Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: koenWitjes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. koenWitjes

    Overnachting tip voor auto+ trailer duitsland( vakantie italië)

    Ik vroeg mij af of er mensen zijn die een veilige plek weten voor de auto maar voornamelijk de aanhanger met speeltjes er op. Thuis staat het spul natuurlijk altijd goed beveiligd maar zo op de trailer... uiteraard zal ik proberen de auto er zo voor te parkeren dat de trailer niet zomaar...
  2. koenWitjes

    Gezocht onderdeel (datona) van een motorheftafel

    Ben benieuwd of iemand hier net als ikzelf zijn/haar motorheftafel heeft ingebouwd en daardoor zijn oprijplaat niet meer nodig heeft. Ik ben opzoek naar een extra rijplaat om zo een aanhanger ergens over een drempel te kunnen drukken met de hand (1000kg, kan er met auto de draai niet maken) ...
  3. koenWitjes

    KTM RC390 6000km , dealer onderhouden. Koopje 2950€

    KTM RC390 Km stand 6000km. Bj dec 2016. NL motor, onderhoud opvraagbaar bij elke KTM dealer. Laatste onderhoudsbeurt is bij de dealer uitgevoerd bij 5000km(factuur aanwezig). Extra's. Akrapovic demper. Powerparts zadel. Ketting,tandwielen,banden in zeer goede staat. Motor heeft...
  4. koenWitjes

    Motoraanhanger voor 2 motoren

    GERESERVEERD Ik was begonnen aan een motoraanhanger op te bouwen maar heb toch onverwachts een nieuwe gekocht.(wil gewoon een mooie bling bling set) Wat is er al aan gedaan? Nieuwe wiellagers,keeringen(50e), 3 nieuwe banden(120e). (Reservewiel) 3 inrijklemmen(twv150e (1 motor in het...
  5. koenWitjes

    KTM Meeting zo 9 april + ritje en terasje

    KTM Demodag zondag 9 april JTX Racing in CUiCK. Aangezien er te weinig anmio is voor een ktm meeting verwijs ik de mensen die zin hebben in een ritje naar de ktm ervan te maken :) . ]
  6. koenWitjes

    aanhangwagen met geremd onderstel , ombouwen voor motorkar?

    prijs 150€ alles is in orde, gootjes er op maken en klaar! afmeting bak 130x204cm. 06-22025287
  7. koenWitjes

    Gezocht motoren vanaf bj 2000 inkoop

    zijn er nog mensen die een motor hebben staan waar ze vanaf willen zonder geleur op marktplaats,speurders etc dan heb ik interesse mits het interessant is en er nog wat op te verdienen is. motoren tot 5000e pb voor meer info: bj. km stand. staat slijtagedelen. Schade,schade verleden...
  8. koenWitjes

    aanhanger voor motorscooter (of goot iets verlengen,motor)

    Aanhanger is altijd gebruikt voor motorscooter.en verkoper vertelde mij dat eigenaar voor hem er motoren op had vervoerd. Mijn KTM supermotard past toch niet :) kom cm of 10/15 tekort. wiellagers vorig jaar vervangen. verlichting werkt. Laag model (gaat wonderbaarlijk goed met...
  9. koenWitjes

    full akraprovic hexagonal exhaust +pc R1 2004-2006

    Te koop aangeboden wegens verkoop motor. Complete akraprovic uitlaat. bochten,y-pipe,full carbon dempers. powercommander. Set is in zeer nette staat! helaas geen db killers aanwezig(zijn los te bestellen) dempers zijn met e keur!!! Het lukt me even niet foto te linken. Heb whats...
  10. koenWitjes

    Yamaha R1 2004. koopje voor de hobbyist of circuitrijder ?

    Prijs: € 3.400,- Kilometerstand: 21.400 km Locatie: 026/024 Hoofdcategorie: Motoren Bouwjaar: 2004 Merk: Yamaha Categorie: Sport Cilinderinhoud: 1000 cc Model: YZF-R1 Kleur: Zwart Land op kenteken: Nederland Bijzonderheden: Circuitracer Bijzonderheden: Schademotor Motor heeft een...
  11. koenWitjes

    1 cilinder motorblok met kabelboom,caburateur

    Ik zoek een compleet setje met elektrische start voor een ombouw projectje van een quad. lopend motorblok met elektrische start. kabelboom met cdi etc. koppeling bediening? hydraulisch? carburateur en eventueel voorste stukje van de uitlaat (gaat meer om de flens) Mag ook een complete...
  12. koenWitjes

    Wie zou mij willen helpen met turbo project

    Ik zou graag een uitdaging aan willen gaan om een turbo te maken op een ktm 520 supermotard. Er zal toch iemand zijn blok moet offeren om erachter te komen of het te realiseren is? Heb veel onderdelen reserve. Aangezien ik het wiel niet voor de 2e keer wil uitvinden doe ik bij deze een...
  13. koenWitjes

    Geld nodig? zoek motoren om in te kopen!

