Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 6R15
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 6R15

    Hepco&Becker Kawasaki Z750 Z1000 2007-2012 Sportrack

    Hepco&Becker Kawasaki Z750 Z1000 2007-2012 Sportrack Prima rekje ziet er goed uit en zit muurvast aan de motor Ophalen in Den Haag, of verzenden als pakket Is dus voor Z750 en Z1000 modellen van 2007-2012 Nieuwprijs 180 Euro Vraagprijs 99 Euro
  2. 6R15

    Vanucci hardshell carbon look rugzak

    Vanucci hardshell carbon look rugzak. Heeft borstband en heupband (met twee vakjes) zodat de rugzak altijd strak zit en niet gaat klapperen in de wind. Binnenkant heeft een apart gedeelte voor een laptop ( 14 inch past makkelijk) of je kan er een overhemd in kwijt zonder vouwen. Incl...
  3. 6R15

    Hepco&Becker Kawasaki Z750 Z1000 2007-2012 Sportrack

    Hepco&Becker Kawasaki Z750 Z1000 2007-2012 Sportrack Prima rekje ziet er goed uit en zit muurvast aan de motor Ophalen in Den Haag, of verzenden als pakket Is dus voor Z750 en Z1000 modellen van 2007-2012 Nieuwprijs 180 Euro Vraagprijs 140 Euro
  4. 6R15

    Kunst object triumph daytona 675 Motorblok

    Een Triumph Daytona 675 Motorblok als kunstobject. Deze motor heeft een keer een complete vastloper gehad en daar heb ik dit object van gemaakt, hij is helemaal schoon en netjes dus geen olie of geurtjes, je zou er nog een tafel van kunnen maken. Vanwege het gewicht is het alleen af te halen...
  5. 6R15

    240 Achterband vervangen

    Het blijkt moeilijker dan gedacht om een 240 achterband te laten vervangen voor een HD V-rod. Meeste bandenboeren kunnen niet zo brede maat opleggen dus wie weet een adres rond Den Haag die dit kan en belangrijk voor een normale prijs, liefst lever ik de motor en band aan en dan mogen ze het...
  6. 6R15

    Kettingslot 180Cm Zwaar

    Cyclops 10MM geharde ketting + 10MM Gehard Viro slot Zware ketting voor als je motor echt vast moet staan Incl 2 sleutels
  7. 6R15

    Schrijfremslot Abus 300 Pro

    Te koop Abus 300 Pro Solide sluitbout 10 mm Met één hand te bedienen, met één druk op de knop Sluitstuk van slagvast, massief metaal. Sluitbout van speciaal gehard staal. Met handig stofklepje en transportzakje. Diepte: ca. 60 mm Gewicht: ca. 675 gram Let op met 1 Sleutel!
  8. 6R15

    Cold killers Bivakmuts (Nieuwstaat)

    Te koop aangeboden: Cold Killers Bivakmuts (Nieuwstaat) Ooit een keer gekocht maar eigenlijk nooit echt gebruikt, mooi bivakmuts die echt dun is en compleet winddicht en daardoor best warm. Maat universeel ( ik heb een M helm en dat zit prima) Ik weet de originele prijs niet meer...
  9. 6R15

    Druppel lader H-Tronic AL 600 plus

    TE koop druppel lader H-Tronic AL 600 plus Weinig gebruikt en in bijna nieuwstaat compleet incl doosje. Nieuwprijs net geen 25 euro gaat weg vanwege overcompleet, ophalen of verzenden is mogelijk. De specs: De laadtijd met deze acculader voor een accu met 10 Ampère is ca. 16,6 uur...
  10. 6R15

    Z750 07-10 Koppelingshendel

    Te koop Originele koppelingshendel voor een 750 bouwjaar 07-10
  11. 6R15

    Motor werkhandschoenen, welke?

