Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 070_R6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 0

    Breken ketting superduke

    Goedenavond, Ik heb een dingetje waar ik graag jullie mening over wil weten. Ik heb vorige maand een 2de hands motor gekocht bij een motordealer waarbij ik 6 maanden garantie heb. Nu 1 maand verder ben ik stil komen te staan met geen druk meer op de koppeling. In 1e instantie dacht ik aan...
  2. 0

    Breken ketting superduke

    Goedenavond, Ik heb een dingetje waar ik graag jullie mening over wil weten. Ik heb vorige maand een 2de hands motor gekocht bij een motordealer waarbij ik 6 maanden garantie heb. Nu 1 maand verder ben ik stil komen te staan met geen druk meer op de koppeling. In 1e instantie dacht ik aan...
  3. 0

    Gestolen zwarte Yamaha R1 2007 MZ-FT-79

    Beste mede forummers, Helaas moet ik melden dat mijn motor is gestolen. Hij is gestolen aan de de Markt in Nootdorp tussen 1 Juni en 10 juni. Het betreft een Yamaha R1 uit 2007 met kenteken MZ-FT-79 met aardig wat extra's zoals: -Akrapovic kat vervanger -Bobbins -Leovince einddempers...
  4. 0

    Motorstalling Leidschendam

    Aangezien 2 medehuurders met het motorrijden zijn gestopt heb ik nog ruimte voor 2 motoren in een garagebox aan de Burgemeester Caan van Necklaan. De garage kost 150 euro per maand en afhankelijk van de bezetting wordt dit bedrag door de huurders gedeeld. Op dit moment staan er 2 motoren...
  5. 0

    Originele einddemper CBR1000RR '04 40 euro

    Ik heb nog een originele einddemper liggen van een CBR1000RR uit 2004. Het betreft alleen de einddemper dus geen endcone oid. Voor 40 euro mag deze demper weg, verzenden is tegen meerprijs mogelijk!
  6. 0

    Koppelingsdeksel R1 2007/2008

    Te koop gevraagd een koppelingsdeksel voor en Yamaha R1 uit 2007 (rn19). In het huidige deksel zit een klein scheurtje, het vervangende deksel moet dus in een zeer goed verkerende staat zijn.
  7. 0

    Aangepaste R1 dempers 2007/2008 (racing baffles kit)

    Te koop aangepaste R1 uitlaten voor het model RN19. De einddempers zijn zwart gespoten ( hittebestendigd) en de hitteschildjes zijn voorzien van carbon folie (kan er evt gewoon vanaf). Het binnenwerk van de demper is aangepast dmv. racing baffles en er komt een zeer mooi, dik, zwaar geluid...
  8. 0

    CBR1000rr sc57(seatcover/spatbord/einddemper/hitteschild/etc

    Ik heb nog een aantal onderdelen van mijn vorige motor te koop. De onderdelen komen van een CBR1000rr uit 2004. Seatcover origineel honda Verkocht Spatbord Verkocht Originele einddemper incl...
  9. 0

    Alpinestars broek (track-pants) MT50

    Aangezien ik de voorkeur geef aan mijn overal bied ik mijn Alpinestars broek maat 50 te koop aan. De broek is circa 8 maanden oud en niet al te vaak aangehad. Hij verkeerd dus in een zeer nette staat. Nieuwprijs bedraagt 300,- euro. Voor 175,- euro mag deze broek weg.
  10. 0

    Achterlicht met geintegreerde knippers, Z1000/Z750/ZX-10r

    Te koop een nieuw donker led-achterlicht met geintegreerde knipperlichten, compleet met weerstandjes. Is geschikt voor: Z1000 2007/2008 Z750 2007/2008 ZX-10R 2008/2009 Nieuw in doos en dus ongebruikt, forumprijs is 50 euro!
  11. 0

    HJC R-PHA 10, mt s, gouden spiegelvizier, nieuw in doos

    Te koop een zeer dikke nieuwe HJC helm (2x gedragen) in de maat S. Ik had deze helm gekocht als extra/reserve echter zit de helm niet als verwacht. Als extra's zitten er de volgende onderdelen bij: - Gouden spiegel vizier - Getint vizier - Blank vizier - Noseguard - Chinguard -...
  12. 0

    Alpinestars leren broek, mt 52 zeer goede staat

    Verkocht
  13. 0

    Tandwiel loopt niet mooi rond, R6 2006 (incl filmpje)

    Beste Mf's, Onlangs heb ik een nieuwe band laten monteren op het achterwiel van mijn r6 2006. 500 km terug is er tevens een nieuwe kettingset (tandwielen incl ketting, DID) gemonteerd. Na het monteren van het achterwiel hebben we het achterwiel (achterbrug op paddockstand) laten draaien...
  14. 0

    Stalling in Leidschendam gezocht

    Beste liefhebbers, Onlangs ben ik komen te verhuizen van Den Haag naar Leidschendam, dit heeft voor mij het gevolg dat ik momenteel zonder geschikte motorstalling zit. Het betreft een yamaha r6 welke nu bij een maat in de garage staat, maar het liefst heb ik de r6 natuurlijk dicht bij...
  15. 0

    Db-killer akrapovic hexagonal r6 2006

    Ik ben op zoek naar een db-killer voor de akrapovic hexagonal welke gemonteerd zit op mijn 2006 r6.
  16. 0

    Alpinestars stage jack, mt 50 blauw

    Te koop een alpinestars stage jack in de maat 50, kleur blauw. Ik verkoop dit jack omdat ik toch liever een maatje groter heb. Nieuwprijs 300,- Vraagprijs 200,- Jack is circa 3 maanden oud en is in zeer goede staat eventueel te koop incl alpinestars trackpant mt 50 kleur blauw...
  17. 0

    Zgan alpinestars track pants mt 50 (blauw)

    Beste mede forummers, ik bied aan mijn plusminus 5 maal gedragen alpinestars trackpants. De broek is in zeer goede staat maar heb toch liever een maatje groter. Nieuw prijs 349,- Vraagprijs 250,- Verzenden is mogelijk.
  18. 0

    Kettingbeschermer vervangen r6 2006

    Beste Mf'ers, Onlangs heb ik een carbonnen kettingbeschermer aangeschaft, bij het monteren (of iig een poging daartoe) lukte het me niet om bij het achterste inbusje te komen (zit tussen het achterste tandwiel en de achterbrug met minimale speling). Zoals het er nu uit ziet, moet het...
  19. 0

    Foutcodes wissen r6? code 18

    Beste Mf'ers, Onlangs heb ik een yamaha r6 uit 2006 aangeschaft welke mij zeer bevalt :] Op de motor is een slip-on gemonteerd van akrapovic waardoor het exup systeem komt te vervallen. De kabels van de exupklep zijn verwijderd maar de rest is intact. Vanaf dag 1 staat er een storing in...
Terug
Bovenaan Onderaan