Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Koenta Kinte

    Motor Magezine 10 jaargangen GRATIS

    Gratis af te halen 10 jaargangen van het blad motor. Groet Koen
  2. Koenta Kinte

    Gezocht: VTR1000 F Benzinekraan of reparatieset

    VTR1000 F Benzinekraan of reparatieset daarvan. 2de hands is ook goed. Wie weet waar ik deze kan vinden? Met vriendelijke groet Koenta
  3. Koenta Kinte

    Gratis af te halen het blad Motor, jaargang 1992 t/m 2006!

    Gratis af te halen het blad Motor Jaargang 1992 t/m 2006 Ik heb ze drie keer verhuisd en wil er nu vanaf! Dus sla je slag *D Ohja ze liggen in Helmond koenta_kinte@hotmail.com
  4. Koenta Kinte

    Inhouden Honda VTR 1000 Help!

    Ik zit met een probleempje. Mijn Honda VTR 1000 (1997)houdt in. En wel als ik op de snelweg zit en een constante snelheid rijd b.v. 130 in zijn 6. Dan gaat ie na een tijdje inhouden en proesten. En op een gegeven moment doet ie bijna helemaal niks meer. Kom niet meer boven de 95 uit. En dan...
  5. Koenta Kinte

    pirelli dragon evo

    Hallo vraagje, rijdt hier iemand met pirelli dragon evo banden op een VTR1000?werkt dat een beetje :? Gr Koenta Kinte
  6. Koenta Kinte

    Moto Guzzi Bobine

    Hallo, Ik ben op zoek naar een bobine van een Moto Guzzi V50 Custom BJ 1982. Een of andere onverlaat heeft een keer de bobine kabels vervangen maar deze zitten aangegoten. En toen heeft ie ze maar met een kroonsteentje aan elkaar gemaakt. Gevolg motor loopt kl*te als deze warm is. Ik ben al...
  7. Koenta Kinte

    test

    Hee ik heb er ook nog een te koop uit 1981 voor 1250 euro zie attachment Deze motor heeft net geen 80.000 km gelopen, maar is vorig jaar compleet gereviseerd nieuwe zuigerveren, drijfstanglagers, koppelingsplaten, nokkenasketting, kleppen opnieuw ingeslepen, gepolijste kleppendeksel en...
  8. Koenta Kinte

    Wheelie VTR 1000

    Hallo, Ik heb een vraagje, Heb vandaag voor het eerst een keer gas gegeven op een tweecilinder :9~ Een Honda VTR1000 die ik vorige week gekocht heb in België, moet hem nog invoeren en laten keuren. Kan pas op 4 Augustus ingevoerd worden, RDW heeft het echt druk.(weet iemand toevallig een...
  9. Koenta Kinte

    Hallo, weer een member erbij!

    Hallo, ff voorstellen, Ik heet Koen kom uit Brabant ben 26 jaar. Momenteel rijdt ik bijna op een VTR1000 Firestorm uit 1997. Heb deze gekocht in België maar moet nog wachten op de RDW keuring, dat kan pas op 4 Augustus da’s wel balen ;( Ik heb altijd brommer gereden vooral op Honda 4-Takt...
Terug
Bovenaan Onderaan