Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Iron Rien
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Orginele uitlaat sporster 2008

    Wie heeft er een set orginele uitlaten van sportster rond 2008. kan ruilen voor cobra uitlaten, of gewoon overkopen. Gr rien :}
  2. I

    koppeling komt niet vrij, wat nu?

    hallo, als ik mijn koppeling intrek, en schakel in, dan wil de motor al rijden. ik krijg hem haast ook niet in zijn vrij. zijn dan de platen versleten, of iets met de druk groep. is het zelf makkelijk te vervangen, of werk voor dealer....... bvd voor reactie gr rien :}
  3. I

    tank gs1000 E

    Ben nog steeds op zoek naar een knappe tank voor een gs 1000. Wie o wie :Y :} hier moet hij dan uit eindelijk op. Bvd *D
  4. I

    tank gs1000 E

    Ben op zoek naar een gs1000 tank, type e. Bvd rien :}
  5. I

    super bike stuur

    Heeft iemand toevallig nog een stuurtje liggen. :9 Bvd rien :}
  6. I

    mijlen teller naar km teller

    Hallo ik heb nu een mijlenteller. Kan er zo een km teller op of zijn er meer aanpassing nodig. Het is een gs 1100 uit 1982 Bvd :}
  7. I

    mijlen teller naar km teller

    Hallo ik heb nu een mijlenteller. Kan er zo een km teller op of zijn er meer aanpassing nodig. Het is een gs 1100 uit 1982 Bvd
  8. I

    sbk stuur met kroonplaat gsxr 750 1989

    te koop. kroonplaat voor gsxr750 met stuur. merk ABM foto volgt nog. 75 euro exc verzenden
  9. I

    krijg geen remdruk...

    wie zou me ff er door kennen helpen, nieuwe leiding er op en ontluchten, maar geen druk opbouw |( |(
  10. I

    boven kuip gsxr 750 1989

    wie heeft er nog een redelijke bovenkuip[ voor een gix 1989. kleur maakt ni uit en als hij maar nog in redelijk staat is
  11. I

    wie heeft er een iron 883

    O-) ik heb een iron883 besteld :} :} ben benieuwd naar bevindingen en veranderingen aan deze bike :Y
  12. I

    mooie v-max voor 4500 euro

    hallo, mooie v-max carbon uitvoering, uit 1999 39000 spatzuiver, en motor draait als een zonnetje. wil hem graag inruilen voor een sportster, dan wel verkopen. bij verder opmerkingen hoor ik wel wat ik moet aanpassen.
  13. I

    sr 500 tekoop

    ik heb net mijn sr klaar, maar wil toch liever een v-max gaan rijden. dus bij deze tekoop. 22000km, bij 20000 km blok gereviseerd.(en beresterk nu) nieuwe flatsize carberateur. mooie aluminium achterbrug. nieuwe vering voor en achter. mooi supertrapp. nieuwe schakelset. Banden en...
  14. I

    olie verbruik

    hallo, ik heb een sr 500, hij loopt als een zonnetje, rookt niet, wel zwarte uilaat?? het olie verbruik is heel hoog, maar weet niet waar hij het laat. 1 liter op 700 km. wie weet waar ik het zoeken moet. bvd
  15. I

    kenteken jaren 70 sr500

    wie kan mijn helpen aan een kenteken van de jaren 70.
  16. I

    de mooiste xt 500 (ivm inspiratie)

    wik graag specials van de xt 500 zien, daar ik graag er een wil. rien
  17. I

    koplamporen

    hall, heeft er iemand nog koplamporen liggen voor mijn sr500. of 35 mm/ 42 mm . gr. rien
  18. I

    vreemd

    vreemd als je de waarheid hier plaatst en de mensen er mee wil waarschuwen, dat ze het er afgooien
  19. I

    je mag dus niet de waarheid op dit forum plaatsen

    als je dat doet knikkeren ze je er uit??????????? wel vreemd
  20. I

    KEDO en slecht leveren

    hoi ik heb spullen bij kedo besteld, en niet gekregen waar ik voor betaald heb. had een beugel besteld voor het tellerhuis, maar kreeg alleen een sroomkabeltje, en dat voor €50. |(
  21. I

    pas op met Kedo produkten

    hoi, ik heb spullen bij KEDO besteld, maar ze leveren dus niet zo goed als ze zeggen. Ik heb nu € 50 betaald voor een stroomdraadje ipv beugel voor het tellerhuis. ze weigeren tegeloven dat ik het niet heb gekregen, en dat ik er mee willen handelen. DUS PAS OP
  22. I

    gratis SR500 spul

    gratis van sr 500 (1993) een mooie achterbrug twee voor knippers de spatborden ketting kastje
  23. I

    onderdelen sr 500

    heey, ik heb een achterbrug van een sr500 (1993) helemaal gaaf. twee voor knipperlichten, voor en achter spatbord en ketting kast. deze zijn voor de liefhebber gratis te halen. groet rien
  24. I

    ik denk aan slee

    heey heren-dames ik denk maar dat ik er een slee van ga maken :}
  25. I

    rien gaat er iets van maken

    ben bezig om mijn sr te veranderen, foto's volgen als ik weet hoe het werkt, moet er nog achter komen hoe. verder volg ik andere die met een sr bezig zijn. rien
Terug
Bovenaan Onderaan