Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: luthalia
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    IXS dames pak 44L

    Zo goed als nieuw!! Zonder beschadiging oid. IXS lederen combi jas en broek. Ideaal voor de langere dames onder ons. Maat is 44L VERKOCHT
  2. L

    Newbies #64 wie ruimt de sneeuw op?

    Newbies #64 wie ruimt de sneeuw op? Welkom bij het Newbies topic! :) --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Een groep motorrijders, waarvan de leeftijden behoorlijk uiteen lopen. Waar de ene nog aan het na-puberen is kijkt de ander alvast om zich heen voor een set geraniums. Maar...
  3. L

    Mijn eerste ervaring op de Harley

    Bij deze het verslag van de American Dream Experience: Mogelijk gemaakt door Arrow en Pietersen Zoals ik een aantal van jullie tijdens de najaarsrit vertelde hoorde ik via Arrow dat er een mogelijkheid was om een American Dream Experience te winnen, het enige wat je hoefde te doen was een...
  4. L

    Wie durft???

    Ik kwam net het onderstaande artikel tegen..... Bron: Omroep Gelderland Zwarte Cross zoekt motorwaaghals LICHTENVOORDE - Het Zwarte Cross Festival is op zoek naar een waaghals die het aandurft om met een motor over het 16 meter hoge hoofdpodium te springen zonder de bovenkant van...
  5. L

    Uitlaat voor GSX 750 F bj 1996

    Goedendag, Voor een kennis van me ben ik op zoek naar een nieuwe of gebruikte uitlaat voor een GSX 750 F uit 1996. Heb je er nog eentje in de schuur liggen waar je niks meer mee doet en wil je er voor een leuk prijsje vanaf? Stuur dan een PB met foto of reactie hieronder.
  6. L

    GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

    Zoals besproken tijdens het Paasritje, nu een tour over de Posbank en de Veluwe. De datum moet nog opnieuw bepaald worden Aanmeldingen: - Luthalia - MiniatureDisaster - Sugoi - Fluxburn3r (ovb) - Von Stolk (ovb en geen vleesch) - WhiteJoker - magca * - Basho - johan1984 -...
  7. L

    Arnhemmers maken de Achterhoek onveilig deel 46

    !!!!LET OP!!!!LET OP!!!!!LET OP!!!! eerste korenmarktrit op zondag 30 mei te arnhem *O* *O* *O* !!!!ZIT ER WEER OP, FOTO'S EN FILMPJES ZIJN OA TE VINDEN IN BOVENSTAAND TOPIC!!!! De foto's van RRACERR doen het niet meer, heb je nog nieuwe? De Arnhemmers 600rr...
  8. L

    Arnhemmers in deel 44 wanneer de eerste BBQ van 2010?

    De Arnhemmers 600rr alextreem Arend_SC Baksteen B.B.I.L. Becat BertK ChineesJongetje Daanrsv Danelli dr.Dre droopyfret Duccie EricGSXR Floor- Gejabo Gimle Gobert gvanrekum...
  9. L

    Arnhemmers en Tapijtleggers verder in deel 43

    De Arnhemmers 600rr alextreem Arend_SC Baksteen B.B.I.L. Becat BertK ChineesJongetje Daanrsv Danelli dr.Dre droopyfret Duccie EricGSXR Gejabo Gimle Gobert gvanrekum haansb...
  10. L

    Lessen in Arnhem?

    Hallo, ik ben al geruime tijd aan het rondneuzen voor een geschikte rijschool in Arnhem en omgeving, ik heb dit forum ook doorzocht en een topic uit 2004 gevonden. Nu vraag ik me af of er sinds die tijd nog mensen uit de omgeving zijn geweest die nieuwe/betere ervaringen hebben met bepaalde...
  11. L

    Even voorstellen

    Hallo allen, Ik ben Melissa, nu nog 22 jaar en ook nu nog woonachtig in Zevenaar. Heb sinds ruim 3 jaar mijn B en ben nu gaan rondkijken voor A (net zwemdiplom'a maar dan andersom) Tijdens het googlen kwam ik iedere keer weer op dit forum uit en aangezien ik al veel leuke dingen...
Terug
Bovenaan Onderaan