Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alpenrijder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Alpenrijder

    Hotel/Gasthof in Slowenië.

    Beste MF-ers Ik zoek een hotel/gasthof in Slowenië. Wensen: - Niet in grote stad. - Liefst met restaurant en terras. - Parkeerplek voor motor. - Hoeft niet super luxe, als het maar schoon is en de uitbaters vriendelijk. - Mooie omgeving voor leuke tochten. Iemand een suggestie?
  2. Alpenrijder

    Zumo 395 met lifetime update.

    Wegens koop van andere Zumo is deze overbodig geworden. Onbeschadigd en compleet. Vraagprijs €225,-
  3. Alpenrijder

    Rechter verstelmechanisme Shoei J-force

    Beste MF-ers, Ik zoek voor mijn Shoei J-force helm, het rechter vizierverstelmechanisme. Deze is bij mij kapot en niet meer leverbaar. Dit type helm is al vrij oud, dus als iemand nog een oude helm van dit type heeft en er niks mee doet. Dan wil ik graag dat mechanisme hebben. Paul
  4. Alpenrijder

    Hotel in Toscane?

    Beste MF-ers, Ben van plan om in Mei een weekje in de Toscane rond te gaan rijden. Nou ben ik daar totaal niet bekend en zoek een hotel/gasthof. Eisen: - Goede prijs/kwaliteitsverhouding. - Met een restaurant en een leuk terras. - Niet in een grote stad. Iemand een goede suggestie...
  5. Alpenrijder

    Verhuizen naar Italië met motorfiets

    Beste MF-ers, Ik ben van plan om in de Italiaanse Dolomieten te gaan wonen :]. Mijn auto blijft in NL maar de motor wil ik meenemen naar Italië en daar op kenteken zetten. Wat ik moet doen om hem uit te voeren staat op de site van de RDW. Mijn vraag is nu: Weet iemand wat er bij komt...
  6. Alpenrijder

    Bergen, Bochten, Bier, wie wil er mee?

    Beste MF'ers, Zoals gebruikelijk de laatste jaren hier weer een oproep voor reisgenoten, om in September naar de Dolomieten te gaan. Ik heb vrij van 1 tot en met 21 September. Ergens in die periode ben ik van plan om een dag of 12 (uit en thuis en met de motor natuurlijk) naar de...
  7. Alpenrijder

    Stormchaser regenpak

    Tijdje terug op het forum iemand die heel tevreden is over zijn Stormchaser regenpak. Gegoogled op Stormchaser maar kom alleen maar op een (web)winkel in Duitsland. Weet iemand een motorzaak ( liefst in het westen van NL ) waar ze dit merk verkopen? Alvast bedankt, Paul
  8. Alpenrijder

    Bergen, Bochten en Bier: Wie gaat er mee?

    Beste MFers, Zoals ook in vorige jaren ga ik in September weer voor een dag of 10-12 met de motor naar de Dolomieten. Het lijkt me leuk om met een groepje mensen dit te gaan doen. Motorrijden in mijn 1tje vind ik helemaal niet erg maar na het rijden, met een groepje eten en slap lullen met...
  9. Alpenrijder

    Ervaring Jostalstuble Titisee-Neustadt?

    Beste MF-ers, Zit er over te denken om een dag of wat naar het Zwarte Woud te gaan. Zoekende naar een hotelletje kwam ik de Jostalstuble tegen. Iemand daar recent geweest die zijn ervaring hier wil delen? Groet, Paul
  10. Alpenrijder

    Motortrip September:Wie wil er mee?

    Beste MF-ers, Zoals al een paar jaar achter elkaar, hier weer een oproepje om een dag of 10 - 12 een trip naar Bergen, Bochten en Bier te maken. :] Ik heb vakantie van 5/9 tot en met 29/9. Ergens in deze periode ga ik een dag of 10 - 12 richting Alpen/Dolomieten met de motor. Ik snap dat...
  11. Alpenrijder

    Dolomietentrip wie wil er mee?

    Beste M-Fers, Ik ben van plan om ergens in de periode 28/8.........14/9 een tripje naar de Dolomieten te maken van een dag of 10. Voorlopig idee is om dag 1 veel snelweg km's te maken naar Oostenrijk. Dag 2 binnendoor naar de Dolomieten. Dag 3,4,5,6,7,8 lokaal rijden. Dag 9 binnendoor...
  12. Alpenrijder

    Weekje Oostenrijk: Wie wil er mee?

    Beste MF'ers' Heb het plan om Zondag a.s. ( 14 Juli ) te vertrekken voor een weekje Oostenrijk. Zoek iemand ( of meerdere ) die zin hebben in een weekje Bochten, Bergen en Bier. Hou niet van kamperen dus gewoon in een gasthof. Route en verblijfplaats nog niet bekend en open voor...
  13. Alpenrijder

    Camera kwijt op de Nockalmstrasse

    Mocht er iemand een Camera ( contour ) inclusief zuignap vinden ( of gevonden hebben ) op de Nockalmstrasse dan is ie van mij. Wil hem heel graag terug. Groet, Paul
  14. Alpenrijder

    Franse Alpen: Wie wil er mee?

    Beste MF-ers, Ben van plan om deze zomer een motortochtje te maken van een dag of 12. Na een aantal keren de Dolomieten wordt het tijd voor iets anders, de Franse Alpen. Nou vind ik motorrijden alleen niet zo'n probleem maar met een groepje bij het ontbijt en s'avonds is natuurlijk veel...
  15. Alpenrijder

    29 Mei tot en met 3 Juni, wie gaat er mee?

    Beste MF-ers, Een beetje last minute maar ben van plan om Zondag 29 Mei met de motor te vertrekken en Vrijdag 3 Juni s'avonds terug te komen. Bestemming is in ieder geval naar het zuiden en heuvels/bochten/bergen/bier. Dus open voor suggesties! Alleen geen Dolomieten omdat: - ik daar in...
  16. Alpenrijder

    Dolomieten:Wie gaat er mee?

    Beste MF-collega's, Ben van plan om deze zomer een motortochtje te maken van een dag of 12. Snelweg naar het Zwarte woud en van daaruit binnendoor door Zwitserland, Oostenrijk en Italie. Nou vind ik motorrijden alleen niet zo'n probleem maar met een groepje bij het ontbijt en s'avonds is...
  17. Alpenrijder

    Wie is Alpenrijder?

    Beste Forumgenoten, Heb mij hier aangemeld als Alpenrijder nadat ik al een tijdje als gast op dit forum had rondgekeken. Ben 42 jaar en woon in Hoofddorp, rij sinds 2000 motor, eerst op een HD sportster en daarna een HD Roadking classic. Ben sinds een paar jaar motorloos ivm kleine kinderen...
Terug
Bovenaan Onderaan