m'n huidige niet meer nodig: te koop t.e.a.b. Alpine, 3 jaar oud. Veel gedragen!
  23. Baba-san

    Fireblade 2003 SC50 carbon uitlaathouder nieuw

    hallo bladerijders, streetfighters en andere liefhebbers: ik betaalde 69 euro exl bezorgkosten, prijsidee, 45 euro of doe een reëel bod te koop voor een projectje wat bij mij niet paste wegens te kort: past standaard op een fireblade uit 2002 - 2003
  24. Baba-san

    onderdelen CBR 1000 RR 2004 - 2005

    Ik bied te koop voor een vriend ivm beeindiging motorhobby: radiale rempomp Brembo: € 250,- zwevende schijven Brembo, passen op 2004 - 2007, set € 450,- pas 1000 km op deze bike Marvic achterwiel, passend met spacers op blade vanaf 2000 tot 2007, nieuw kettingwiel 42t...
  25. Baba-san

    CBR 1000 RR Fireblade bj 2004

    Ik open een verkooptopic voor een vriend die eindigt met z'n motorhobby: motor is door deze eigenaar nieuw gekocht bij Arie Molenaar, lokatie motor: omgeving purmerend/wormerveer prijsverlaagd: € 7500,- Nieuw: schijven vóór (verlaat garantiegevalletje) ;) accu, kettingset...
Terug
Bovenaan Onderaan