    Sleutelen aan motoren is leuk vieze handen dat is minder leuk je kan je handen erna wassen maar je kan het ook proberen te voorkomen maar wat is dan de beste handschoen? De eisen een dunne handschoen waar je veel gevoel bij hebt en die het liefst vloeistof dicht is, wie gebruikt handschoenen...
  12. 6R15

    Sidi maat 43

    Te koop aangeboden Sidi's maat 43 Ophalen omgeving Den Haag Strak in de was wel schade aan de neus aan twee kanten.
  13. 6R15

    Vet?

    Wat is het voor soort vet wat ze tussen bijvoorbeeld autodeur scharnieren gebruiken? En waar is dat te koop? Wat is het eigenlijk precies? Ik heb wel siliconenspray maar dat is veel dunner ( en wd-40 heb ik ook :+ )
  14. 6R15

    Documentenlijst

    Kan je bestanden verwijderen uit je documentenlijst en als dat kan hoe? ik kom er helaas niet uit
  15. 6R15

    Schultz komt jonge motorrijders tegemoet

    Zo uit de televaag geplukt, ik moet het eerst nog gaan zien hoor, gratis in Nederland :P == Schultz komt jonge motorrijders tegemoet DEN HAAG - Minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) gaat mensen die het net niet is gelukt om voor 19 januari hun motorrijbewijs te halen...
  16. 6R15

    Moto-Detail tank tas

    Te koop aangeboden: Moto-Detail tanktas, magneet en met banden 16 liter inhoud (max 25!) dus genoeg ruimte om behoorlijk wat mee te nemen. Het gaat om deze...
  17. 6R15

    Rugprotector Oxford XL Level 2

    Te koop aangeboden: Oxford rugbeschermer XL ( 7 platen) Level 2 Nieuw gekocht eigenlijk maar een paar keer gebruikt dus zo goed als nieuw! Dit is de XL versie en die is geschikt voor 180 t/m 195cm lang, ik ben zelf 188. Foto's volgen nog het gaat om deze...
  18. 6R15

    Revit GT lederen combipak Zwar/zilver maat 46/48

    Te koop aangeboden: Revit GT lederen combipak maat 46/48 Zwart/zilver Jas maat 48 Broek maat 46 Pak gaat in de verkoop omdat ik er niet meer in pas, pak is in prima conditie en heeft geen schade, mocht je 1.85/1.88 lang zijn en rond de 65 kilo wegen dan zit dit pak perfect ( ik zit nu op...
  19. 6R15

    Groene stroom

    Toen ik mijn motor kocht zat er al stroom in de accu, maar mijn vermoeden is dat dit geen groene stroom is maar grijs. Hoe kan ik dit uitzoeken, maakt het verschil, is het erg?
  20. 6R15

    Brede banden Zuid-Holland

    Wie weet waar je een 240/40R18 achterband kan laten monteren voor een leuke prijs, ik heb al wat rondgebeld maar niet veel hebben deze bandenmaat op voorraad of voor een normale prijs, type band maakt niet zoveel uit ( standaard zit er dunlop onder en deze maakt als een van de weinige ook deze...
  21. 6R15

    2X Akito handschoenen maat M

    Te koop aangeboden: 2X Leren Akito motorhandschoenen maat M met thinsulate binnenvoering, te gebruiken als winterhandschoen dus. Ik heb deze handschoenen al jaren in de kast liggen en gebruik ze eigenlijk niet, zijn ooit kado gedaan voor mij en me pa maar ze passen mij niet '( Dus...
  22. 6R15

    Te koop: Moto-detail®-hefbok universeel

    Te koop aangeboden Moto-detail hefbok universeel gekocht bij motoZoom voor 30 euro, maar past helaas niet op mijn motor (abs systeem zit in de weg) -O- ook is door het proberen het beschermrubber gescheurd. Dus een motorbok voor weinig, mag opgehaald worden in Rijswijk ZH.
Terug
Bovenaan Onderaan