Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    Yamaha 3wheel motorscooter

    Eindelijk, Yamaha komt binnenkort met een eigen versie van de steeds populairder wordende 3wheel motorscooter (codenaam LMW=Leaning Multi-Wheel)). Grootste voordeel die ik al direct zie: de voorvelgen zijn volgens mij 14 inch en daarmee beduidend groter dan de Piaggio/Peugeot familie...
  2. P

    Toyota I-road: 3 wielige motorscooter of auto?

    Zojuist heeft Toyota een nieuw voertuig voorgesteld: de I-Road. Deze driewielige i-Road houdt het midden tussen een scooter en een auto, én is volgens Toyota het antwoord op de vraag hoe je het snelst door de binnenstad flitst. http://www.autowereld.be/wp-content/uploads/2013/03/i4.jpg...
  3. P

    Peugeot Metropolis 3 wielen

    Na diverse jaren met diverse conceptmodellen op de motorshows in Europa te hebben gestaan is er dan nu eindelijk de 3-wiel versie van Peugeot. De eerste plaatjes van deze 400versie.
  4. P

    Peugeot Onyx Scooter

    Peugeot heeft een concept scooter ontworpen die de naam Onyx draagt. Dit voertuig is een hybride diesel. De 400cc motor levert met de elektrische motor een vermogen van 45kW. Dit moet voldoende zijn voor een maximale snelheid van 150 kilometer per uur, en dat met een scooter. Het verbruik zou...
  5. P

    Te koop aangeboden: nette Yamaha Majesty 250 uit 199

    Wegens aanschaf nieuwere scooter (Majesty 400) bied ik hierbij mijn Majesty 250 aan. Ziet er goed uit. Uiterst wendbaar en daardoor ideaal voor in de stad (geen parkeerproblemen) en voor het woonwerkverkeer. Veel bergruimte voor o.a. laptop/helm. Bouwjaar 1999. 32.000 km. Vraagprijs 1150...
Terug
Bovenaan Onderaan