Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bmwr1200rt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Roest in de benzinetank

    Heeft iemand een idee om een benzinetank te ontroesten en dan zo te houden. Alvast bedankt Karel
  2. B

    Green light Trigger

    Heeft iemand weleens van een Green light Trigger gehoord of heeft er ervaring mee. Nu heb ik een snelle Piaggio en sta ik nog een tijd voor het stoplicht te wachten. Omdat mijn Piaggio niet op de lus reageert, volgens het internet bestaat er iets als een Green Light Trigger, een soort magneet...
  3. B

    Scooterhoes

    Vraag, weet iemand waar ik een goede scooter hoes voor mijn Piaggio Beverly 350 kan kopen? Graag ervaringen type en prijs. Alvast bedankt, Karel
  4. B

    Vespa GTS 300/250 of Piaggio carnaby 300

    Als je de keus had tussen Vespa GTS of Piaggio Carnaby wat is dan wijsheid. Bij voorbeeld: Vespa mooie retro scooter, maar kleine wielen en duur Piaggio zelfde motorblok maar grote wielen,maar minder retro. Wie weet er nog een paar?
  5. B

    Handmoffen op de motorscooter

    Ik wil van de winter graag door blijven rijden met mij Piaggio carnaby. Overweeg handmoffen te kopen, zijn er mensen die er ervaringen mee hebben. Welk merk en soort en is het aan te raden. Alvast bedankt, Karel
  6. B

    Olie lekkage piaggio carnaby

    Als ik op de snelweg +/- 110km rijdt, in iedergeval boven de 6000 toeren rijdt. komt er regelmatig een oliedruppel uit de rubberetule die boven op het carter zit waar de draden van de elektronische ontsteking door gaan. rijdt ik rustig op binnenwegen is er niets aan de hand. Het is niet veel...
  7. B

    Piaggio carnaby 300 achterband

    Er staat veel beschreven in het instructieboekje. Maar niet hoe je het achterwiel los maakt als je een lekkeband hebt of zo. Laat zien hoe, de dop die over de moer van de achteras zit er netjes afhaald. Iemand een idee, denk alles loshalen of zo ? Niet prettig als je onderweg bent.
  8. B

    olie achternaaf Piaggio Carnaby

    Oliepijl stok weet ik te vinden voor de naafolie, maar niet de aftapplug. Weet iemand die te vinden en de hoeveelheid transmissieolie sae89w/90 die er in moet. Alvast bedankt
  9. B

    Vocht in de toerenteller Piaggio Carnaby

    Na een halfuur rijden beslaat het glas van de toerenteller van de piaggio carnaby. Dus er zit vocht in. Door de verlichting van de teller die warmte afgeeft. Zijn er mensen met een oplossing hiervoor.
  10. B

    Goede Piaggio dealer

    Ik heb pas een Piaggio carnaby cruiser 300 via markplaats gekocht. Met 225km op de teller, dus bijna nieuw. Waar vind ik een goede Piaggio dealer, in de omgeving van Vlaardingen voor het onderhoud.
  11. B

    Piaggio Carnaby cruiser 300

    Ik ben op zoek naar een werkplaatsboek of dvd van een piaggio carnaby cruiser 300. Zijn er mensen die weten waar ik deze kan kopen. Bij voorbaat dank
  12. B

    aprilia sportcity cube300 MY10

    Wat is het verschil tussen Aprilia sportcity cube 300 en Aprilia sportcity cube 300 MY10. Bij voorbaat dank
  13. B

    Rijervaring Piaggio Carnaby cruiser 300

    Graag rijervaringen over de Piaggio Carnaby Cruiser 300. Bij voorbaat dank, Karel
Terug
Bovenaan Onderaan