    Baantje verloren? kind op komst of andere reden waardoor motor hobby niet meer van belang is? Bied mij je motor aan en vermeld de km stand,staat en bouwjaar voorkeur naar bouwjaar 2000 en jonger, oudere zijn alleen interessant om te demonteren. Eventueel ook schade motoren om te...
  14. koenWitjes

    te koop gevraagd schade motoren Vanaf bj 1998

    Ben opzoek naar schade motoren uiteraard voor scherpe prijsjes, Motoren moeten recht frame hebben en nl kenteken amders geen intressen Het is de bedoeling om er beetje aan te knutselen en bij verkoop wat aan over te.houden. Ook mensen die geld nodig hebben mogen hun motor aanbieden.
  15. koenWitjes

    info over poedercoaten

    Vraagje aan de mede mfers. Ik wil carter deksel's laten coaten maar wat is wijsheid? Wil absoluut geen uren krabben en schuren straks om de pakking randen blank te krijgen omdat een of andere niet heldere misschien die rand wel mee coat en binnenzijde? Heb nu de delen op een simpel...
  16. koenWitjes

    Z750 onderdelen gezocht

    Zoek nog aantal delen voor mijn Kawasaki Z750 2005. Koppelingsdeksel+kleine deksel ernaast (met krassen heb ik al dus nu zonder graag) beide zitjes,of zijn er overtrekken voor te krijgen? Hugger/achterspatbordje waar kettingkast aansluit achterlicht met geintregeerde knipperlichten...
  17. koenWitjes

    rijplaat, oprijplaat rolstoel, traanplaat, drempelplaat

    rijplaat, oprijplaat rolstoel, traanplaat, drempelplaat, oprijwagen, oprijplaat gebruikt, oprijplaten oprijplaten Ik heb een mooie nieuwe oprijplaat over aangezien ik mijn motorheftafel verzonken heb gemaakt.) daytona ) Ideaal om uw schuur,garage,woning,tuin etc in te komen. 68.5 breed...
  18. koenWitjes

    koplamp unit/kap voor naked/streetfighter

    Ik zoek een leuke koplamp voor op mijn naked bike. z750 Heb jij wat liggen? of weet je waar ze leuke modellen verkopen? linkjes zijn welkom! fz1 of cb1000r kapjes vallen wel in de smaak.
  19. koenWitjes

    ZGAN Lookwell dames motorpak textiel combie

    Dit pak is door mijn vriendin een paar keer gedragen met lessen om te kijken of het iets voor haar is om motor te gaan rijden. Ze heeft besloten ermee door te gaan en wilde graag een leder pak kopen. zo gezegd zo gedaan mevrouw heeft een alpinstars pak gekocht. Pak is ZGAN! 100€...
  20. koenWitjes

    Het grote overige onderdelen vraag/verkoop topic

    Topic is bedoeld voor verkoop overige onderdelen voor cross,enduro,allroad en supermotard onderdelen. Aangezien hier veel sleutelaars/slopers zitten verwacht ik dat mensen nog redelijk wat spul in de schuur hebben liggen waar ze niks meer mee doen maar iemand anders vast wel gebruiken kan...
  21. koenWitjes

    klein raadsel ktm 520/525

    heel bizar raadsel. Ik heb een KTM 520 cross en rijdt er sinds kort zo nu en dan op, 2 x heeft die me laten staan en waarom weet niemand :S. Ik was gewoon net te laat met koppeling inknijpen tijdens aankloten/crossen perongelijk af laten slaan. daarna gewoon half uur niet aan te krijgen...
  22. koenWitjes

    KTM 520/525

    Het is een ktm 520 met 525 kappensetje . Geen elektrische start. zonder kenteken.(kan er een kenteken bij geven van een ktm gs 125 bj 2000) voorkapje word nog uitgewisseld met een vierkant type glas diezit nog op mijn sm reeds gedaan. en de teller die nog op de sm zit verhuisd ook naar de...
Terug
Bovenaan Onderaan